6 Factori esentiali pentru proiectarea unei carti de vizita



Cei mai multi oameni de afaceri au inteles ca o carte de vizita reprezinta un produs esential in promovarea afacerii pe care o detin, insa ar trebui sa inteleaga ca este important sa aleaga si cele mai bune optiuni pentru proiectarea acesteia - doar sa existe, nu este suficient pentru a fi luata in seama de persoanele carora le este inmanata.

Carti de vizita
Carti de vizita

Cartile de vizita - elemente esentiale constitutive:

1. Informatiile esentiale de pe cartea de vizita

Poate parea evident, dar primul (si cel mai important!) lucru pe care un antreprenor ar trebui sa il aiba in vedere atunci cand isi proiecteaza cartea de vizita consta in ceea ce doreste sa transmita in legatura cu afacerea. Urmatoarelor aspecte ar trebui sa li se acorde atentie:

  • Numele companiei, numele persoanei, functia si logo-ul firmei trebuie afisate in mod clar;
  • In ceea ce priveste datele de contact, ar trebui gasit un echilibru intre furnizarea celor mai importante dintre acestea si spatiul alocat pentru inserarea lor. Cartea de vizita nu ar trebui sa aiba un aspect foarte aglomerat. Site-ul, adresa de e-mail si numarul de telefon sunt esentiale, desi pe multe carti vizita informatiile cu privire la datele de contact sunt cu mult mai numeroase;

2. Citirea trebuie sa fie usor de realizat, fara efort

De regula, atunci cand se adauga mai multe informatii pe cartea de vizita, exista tentatia de a se micsora corpul de litera. Oamenii de afaceri ar trebui sa evite textele cu litere de mici dimensiuni pentru ca dupa tiparire, textul se poate transforma intr-o pata ilizibila. In acest sens este necesar sa se tina cont de urmatoarele aspecte:

  • Ca regula generala, fontul nu trebuie sa fie mai mic de 8 pt;
  • Fontul trebuie sa fie profesional si simplu - Comic Sans sau un alt font imposibil de descifrat nu se vor folosi niciodata.

3. Culorile utilizate in proiectarea unei carti de vizita

Potrivit www.Inku.ro, utilizate corect, culorile luminoase pot face ca o carte de vizita sa iasa in evidenta printr-un aspect distinctiv. Aceasta tactica este adesea folosita in proiectarea creativa a cartilor de vizita, cu scopul de a obtine rezultate interesante si originale. Cu toate acestea, puterea simplitatii nu trebuie subestimata. Un design simplu alb-negru poate fi la fel de memorabil si frapant ca unul colorat, poate si mai elegant.

Dincolo de aceste aspecte, culorile de pe cartea de vizita ar trebui sa fie in armonie cu cele utilizate in imaginea companiei. Pentru un aspect profesional este important sa se aleaga culori complementare.

4. Carti de vizita in relief pentru un stil sofisticat

Un text in relief nu poate fi plictisitor, dimpotriva este deosebit de elegant si atragator. De asemenea, un astfel de text face cartea de vizita mult mai tactila.

5. Imaginile de pe cartea de vizita

Potrivit unui proverb chinezesc, „o imagine valoreaza cat o mie de cuvinte”. Acest lucru este valabil si pentru cartile de vizita. Daca pe partea principala (fata) a cartii de vizita se insereaza text, pe verso poate fi aplicata o imagine reprezentativa pentru afacere sau logo-ul companiei. O carte de vizita interesanta are continut pe ambele parti.

6. Nu in ultimul rand, conteaza grosimea cartii de vizita

Cartile de vizita cu o grosime mai mare tind sa se simta mai scumpe. Pe de alta parte, o carte de vizita din carton subtire se simte ieftina. Un exemplu oarecum similar i-ar ajuta pe oamenii de afaceri sa inteleaga mult mai bine idea. Acestia ar trebui sa gandeasca proiectarea cartii de vizita similar unei strangeri de mana. O strangere moale de mana nu exprima nimic, pe cand una ferma convinge.

 

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE