Mii de răniți și morți, bilanțul accidentelor din București. Care sunt ZONELE NEGRE ale Capitalei



În anul 2014, în București, au avut loc peste 3.200 de accidente rutiere, soldate cu zeci de morți și mii de răniți. Și în prima jumătate a anului 2015, Capitala a înregistrat extrem de multe evenimente rutere negative. Cele mai mai multe dintre acestea au avut loc pe Șoseaua Mihai Bravu și pe Bulevardul Unirii, potrivit informațiilor obținute de B365.ro de la Brigada Rutieră a Capitalei.

Capitala înregistrează zilnic accidente rutiere, pe toată raza municipiului. Rețeaua rutieră a municipiului se întinde pe 228 kilometri pătrați și numără nu mai puțin de 5.400 de artere de circulație.

În anul 2014, în București, au fost înregistrate 3.240 de accidente rutiere, dintre care 614 au fost grave, soldate cu un număr ridicat de morți și răniți. 

Mii de persoane rănite și zeci de morți, în 2014

Potrivit datelor obținute de B365.ro de la Brigada Rutieră, în anul 2014, în București au fost rănite peste 3000 de persoane, în urma accidentelor rutiere. Totodată, 61 și-au pierdut viața. 

CITEȘTE ȘI: Care sunt cele mai periculoase zone din Capitală, PUNCTELE NEGRE marcate prin semne de circulație 

În primele șapte luni ale anului 2015, pe raza Sectorului 2 s-au înregistrat 87 de accidente rutiere, în timp ce în Sectorul 1, 85. Topul este închis de Sectorul 3, unde au avut loc 71 de accidente rutiere. 

CITEȘTE ȘI: Cele mai periculoase zone din Capitală, în 2015. Unde acționează hoții cel mai mult 

Șoseaua Mihai Bravu, linia neagră a Capitalei

Cele mai multe accidente grave de circulație au avut loc, în prima jumătate a anului 2015, pe Șoseaua Mihai Bravu. Artera a înregistrat 15 evenimente de acest fel.

Spre exemplu, la începutul lunii august, mai multe tramvaie au rămas blocate pe Șoseaua Mihai Bravu, după ce un motociclist a murit, în urma unui accident produs între o mașină și o motocicletă

Pe locul al II-lea se află Bulevardul Unirii, cu 12 accidente rutiere grave.

Pe primele locuri se mai află Bulevardul Iuliu Maniu, Bulevardul Timișoara și Șoseaua București - Ploiești, cu câte 8 accidente rutiere serioase. 

Totodată, reprezentanții polițiștilor rutieri susțin că zonele din București în care se înregistrează cele mai puține evenimente rutiere sunt cele cu un trafic auto redus.

Șoferii și pietonii, în tandem la producerea accidentelor

Principalele cauze de producere ale accidentelor rutiere, înregistrate la nivelul municipiului București, în 2014 și în primele șapte luni ale anului 2015 sunt diverse, vina fiind atât de partea pietonilor, cât și a conducătătorilor de autovehicule.

Astfel, traversarea neregulamentară a pietonilor se află pe primele locuri în topul cauzelor producerii accidentelor rutiere.

Foto: reporterntv.ro

Și șoferii au vina lor. Sute de accidente rutiere au avut loc din cauza neacordării priorității de trecere pietonilor care au traversat prin locurile special amenajate, marcate și semnalizate corespunzător sau pe la culoarea verde a semafoarelor.

Totodată, șoferii care nu au acordat prioritate de trecere autovehiculelor care aveau acest drept, sunt printre principalii cauzatori de accidente rutiere, în Capitală. 

CITEȘTE ȘI: Topul stațiilor de metrou din București, după numărul de călători. Stația SURPRIZĂ de pe locul I

Etichete: accident in bucuresti, accidente bucuresti, accidente rutiere, număr morți din accidente rutiere, Poliţia Capitalei, realitatea

0/4 COMENTARII
Cris
17 Sep 14:31
+0
VOTURI
-0
De acord cu IOnut, in plus trebuie descurajati holtenii sa mai intre cu masinile in oras
IOnut
17 Sep 13:34
+0
VOTURI
-0
Solutia e mult mai simpla: trebuie descurajat traficul auto individual. Cum se face asta? Se modernizeaza RATB-ul, se fac piste de biciclete, se curata trotuarele de masini, se elimina parcajele din centru.
gigi
17 Sep 13:05
+0
VOTURI
-0
perfect deacord cu Radu, as mai adauga: politia rutiere e "muci"
Radu
17 Sep 08:34
+0
VOTURI
-0
pai e haos in tot orasul, de dimineata pana seara bara la bara si nu gasesti un loc de parcare, soferii sunt indisciplinati, politia isi face treaba numai cand are chef, etc. Pana nu o sa avem o centura a capitalei cu doua benzi pe sens pe toata lungimea ei si pana nu se va face metrou in tot Bucurestiul, nu se va rezolva absolut nimic.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE