ATENŢIE, şoferi! Se instalează garduri de protecţie pe linia tramvaiului 32



Primăria Capitalei anunţă că au început lucrările de montare a panourilor pentru delimitarea traseului tramvaiului 32 de traficul auto.

ATENTIE, soferi! Se instaleaza garduri de protectie pe linia tramvaiului 32
ATENŢIE, şoferi! Se instalează garduri de protecţie pe linia tramvaiului 32

"Estimăm că astfel va crește viteza de circulație pe această linie, ceea ce aduce ca beneficii:
- o durată mai mică de parcurgere a traseului,
- o frecvență mai bună de circulație a tramvaielor, ceea ce face ca necesarul de tramvaie pe această linie să se reducă,
- creșterea numărului de călători", informează Primăria Capitalei. 

Lucrări de creare a benzii unice de transport au fost efectuate şi pentru liniile de tramvai 1 şi 10, prin montarea de garduri de separare a liniilor de tramvai de traficul auto, începând cu 7 iulie.

Lungimea totală a traseului celor două linii de pe inelul central al oraşului este de 21,6 kilometri, din care 19,6 kilometri de traseu va fi delimitat cu gard de protecţie, iar pe o porţiune de aproximativ doi kilometri vo fi montaţi stâlpi flexibili. Din această lungime, RATB execută lucrări pe 8,16 kilometri, iar pe diferenţa de traseu lucrările vor fi realizate de S.C. Compania Municipală Străzi, Poduri şi Pasaje Bucureşti S.A.

Liniile 1 şi 10 asigură preluarea călătorilor din sudul oraşului (la terminalul Romprim) şi transportul acestora pe un traseu care include noduri de transport precum Piaţa Sudului, Constantin Brâncoveanu, Eroii Revoluţiei, Str. Viilor, str. Progresului, Răzoare, Pasaj Basarab, Bd. Nicolae Titulescu, Piaţa Victoriei, Şos. Ştefan cel Mare, Obor, Iancului, Baba Novac, Zona Dristor - Mihai Bravu, Calea Văcăreşti.

Fosta RATB (actual STB) anunţa atunci că, după finalizarea acestor lucrări, se obţine o viteză sporită de exploatare şi o capacitate de transport cu 20% mai mare decât în prezent, aproximativ 2.700 de călători pe oră şi sens, aşa cum s-a întâmplat în cazul liniei 21.

Etichete: Bucureşti, Capitală, gard linia tramvai 32, gard protectie tramvai, tramvai 32

0/3 COMENTARII
cvv
14 Nov 18:16
+0
VOTURI
-0
O tampenie fara margini. La RATB astepti 15-20 min sa vina un nenorocit de tramvai si cand vine ce sa vezi inghesuiala la greu. Asta se intampla cand ajung la Primarie doar hotii si incompetentii. Stati acasa si la urmatoarele alegeri!
Jean
14 Nov 16:49
+0
VOTURI
-0
Problema este ca pentru traseele 1 si 10 doar s-a inceput montarea de garduri, dar nu s-a mai terminat nici acum! Zona Sos. Oltenitei de exemplu nu are garduri... (de la Eroii Revolutiei pana la Piata Sudului si chiar spre Romprim)
In privinta "efectelor miraculoase" ale gardurilor, eu nu pot sa fiu atat de optimist ca primaria sau cei care mai scriu articole. Gardurile sunt la inceput, asa ca lumea inca mai le respecta... dar in timp se vor mai obisnui cu ele si "smecherii", care bineinteles vor circula cu masinile pe linia de tramvai! (deja exista care fac asa) Cand vor face foarte multi manevra asta, gardurile vor deveni complet inutile!
caine
14 Nov 16:18
+0
VOTURI
-0
atentie cum se monteaza respectivele garduri !! de exemplu , pe vacaresti si mihai bravu aceste garduri iau cam o jumatate de metru din banda de circulatie. acea jumatate de metru va deveni 1 metru cand va ninge sau, apoi cand va fi noroi .

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE