Sens unic pe Floreasca şi Barbu Văcărescu, benzi speciale pentru RATB: planurile Primăriei Bucureşti



Autobuzele şi tramvaiele scapă de ambuteiajele din traficul bucureştean. Sistemul de benzi speciale de circulaţie pentru mijloacele de transport în comun va fi extins de Primăria Capitalei pe marile bulevarde ale Capitalei. Primul pe listă este Bulevardul Aerogării, aflat momentan în plin proces de reabilitare.

"Pe linia de tramvai vor circula şi autobuzele şi maşinile de intervenţie 112. Pe Aerogării este intrarea în oraş de pe DN1, unde au loc multe accidente, iar maşinile chemate să intervină vor putea circula mult mai repede. Acest bulevard va fi gata în toamnă, iar benzile speciale vor fi realizate până la podul Băneasa peste calea ferată", a declarat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcţiei Transporturi şi Sistematizarea Circulaţiei din cadrul Primăriei Capitalei.

Împotriva şoferilor nedisciplinaţi care ar putea circula pe benzile unice se vor lua măsuri speciale. "Bordura va fi ridicată cam la 8-10 centimetri, ceea ce va fi descurajant pentru şoferi", a spus Ion Dedu.

De pe Bulevardul Aerogării, benzile unice pentru mijloacele de transport în comun şi maşinile de intervenţie vor continua pe Bd. Al. Șerbănescu şi Barbu Văcărescu până la intersecţia cu Ștefan cel Mare, urmând ca apoi ele să fie introduse şi pe Ștefan cel Mare şi Mihai Bravu. "Pe Barbu Văcărescu linia de tramvai va fi mutată pe partea dreaptă a bulevardului pe sensul de mers dinspre Șoseaua Pipera spre Ștefan cel Mare. Călătorii vor putea coborî din tramvai direct pe trotuar", a mai precizat şeful Direcţiei Transporturi.

Sens unic pe Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca

Odată cu realizarea benzilor unice pentru transportul în comun şi cel de intervenţie, reprezentanţii Primăriei intenţionează să introducă sens unic pe Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca. Mai exact, pe Barbu Văcărescu se va circula doar pe sensul dinspre Ștefan cel Mare spre Șoseaua Pipera. Sensul unic va fi instituit de la intersecţia Barbu Văcărescu cu Bulevardul Lacul Tei. Pe Calea Floreasca se va circula doar pe direcţia Șos. Pipera - Ștefan cel Mare.

"Pe Calea Floreasca ne gândim să introducem o bandă specială pentru maşinile de intervenţie, până la Spitalul Floreasca", a precizat Ion Dedu.

Anul acesta, Primăria are buget doar pentru prima parte a acestui proiect, respectiv Bulevardul Aerogării. Celelalte propuneri sunt deocamdată în faza studiului de fezabilitate.

Etichete: bulevard, interventie, Primăria Capitalei, promo, realitatea, transport în comun

0/1 COMENTARII
stroe
22 Nov 12:47
+0
VOTURI
-0
foarte bine sa stai la semafor 15 min ptr niste masinini care merg pe linia de tramvai cand au strada?
Mariana
23 Aug 10:28
+0
VOTURI
-0

Nu ne lăsaţi fără transportul în comun pe linia 135, IN AMBELE SENSURI.

Dacă bandă specială pentru maşinile de intervenţie va fi numai până la Spitalul Floreasca, noi locuitorii de pe Floreasca şi de pe străzile învecinate ce şanse mai avem să ajungem la staţia de metrou Aurel Vlaicu sau la biserica Sfânta Sofia (Calea Floreasca, nr. 216)altfel decât pe jos.

La pensionarele care suportă deja de un an de zile lucrările de la pasajul Pipera şi se întorc pe jos de la biserică, încovoiate de coşurile pentru parastase, nu se gândeşte nimeni ? Ele nu ştiu să se facă auzite. Oftează şi aşteaptă să se reia circulaţia în ambele sensuri ale liniei 135.

Transport în comun pe Calea Floreasca a existat ÎN AMBELE SENSURI de cel puţin 50 de ani.

Cine are dreptul să ne priveze de acest transport în comun numai pentru câteva minute câştigate în trafic de cei care oricum sunt avantajaţi că circulă în propriile autoturisme. Trebuiesc găsite soluţii de circulaţie mai bună numai pentru aceştia ?

Interesele celor mulţi, mai în vârstă şi mai neputincioşi sau a celor mai tineri chiar şi copii, care merg regulat la biserică, cine la apară ?

Dar interesele celor mai tineri, care merg la locul de muncă cu transportul în comun şi erau mulţumiţi de accesul rapid la staţia de metrou Aurel Vlaicu cu autobuzul 135 (aşa cum se întâmpla până la deschiderea şantierului Pipera) cine le apără ? Desigur aceştia ar putea accesa staţia de metrou Aviatorilor, pe linia 282, dar nu doresc nimănui să îndure, în orele de vârf, minutele lungi de aşteptare în coloană, pe Calea Dorobanţi, pentru sosirea în staţia de autobuz de la P-ţa Charles de Gaulle sau marşul pietonal până în staţie (în eventualitatea că şoferii, sensibili la tensiunile călătorilor, deschid uşile înainte de a ajunge în staţie).

Cris
16 Jul 02:17
+0
VOTURI
-0

Atîta timp cît nu blochează mijloacele de transport în comun , autovehiculele pot circula conform legislatiei rutiere.Daca legea nu prevede altceva cum poti sanctiona ? Cu borduri de 8-10 cm ? Iar se fura bani cu borduri?

Mihai
15 Jul 16:46
+0
VOTURI
-0

Sensurile unice sunt cele mai bune solutii pentru fludidizarea traficului in orice oras. Bordurile ridicate ca sa delimiteze bine benzile pentru trasnportul in comun sunt o solutie foarte buna pentru nesimtii care acum intra fara nicio jena pe acestea.

radu
15 Jul 12:56
+0
VOTURI
-0

In fine o solutie buna dar nu e dusa pana la capat .La intersectia Stefan cel Mare cu cele doua artere respectiv B. Vacarescu si Calea Floreasca daca nu se fac pasaje denivelate degeaba !!!!

Romeo
14 Jul 14:42
+0
VOTURI
-0

Alo dar sa lasati masinile acasa nu v-ati gandit ia sa circule 90% din bucuresteni cu autobuzu si metroul ia sa se puna Buvignieta de 100 euro pe zi pentru intrat cu masina in centru pentru cei care nu locuiesc acolo si de 1000 Euro pe zi pentru masinile de firma altele decat cele care fac aprovizionarea si executa lucrari sa vezi ce usor se descongestioneaza traficul, pe toti v-a nascut mama in masina da de bicicleta autobuz si metrou nu ati auzit

asp
14 Jul 15:02
+0
VOTURI
-0

Eu propun o "bugvinieta" pe prostie sa acoperim diferenta de taxe pe care le platesc in acest moment cei care utilizeaza transportul propriu si cei care au prea mult timp liber si posteaza tampenii.

magiun
14 Jul 18:33
+0
VOTURI
-0

tu esti ala care spala parbrize la hasdeu?

alnaibii
14 Jul 14:29
+0
VOTURI
-0

Si tramvaiele pe Barbu Vacarescu vor circula tot in sens unic?

andrei
14 Jul 13:38
+0
VOTURI
-0

aoleoo ... dar alte idei nu au , cum sa desfiintezi un bulevard de 4 benzi si sa-l inghesiui intr-un bulevard cu 2 benzi ... astia sunt dusi cu capul?

corect
15 Jul 08:55
+0
VOTURI
-0

Frate, astia sunt nebuni ! Dar stai linistit, ca n-au bani, deocamdata.

Oricum, ideea e proasta rau.

didi
15 Jul 12:02
+0
VOTURI
-0

Cred ca esti prost...de fapt sunt sigur. Barbu Vacarescu are 4 benzi insa doar 2 pe un sens. facandu-se cu sens unic Barbu Vacarescu va avea 4 benzi intr-un sens, iar Floreasca fiind tot cu sens unic va avea 2 benzi in celalalt sens. Practic e o chestie foarte buna.

gica
14 Jul 13:11
+0
VOTURI
-0

Sa vezi toti inteligentii ce raliuri or sa faca prin cartier, pe stradute, ca stiu ei o scurtatura...

Politia Rutiera
14 Jul 10:48
+0
VOTURI
-0

Detalii complete pe politiarutiera.ro

Gruen
14 Jul 10:34
+0
VOTURI
-0

Prin urmare cele 2 benzi ale Barbu Vacarescu se vor duce intr-o banda pe Floreasca (ea are o banda pe sens, dar una va fi speciala).

Daca si acum Floreasca este blocata mai mereu la pranz cand sunt si cele 2 de pe Barbu Vacarescu, nu vreau sa ma gandesc cum va fi dupa.

didi
15 Jul 12:00
+0
VOTURI
-0

Floreasca are 4 benzi insa 2 din ele sunt ocupate cu masini parcate. Trebuie bagate toate locurile de parcare cu plata ca saracii sa isi vanda masinile si sa mearga cu tramvaiul nemaiavand bani de parcari

John
14 Jul 10:17
+0
VOTURI
-0

ca principiu, nu este o idee rea, sa vedem implementarea

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE