30% din liniile de tramvai, un pericol pentru călători. CARE SUNT CELE MAI AFECTATE LINII



Liniile de tramvai din Capitală au nevoie urgentă de reparații. În acest moment, RATB întâmpină mari probleme în a menţine în funcţiune la un standard de calitate şi de mediu liniile de tramvai din Capitală. Afectate de aceste probleme sunt aproape jumătate dintre liniile de tramvai ale RATB. Astfel, din cele 24 de trasee acoperite de RATB cu tramvaiele, 11 sunt pe lista cu probleme. 

30% din liniile de tramvai din Capitala au nevoie urgenta de reparatii. CELE MAI AFECTATE LINII
30% din liniile de tramvai din Capitală au nevoie urgență de reparații. CELE MAI AFECTATE LINII

Tramvaiele aflate în circulație pe străzile Capitalei se apropie de durata maximă de utilizare, iar unele chiar au depășit aceste termen. Astfel, durata normală de utilizare a tramvaielor este de 12-18 ani, iar la începutul acestui an tramvaiele din București aveau o vechime de peste 17 ani. 

Vechimea tramvaielor nu este însă singura problemă. Și calea de rulare este învechită și necesită reparații constante, pentru care nu există însă întodeauna și fondurile necesare.

"Starea actuală a căii de rulare la transportul cu tramvai, pune mari probleme operatorului în a o menţine în funcţiune la un standard de calitate şi de mediu. Eliminarea riscului în ceea ce priveşte evenimentele cauzate de uzură  presupune preocuparea permanentă a operatorului, dar aceasta trebuie şi susţinută financiar. Lipsa acestor investiţii pentru reabilitări sau modernizări, nu fac decât să ducă la o degradare continuă a prestaţiei, cu efecte negative şi asupra mijloacelor care asigură capacitatea de transport. Lungimea de şină cale dublă afectată la acesta dată reprezintă aproximativ 30%, din total şină pe care RATB o utilizează în prestarea serviciului de transport public local", se precizează într-un raport de monitorizare al Autorității Municipale de Reglementare a Serviciilor Publice, din mai 2015. 

Sectoarele de cale de rulare la tramvaiele cele mai afectate sunt cele de pe următoarele arterele de circulaţie:

 - Str. Barbu Vacarescu- linia de tramvai 5

- B.dul Mihalache – linia de tramvai 24, 42, 45

- Calea Calarasi – linia de tramvai 14, 40

- B.dul Basarabia – linia de tramvai 14, 40, 46

- B.dul Chisinau – linia de tramvai 14, 36, 46

- Calea Serban Voda, Sincai, Nerva Traian – linia de tramvai 1

- B.dul Camil Ressu – linia de tramvai 23, 27. 

 

Citește și De ce întârzie mijloacele de transport RATB și câte accidente au provocat șoferii RATB

 

 

 

 

Etichete: linie de tramvai, RATB, realitatea, tramvai

0/10 COMENTARII
George
26 sep 10:19
+0
VOTURI
-0
Anii ăștia a fost reabilitată linia comună 24 42 45 46 pe Bulevardul Ion Mihalache și pe Strada Buzești dar refugiul îngust lipsit de gard de protecție de pe Bulevardul Ion Mihalache de la intersecția cu Șoseaua Nicolae Titulescu
a rămas același nefiind înlocuit cu un refugiu mai lat prevăzut cu gard de protecție.
Victor
26 sep 10:16
+0
VOTURI
-0
De refugiile astea înguste lipsite de garduri de protecție de ce nu amintește mass media decât ocazional????Cât mai e până devin istorie????
Mădălin
26 sep 10:14
+0
VOTURI
-0
Și refugiile înguste lipsite de garduri de protecție sunt pericole publice pentru pietoni.Pe astea nu le văd PMB și RATB.Ar trebui sancționate pentru iresponsabilitatea față de viața și de siguranța pietonilor.
Roxana
21 aug 12:43
+0
VOTURI
-0
Dar de linia tramvaiului 8 (Prelungirea Ferentari) de ce nu spune nimic ???? Tramvaiele tip"Racheta" de pe timpul lui Ceasca' deabea mai rezista.....in momentul cand urci in ele ai senzatia ca stai pe jar, simti toata caldura ce vine de la piesele foarte incinse de sub el. Ca sa nu mai spunem de usile care aproape ca nu se mai inchid, punand astfel viata calatorilor in mare pericol, mai ales ca de anul trecut din vara circula doar cu un singur vagon, care la orice ora din zi este foarte aglomerat, de deabea mai sta lumea pe trepte, intr-un singur picior...mai ceva ca in conserva. De ce pentru noi, locuitorii din acel cartier, nu se face nimic ????? Cat vom mai indura aceste conditii ??? De ce sa mai platim calatoria cu acest tramvai rapanos, plin de praf, mizerie si geamuri imputite, care probabil nu au mai fost spalate de pe vremea dictatorului ????? De ce ??
mariana
20 iul 21:22
+0
VOTURI
-0
Transportul in Bucuresti este un dezastru. Toti banii care provin din taxe se transporta de catre primarii de sector si de catre primarul general Oprescu la alte lucrari inutile in capitala. Acest primar general, care este medic, trebuia sa isi faca meseria aleasa si, ca primar, ne trebuia un economist sau o alta persoana capabila sa gestioneze cum sa faca ca aceasta capitala sa fie functionala. Toate pasajele, podurile sunt INUTILE. A se vedea oasajul de la Casa Presei, un dezastru. Trebuia sa se faca o centura a capitalei, sa se prelungeasca liniile de metrou, iar la fiecare statie terminus de metrou sa existe o parcare mare, unde fiecare cetatean sa isi lase masina. Sa se faca un abonament care sa includa si parcarea si costul metroului si cred ca metroul era mult mai rapid decat o masina. Sa vedeti aceasta coada de masini, in fiecare masina particulara exista numai o persoana/maximum doua. Poluarea este la cel mai inalt nivel si locuri de parcare nu exista, fiecare isi pune masina acolo unde vrea el, nu exista nici o regula, iar politia se face ca nu vede. Oare legea unde este?? Se sta mult cand vine tramvaiul/troleibuzul/autobuzul deoarece nu exita un program de circulatie s nu se doreste: ori vin 2-3 masini odata si dupa aceea trec minute pana la o jumatate de ora pana vine urmatorul. Cei care trebuie sa plateasca nu fac asa ceva, iar controlorii nu isi fac meseria cum trebuie: unii au numai drepturi, altii au numai obligatii. Mijloacele de transport in comun: sunt murdare, nespalate, oamenii mananca inghetata, arunca pe jos hartiile, pungulitele, etc. Tramvaiele sunt pline de rugina, fac foarte mult zgomot, se clatina mult ca ai impresia ca sar de pe sine, etc.etc. NEPASAREA PRIMARILOR DE SECTOR, BANII ALOCATI NU SUNT FOLOSITI LA CERINTELE CAPITALEI. OARE UNDE SUNT BANII, CINE STIE??! ETC.ETC.
gabriel
20 iul 17:55
+0
VOTURI
-0
Niste jeguri de tramvaie pline de baragladine.
Daniel
20 iul 17:28
+0
VOTURI
-0
Dar de Mihai Bravu si Vacaresti, cu ce tramvai mai circula pe acolo (parca 34?), ce parere aveti?
Linia de tramvai a fost refacuta, iar imediat dupa ce s-au terminat lucrarile, circulatia tramvaielor a fost oprita pentru a incepe vestitul pod. Iar dupa ce s-a terminat in cele din urma si podul, circulatia a ramas tot inchisa pentru a se incepe lucrarile la pasajul Sudului.

Si uite asa o linie noua de tramvai rugineste in liniste...
Badea Laurentiu
20 iul 17:09
+0
VOTURI
-0
B.dul Vasile Milea - linia de tramvai 1, 11, 35
Bogdan
20 iul 11:23
+0
VOTURI
-0
Iar pe Bd. Gloriei sa inteleg ca linia tramvaiului 24 este impecabila...
bogdan71
20 iul 10:49
+0
VOTURI
-0
Lizeanu/Maica Domnului/Lacul Tei/Sos. Petricani, linii 16 si 36.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h