13 PARCĂRI NOI în BUCUREŞTI cu peste 3.000 de locuri. Unde vor fi CONSTRUITE



13 noi parcări cu un total de peste 3.000 de locuri urmează să fie construite în Capitală, cele mai mari fiind la Piaţa Sudului şi la staţia de metrou IMGB din Sectorul 4. Suma estimată de administraţia locală pentru construirea lor este de circa 100 milioane lei. Indicatorii tehnico-economici ând detaliile de cost şi construcţie pentru toate cele 13 noi parcări urmează să fie suăuşi votului Consiliului Local Sector 4 în şedinţa de vineri, scrie hotnews.

Locuri de parcare Bucuresti
Locuri de parcare Bucureşti

1. Strada Secerei, intre Palatul Copiilor si Sala Polivalenta: parcare la sol de circa 750 locuri;

Valoarea estimata a investitiei este de 15,947,133 lei.

"Sectorul 4 al Minicipiului Bucuresti a demarat, in anul 2016, procedura de achizitionare a unor servicii in vederea realizarii obiectivul de investitii "Elaborarea studiului de fezabilitate privind amenajare parcare aproximativ 700 locuri" - in zona starzii Secerei din Sectorul 4 al Municipului Bucuresti. Din cauza lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari pe o suprafata de 21.000 mp, care va asigura fluidizarea traficului in zona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.

2. Bd. C-tin. Brancoveanu nr. 130, bl. 35: parcare 160 de locuri cu doua nivele;

Valoarea estimata a investitiei este de 13,421,769 lei.

"Din cauza lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari pe o suprafata de 1560 mp, care va asigura fluidizarea traficului in zona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.

3. Str. Caramidarii de Jos : parcare de 78 locuri cu doua nivele (parter si terasa);

Valoarea estimata a investitiei este de 4,465, 327 lei.

"Din cauza lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari pe o suprafata de 1360 mp, care va asigura fluidizarea traficului in zona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie. Avand in vedere cele mai sus mentionate, supunem spre aprobare Consiliului Local al Sectorului 4 indicatorii tehnico-economici la faza "Studiu de Fezabilitate" a investitiei, asa cum a fost intocmita de catre proiectant", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.

4. Intersectia str. Covasna cu aleea Dorohoi: parcare cu 168 locuri, dispuse pe doua nivele (parter si etaj);

Valoarea estimata a investitiei este de 6,346,470 lei;

"Sectorul 4 al Minicipiului Bucuresti a demarat, in anul 2016, procedura de achizitionare a unor servicii in vederea realizarii obiectivul de investitii "Elaborarea studiului de fezabilitate privind amenajare parcare intersectia str. Covasna cu aleea Dorohoi". Datorita lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari pe o suprafata de 1617 mp, care va asigura fluidizarea traficului in zona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.

5. Statia metrou IMGB - Sos. Berceni: parcare cu 346 locuri la sol;

Valoarea estimata a investitiei este de 7,356,003 lei;

"Sectorul 4 al Minicipiului Bucuresti a demarat, in anul 2016, procedura de achizitionare a unor servicii in vederea realizarii obiectivul de investitii "Elaborarea studiului de fezabilitate privind amenajare parcare statia metrou IMGB - Sos. Berceni". Datorita lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari pe o suprafata de 5315 mp, care va asigura fluidizarea traficului in zona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.

Pasajul de la Piaţa Sudului ar urma să fie inaugurat imediat după sărbătorile pascale

6. Strada Izvorul Oltului, nr. 4, bl 33: parcare cu 104 de locuri, dispuse pe doua nivele (parter si etaj);

Valoarea estimata a investitiei este de 4,9 milioane lei;

"Sectorul 4 al Minicipiului Bucuresti a demarat, in anul 2016, procedura de achizitionare a unor servicii in vederea realizarii obiectivul de investitii "Elaborarea studiului de fezabilitate privind amenajare parcare str. Izv. Oltului nr. 4, bl. 33". Datorita lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari pe o suprafata de 1449 mp, care va asigura fluidizarea traficului in zona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.

7. Intersectia Sos. Oltenitei cu Sos. Berceni, langa statia de metrou: parcare cu 360 de locuri dispuse pe patru nivele (parter, doua etaje si terasa);

Valoarea estimata a investitiei este de 15 milioane lei;

"Din cauza lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari (P+2) pe o suprafata de 7000 mp, care va asigura fluidizarea traficului in zona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.

8. In spatele Pietei Berceni-Oltenitei: parcare cu 210 locuri, pe doua nivele;

Valoarea estimata a investitiei este de 6,36 milioane lei;

"Din cauza lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari pe o suprafata de 2700 mp, care va asigura fluidizarea traficului inzona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.

