5 motive pentru care investitia într-un magazin de haine sh - outlet este o idee de succes



Pe internet sunt o mulțime de articole și discuții cu privire la antreprenoriat și există un public foarte larg interes de aceste subiecte. Pe rețelele sociale există pe lângă pagini ale ziarelor de știri cu profil economic, pagini speciale dedicate antreprenorilor, dar și grupuri ale celor care sunt dispuși să investească în căutare de profit și mai ales de independență financiară. Există idei la modă, precum cele cu privire la magazine online, dar și idei de nișă, în diverse domenii. Din ambele categorii, doar unele ajung să fie aplicate cu succes, dar orice afacere vine cu riscuri asociate.

Magazin de haine sh
Magazin de haine sh

Există multe motive pentru care cei dornici de a se lansa într-o afacere ar putea studia oportunitatea deschiderii unui magazin de haine second hand și outlet. Iată mai jos doar 5 astfel de motive conturate pentru cei interesați de a intra în mediul de business sau de a-și extinde categoriile pe care le abordează în lumea afacerilor: 

1. Comerțul de haine second hand devine tot mai atractiv pentru populație, în ciuda dezvoltării economice din România și chiar dacă veniturile au crescut puternic în ultimii ani. Este vorba însă de un alt gen de magazine second hand față de cele existente inițial, ce propuneau produse vechi și de slabă calitate. Distribuitori premium promovează acum sortimente de haine second hand en-gross aduse din Anglia, care impresionează prin nivelul ridicat de calitate. Este vorba despre articole de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii care arată ca noi, sunt fabricate din materiale superioare, provin chiar de la branduri cu notorietate, unele dintre ele având și etichetele originale de magazin. 

2. Investiția într-un magazin de haine second hand sau / și outlet este relativ redusă în comparație cu alte variante, inclusiv cu cea referitoare la un magazin de fashion de brand. Astfel de magazine se pot deschide în proximitatea clientelei și nu necesită amenajări costisitoare de design și nici o promovare agresivă pentru branding. 

3. A administra un magazin second hand / outlet își oferă, ca antreprenor, foarte multă flexibilitatea în ceea ce privește oferta, relația cu furnizorii. Dacă nu ești mulțumit de stocurile pe care le primești de la un anumit importator, poți alege oricând să cumperi din alt loc, fără a fi necesară vreo modificare de politică de vânzări. Este bine totuși să nu faci teste inutile, să mergi la sigur cu distribuitori cu o bună reputație, care nu propun doar prețuri mici, ci un raport excelent calitate / preț. 

4. Vedetele au început să recomande în număr tot mai mare magazinele second hand și outlet, din motive ce țin de principii ecologice și priorități la nivel de umanitate. Există foarte multe nevoi în lume care se pot rezolva cu bani, de ce să irosești pe haine scumpe? Încet - încet, mulți oameni își regândesc prioritățile și aleg variantele optime, fără să se mai teamă de "ce zice lumea". Trendul este clar: să cumperi de la second hand devine chiar cool! 

5. Românii sunt foarte interesați de felul în care arată și cheltuiesc o parte destul de mare din bugetul lunar pe îmbrăcăminte și încălțăminte (procentual, mult mai mult decât britanicii, spre exemplu). În același timp, românii reacționează extrem de puternic la campanii de reduceri de prețuri, promoții, solduri. Pe segmentul second hand / outlet, în orice zi din an este Black Friday!

 

.

Etichete: idee de afaceri, magazin de haine, outlet, sh

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h