Ai probleme cu banca? S-a deschis un număr de telefon unic pentru reclamaţii
BANI • 20 Septembrie 2013 - 16:52 • B365.roÎncepând de joi a fost lansat Centrul National de Consiliere si Consultanta a Consumatorilor in domeniul financiar-bancar unde functioneaza un numar unic de telefon pentru reclamatii.

Joi a fost lansat Centrul National de Consiliere si Consultanta a consumatorilor in domeniul financiar-bancar, cu sediul
in Str. Negru Voda, nr. 3, Sector 3, Bucuresti (Institutul Bancar Roman).
Proiectul este initiat de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania InfoCons, sub egida Federatiei Asociatiilor de Consumatori, in parteneriat cu Banca Nationala a Romaniei.
In cadrul proiectului, consumatorii au la dispozitie un numar de telefon unic 021.9615, la care pot suna pentru sesizari in domeniul financiar-bancar. Numarul este cu tarif normal in reteaua Romtelecom, apelabil din toate retelele, iar informarea si consilierea consumatorilor se va acorda cu titlu gratuit, precum si demersurile necesare in vederea Solutionarii Alternative a Disputelor pentru litigiile dintre consumatori si banci.
Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania - A.N.P.C.P.P.S.Romania InfoCons, unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor.
Etichete: Sectorul 3

20 feb 19:24
Răspunde
20 feb 19:13
Răspunde
19 feb 13:01
Răspunde
10 oct 17:58
Răspunde
30 dec 11:40
Răspunde
Sunt client Bancpost si cum era de asteptat si de mine isi bate joc Bancpostul ca si de restul clientilor.
Ma numesc Ardelean Diana si doresc sa-mi inchid doua carduri de credit,unul VISA si unul American Expres,cum era de asteptat am ajuns pe lista de asteptare a prelucrarii datelor.Banii au fost transferati in cont de saptamana trecuta marti,dar pana in ziua de azi "nu se vad in cont",desi am fost sunata dupa 7 zile "de asteptare",cum mi s-a comunicat ca este "normal"in cazul de fata(nu stiu pentru cine este normal,dar in fine),ca mai trebuie sa achit o anumita diferenta(ma asteptam la asta) si o suma de 150 lei pentru inchidere cont.Datele s-au verificat dupa ce am platit diferenta si suma de inchidere card si totul a fost in regula,urma sa fiu sunata de un agent.
In ziua urmatoare dau un telefon sa vad in ce stadiu se afla solicitarea si sunt anuntata ca trebuie sa astept 14 zile ca sa se vada platile in cont desi o colega de-a lor a verificat inainte cu o zi si totul a fost in regula.
Intrebarea mea este ca va bateti joc de oameni sau agentii nu au chef de lucru?Chiar este necesara o luna de zile ca sa prelucrati niste date care in mod normal se face in cel mult 48 ore?E chiar asa de greu sa-si faca fiecare treaba?
Azi am sunat din nou sa vad in ce stadiu se afla minunea si am fost informata ca trebuie sa ma deplasez la sediul din Satu Mare ca sa mi se recalculeze ratele de la American Expres desi acestea au fost deja recalculate si platita diferenta(tin sa mentionez ca la sediu am fost de circa 5 ori si nimeni nu stie nimic,se uita la oameni de parca au picat de pe Marte si iti raspund ca ei nu au nici o tangenta cu cardurile de credit,doar Centrala din Bucuresti).Uitasem sa mentionez ca nu am primit nici un contract pentru cele doua carduri de credit.Mai trebuie sa astept pana saptamana urmatoare ca sa mi se inchida cardurile,degeaba in contul meu imi apare ca nu am nici un card de credit activ.
Va propun sa va schimbati
TRIMITE UN COMENTARIU