9. Piata Big Berceni: parcare cu 113 locuri, dispuse pe 3 nivele (parter, etaj si terasa);

Valoarea estimata a investitiei este de 4,4 milioane lei;

"Datorita lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari pe o suprafata de 2400 mp, care va asigura fluidizarea traficului in zona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.

10. Intersectia str. Straja cu str. Resita: parcare cu 95 de locuri la sol;

Valoarea estimata a investitiei este de 6,6 milioane lei;

"Datorita lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari pe o suprafata de 1617 mp, care va asigura fluidizarea traficului in zona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.

11. Str. Tomesti nr.11, bl. 14: parcare 133 locuri, dispuse pe doua nivele (parter si terasa);
Valoarea estimata a investitiei este de 6 milioane lei;

"Datorita lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari pe o suprafata de 1886 mp, care va asigura fluidizarea traficului in zona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.

12. Str. Anton Bacalbasa nr. 15, bl. 119: parcare cu 152 locuri;

Valoarea estimata a investitiei este de 6,6 milioane lei;

"Datorita lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari pe o suprafata de 1980 mp, care va asigura fluidizarea traficului in zona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.

13. Sos. Oltenitei, nr. 9, in curtea ADP : parcare cu 600 de locuri la sol;

Valoarea estimata a investitiei este de 29 milioane lei, insa suma cuprinde si construiorea unui centru multifunctional pentru servicii sociale in regim de zi si clinica medicala.

Etichete: locuri de parcare, parcare, parcari bucuresti

0/4 COMENTARII
vlad
29 Mar 10:12
+0
VOTURI
-0
Au dat cu copy paste la toate parcarile astea? :)) Oricum, sa se faca si pe urma sa ridice toate masinile care continua sa fie parcate in imediata vecinatate a parcarii daca sunt locuri disponibile acolo. Si da, sa fie cu plata.... nu mai au nene pietonii pe unde sa umble in orasul asta, e bataie de joc.
gore
29 Mar 01:44
+0
VOTURI
-0
INTRE STR VASILE PARVAN SI URANUS SA SE CONSTRUIASCA UN BULEVARD SUPRATERAN CU LOCURI DE PARCARE LANGA TROTUAR SI BINE INTELES COPACI CARE SA DEA OXIGEN.SUB ACEST BULEVARD SA SE CONSTRUIASCA O STATIE DE METROU PE MAGISTRALA SPRE GARA PROGRESUL CU IESIRI ATAT CATRE PARLAMENT CAT SI SPRE CATEDRALA NEAMULUI.STATIA SA SE NUMEASCA BINEINTELES:PARLAMENT.
xyz
28 Mar 19:55
+0
VOTURI
-0
Să se facă în media și în școli în cadrul campaniilor de educație rutieră și educație pentru bicicliști.Nu mai putem în calitate de pietoni circula pe străzile Bucureștiului pe trotuare și pe treceri de pietoni în condiții de siguranță din cauza lor.Călăresc bicicletele pe trotuare și pe treceri de pietoni periclitând traficul pietonal pe trotuare și pe treceri de pietoni.Exemple:trecerile de pietoni aferente Pieței Victoriei și trotuarele aferente ei,trecerile de pietoni aferente Pieței Aviatorilor și trotuarele aferente ei,trecerile de pietoni aferente Pieței Charles De Gaulle și trotuarele aferente ei.Să nu mai zic că mai sunt și bicicliști ce rulează cu bicicletele pe carosabil pe contrasens și bicicliști ce rulează cu bicicletele pe carosabil regulamentar până ajung în dreptul semaforului rutier ce indică roșu și când ajung în dreptul semaforului rutier ce indică roșu trec mai departe pe culoarea roșie a semaforului rutier în loc să aibă bunul simț să oprească la culoarea roșie a semaforului rutier.Să se facă în media și în școli și campanii care să descurajeze categoriile astea 3 de bicicliști.Pe pietonii ce traversează prin locuri nemarcate știu să-i taxeze agenții de circulație.Pe bicicliștii ce călăresc bicicletele pe trotuare și pe treceri de pietoni nu-i văd.Adică văd pietonii care își pun în pericol doar propriile vieți dar nu văd bicicliștii care pun în pericol și viețile altora.Unde apără Poliția Rutieră Codul Rutier și siguranța pietonală???Pentru ce mai e plătită când îi lasă să-și facă de cap deranjând pietonii pe trotuare și pe treceri de pietoni?De pericolele astea publice de stații de tramvai cu peroane înguste lipsite de garduri de protecție nu ne-au scăpat conducerile de până acum ale Primăriei Capitalei de la Traian Băsescu încoa de când a început modernizarea liniilor de tramvai dar piste de biciclete au știut a face cu nemiluit
Fox
28 Mar 16:02
+0
VOTURI
-0
Da stim.... urmeaza.... o sa.... promitem ca.... sictir!

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE