ATENŢIE, şoferi! Se instalează garduri de protecţie pe linia tramvaiului 32
FOCUS • 14 Noiembrie 2018 - 14:21 • Cristina MacucPrimăria Capitalei anunţă că au început lucrările de montare a panourilor pentru delimitarea traseului tramvaiului 32 de traficul auto.

"Estimăm că astfel va crește viteza de circulație pe această linie, ceea ce aduce ca beneficii:
- o durată mai mică de parcurgere a traseului,
- o frecvență mai bună de circulație a tramvaielor, ceea ce face ca necesarul de tramvaie pe această linie să se reducă,
- creșterea numărului de călători", informează Primăria Capitalei.
Lungimea totală a traseului celor două linii de pe inelul central al oraşului este de 21,6 kilometri, din care 19,6 kilometri de traseu va fi delimitat cu gard de protecţie, iar pe o porţiune de aproximativ doi kilometri vo fi montaţi stâlpi flexibili. Din această lungime, RATB execută lucrări pe 8,16 kilometri, iar pe diferenţa de traseu lucrările vor fi realizate de S.C. Compania Municipală Străzi, Poduri şi Pasaje Bucureşti S.A.
Liniile 1 şi 10 asigură preluarea călătorilor din sudul oraşului (la terminalul Romprim) şi transportul acestora pe un traseu care include noduri de transport precum Piaţa Sudului, Constantin Brâncoveanu, Eroii Revoluţiei, Str. Viilor, str. Progresului, Răzoare, Pasaj Basarab, Bd. Nicolae Titulescu, Piaţa Victoriei, Şos. Ştefan cel Mare, Obor, Iancului, Baba Novac, Zona Dristor - Mihai Bravu, Calea Văcăreşti.
Fosta RATB (actual STB) anunţa atunci că, după finalizarea acestor lucrări, se obţine o viteză sporită de exploatare şi o capacitate de transport cu 20% mai mare decât în prezent, aproximativ 2.700 de călători pe oră şi sens, aşa cum s-a întâmplat în cazul liniei 21.
Etichete: Bucureşti, Capitală, gard linia tramvai 32, gard protectie tramvai, tramvai 32

14 Nov 18:16
Răspunde
14 Nov 16:49
Răspunde
In privinta "efectelor miraculoase" ale gardurilor, eu nu pot sa fiu atat de optimist ca primaria sau cei care mai scriu articole. Gardurile sunt la inceput, asa ca lumea inca mai le respecta... dar in timp se vor mai obisnui cu ele si "smecherii", care bineinteles vor circula cu masinile pe linia de tramvai! (deja exista care fac asa) Cand vor face foarte multi manevra asta, gardurile vor deveni complet inutile!
14 Nov 16:18
Răspunde
TRIMITE UN COMENTARIU