Aplicaţie pe telefon pentru sesizarea problemelor din Sectorul 3. Cum funcţionează



Primăria Sectorului 3 a lansat aplicația „Primăria Sectorului 3” prin care cetățenii pot sesiza problemele din zona administrativă. Toți posesorii de smartphone o pot descărca gratuit, își creează un cont și printr-o simplă poză pot trimite sesizarea, apoi pot verifica dacă a fost soluționată sau nu. Aplicația se găsește și pe site-ul Primăriei Sector 3.

Aplicatie pe telefon pentru sesizarea problemelor din Sectorul 3. Cum functioneaza
Aplicaţie pe telefon pentru sesizarea problemelor din Sectorul 3. Cum funcţionează

Prin intermediul aplicației, solicitările cetățenilor sunt preluate direct de compartimentul responsabil din cadrul primăriei. Utilizatorii pot urmări permanent stadiul sesizărilor atât prin notificările primite prin e-mail, cât și în aplicație, dar și pe harta web.

„Primăria Sectorului 3 face încă un pas în procesul de digitalizare a serviciilor oferite locuitorilor. Astăzi lansăm o aplicație prin care locuitorii Sectorului 3 pot face sesizări în timp real de la fața locului atunci când întâmpină probleme administrative. Aplicația este foarte simplu de utilizat. Toți posesorii de smartphone o pot descărca gratuit, își creează un cont și printr-o simplă poză pot trimite sesizarea. Cu ajutorul acestei aplicații, utilizatorii au posibilitatea de a verifica în orice moment stadiul sesizărilor trimise. Sistemul este unul performant și ne ajută să identificăm și să rezolvăm problemele din sector", a declarat primarul Sectorului 3, Robert Negoiță.

Prin lansarea acestui serviciu, Primăria Sectorului 3 dorește să eficientizeze comunicarea cu cetățenii și să îmbunătăţească modul de prestare a serviciilor publice. Aplicația permite monitorizarea și optimizarea performanței la nivelul compartimentelor de specialitate, la nivelul funcționarilor implicați în activitatea de rezolvare a solicitărilor, dar și a operatorilor economici subcontractați pentru prestarea serviciilor de salubrizare, întreținere a străzilor sau efectuare de lucrări în spații publice. Demersul se înscrie în strategia de digitalizare și transparentizare a activității demarată de Primăria Sectorului 3 cu scopul eficientizării relației dintre autoritate și cetățean.

Etichete: aplicatie probleme Sectorul 3, aplicatie telefon Sectorul 3, robert negoita, Sectorul 3

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE