Adjunctul directorului CNADNR, schimbat din funcţie, după dezastrul de la autostrada Orăştie-Sibiu



Renata Bendeac, directorul general adjunct al Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR), care se ocupa de implementarea proiectelor de autostrăzi, a fost schimbată din funcție de șeful acesteia, Narcis Neaga.

Adjunctul directorului CNADNR, schimbat din functie, dupa dezastrul de la autostrada Orastie-Sibiu
Adjunctul directorului CNADNR, schimbat din funcţie, după dezastrul de la autostrada Orăştie-Sibiu
Foto: esibian.ro

„Renata Bendeac a blocat mai multe proiecte de construcție a unor variante ocolitoare și drumuri naționale în ultima perioadă. Principalele responsabilități ale Renatei Bendeac au fost implementarea proiectelor pe autostrăzi, reabilitări drumuri naționale și variante ocolitoare. Derularea proiectului în cazul autostrăzii demolate era în responsabilitatea Renatei Bendeac", au explicat pentru Capital surse din cadrul CNADNR.

Potrivit surselor citate, Renata Bendeac a fost înlocuită cu Horia Nicolae directorul direcției de achiziții publice și proiecte în pregătire.

Și Radu Cernov, omul lui Dan Șova din scandalul Turceni Rovinari, și-a depus demisia din funcția de șef departament dispute în urma scandalului mediatic din ultimele zile, potrivit Capital.

Vezi aici: IMAGINILE DEZASTRULUI de pe tronsonul Autostrăzii A1 închis de CNADNR. GALERIE FOTO

Miercuri, 25.11.2015, ministrul Transporturilor, Dan Costescu, a avut o ședință cu reprezentanții conducerii CNADNR privind pregătirile companiei pentru iarna 2015 -2016 și analiza proiectelor execuției proiectelor de autostrăzi. CNADNR a prezentat situația la zi a contractelor pentru asigurarea activității de deszăpezire și stadiul de execuție al proiectelor de autostrăzi.

Vezi şi: Cât timp va sta închis lotul 3 al autostrăzii Sibiu-Orăştie, potrivit ministrului Transporturilor

           Min. Transporturilor trimite contractul autostrăzii Orăştie-Sibiu la Parchet. Ce NEREGULI sunt

„Analiza la zi a stadiului pregătirii companiei pentru iarna aceasta ne-a indicat că de la ultima situaţie prezentată, atunci când era asigurată contractarea pentru deszăpezire în procent de 70%, a evoluat la 78%. Suplimentar, 20% din activitatea de deszăpezire poate fi acoperită, în perioada imediat următoare, cu cele 684 de utilaje proprii, din care 100 sunt autofreze achiziționate recent.

Am solicitat CNADNR să îndeplinească și să respecte procedura de achiziție, astfel încât, în cel mai scurt timp să fie încheiate contractele de deszăpezire pentru întreaga rețea de autostrăzi şi drumuri naţionale din România. Până la finalizarea acestor contracte, în funcție de condițiile meteo, în caz de nevoie, am solicitat CNADNR redistribuirea utilajelor din dotarea proprie pentru asigurarea necesarului.

În ceea ce privește cel de-al doilea subiect dezbătut astăzi - stadiul construcției de autostrăzi – în urma datelor prezentate de către CNADNR, au fost discutate atât întârzierile de la termenele propuse, cât și unele carențe de ordin administrativ ale persoanelor responsabile cu gestionarea proiectelor. În acest sens, la sfârșitul discuțiilor am solicitat conducerii CNADNR măsuri ferme pentru îmbunătățirea imediată a gestionării proiectelor și pentru găsirea unor soluții viabile de continuare și finalizare a proiectelor", a declarat Ministrul Transporturilor.

Etichete: autostradă, autostrada orastie sibiu, CNADNR, ministerul transporturilor

0/1 COMENTARII
drumaru de serviciu
25 Nov 22:08
+0
VOTURI
-0
cmon ... Neaga are imunitate ? e de multi ani in functii de conducere dar vad ca nu se atinge nimeni de el ....

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE