AdBreak



IQads continua demersul de sustinere a industriei prin crearea unui cadru de discutie propice pentru a gasi solutii, ca urmare fireasca a publicarii celor 13 raspunsuri ale publicitarilor la intrebarea „De ce nu mai e misto publicitatea romaneasca?”

Editia #37 AdBreak va avea 3 sectiuni:

1. La Debriefing, echipa McCann care a lucrat la campania „Noul ROM" va povesti cum a reusit sa propuna, sa obtina aprobarea si sa implementeze o asemenea campanie pe timp de criza.

2. La Talk of the Month, cele doua generatii de creativi vor discuta despre resuscitarea entuziasmului publicitarilor pentru jobul lor, plecand de la premisa ca industria are nevoie de o motivatie puternica pentru a reusi sa readuca reclamele romanesti la nivelul creativ de altadata.

3. La Inspiration, un invitat surpriza, care nu lucreaza in publicitate, isi va manifesta entuziasmul pentru domeniul sau si va povesti de unde isi obtine inspiratia si motivatia pentru a persevera in fiecare zi.

Pentru a participa la eveniment, doritorii se pot inscrie pe http://rezervari.iqads.ro/e_36/adbreak_37.html.

Etichete: publicitate

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE