Benzi unice pentru RATB pe Splaiul Independenței, de la Podul Cotroceni la Piața Unirii



Direcția de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei a aprobat amenajarea de benzi unice destinate autobuzelor RATB pe Splaiul Independenței, între Podul Cotroceni și Piața Unirii. Mijloacele de transport ale RATB vor circula nestingherit pe ambele sensuri ale Splaiului Independenței. Decizia a fost transmisă Administrației Străzilor, instituția care trebuie să o pună în aplicare, spun reprezentanții Primăriei Capitalei. De cealaltă parte, reprezentanții Administrației Străzilor spun că acest proiect nu se află printre prioritățille instituției și nu există deocamdată un termen stabilit pentru începerea lucrărilor de amenajare a benzilor unice. 

Benzi unice pentru RATB pe Splaiul Independentei, de la Podul Cotroceni la Piata Unirii
Benzi unice pentru RATB pe Splaiul Independenței, de la Podul Cotroceni la Piața Unirii

Primăria Capitalei va extinde proiectul benzilor destinate autobuzelor RATB pe Splaiul Independenței. "Am aprobat introducerea benzilor speciale pentru RATB pe Splaiul Independenței, între Podul Cotroceni și Piața Unirii, pe ambele sensuri de mers. Mai departe se ocupă Administrația Străzilor", a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, directorul executiv al Direcției de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei. 

Reprezentanții Administrației Străzilor, instituția abilitată să realizeze marcajele și semnalizările rutiere, spun însă că nu au plan acum să amenajeze benzi unice pentru RATB pe Splaiul Independenței.

"Nu avem în plan realizarea benzilor pentru RATB pe Splaiul Independenței. Acum terminăm lucrările pe care le avem în desfășurare. Poate anul viitor ", a spus Carmen Dincă, purtător de cuvânt al Administrației Străzilor. 

Lista străzilor și bulevardelor propuse pentru amenajarea benzilor unice pentru RATB

- Soseaua Viilor, de la Calea Rahovei spre str. C-tin Istrati;

- bd Dacia intre str. Toamnei si Calea Dorobanti;

- bd. Carol de la Piata Rosetti la Calea Mosilor;
- Calea Floreasca dinspre str. Glinka spre Sos Stefan cel Mare si sens invers intre str. Glinka si Soseaua Pipera;
- bd. Mircea Eliade intre str. Radu Beller si Calea Floreasca;
- bd. Lacul Tei intre Barbu Vacarescu si str. Maica Domnului;
- de la Gara de Nord pe str. Polizu, str. Occidentului, str. Gheorghe Manu;
- str. Mircea Vulcanescu de la str. C-tin Noica la str. Berzei;
- Bd Magheru, intre Romana si Universitate;
- bd Unirii de la Piata Unirii spre Piata Alba Iulia;
- bd. Elisabeta intre Calea Victoriei si Magheru;
- bd. Carol intre bd. Magheru si Calea Mosilor.

 

Etichete: Administraţia Străzilor, benzi RATB, Primăria Capitalei, Splaiul Independenţei

0/8 COMENTARII
kay
09 dec 23:41
+0
VOTURI
-0
*Infrastructura e unul din motoarele economiei, cand o sa intelegi si tu lantul asta poate o sa vezi lucrurile mai echilibrat.
kay
09 dec 23:39
+0
VOTURI
-0
Astept sa-ti ceri scuze primul, eu m-am exprimat asa DUPA obraznicia ta si nu inainte.

Cine merge la paine pe Splai in ora de varf? Aberezi sa te afli in treaba.

Dupa ce te intreb de unde stii tu nevoile altora, de ce insisti cu acelasi indemn, pus ca "idee principala"? Tu raspunzi la ideea mea principala cu o schimbare de subiect la care ti-am si raspuns deja. Trezeste-te la logica. Masurile de strangulare se iau in mod normal in paralel cu o compensare. Si nu vreau sosele de liniute, dar e anormal sa vreau o centura decenta ca sa ocoleasca masinile centrul? E anormal sa vrem parcari subterane ca sa aerisim trotuarele si carosabilele, sa vrem pasaje ca sa avem loc de benzi de autobuz la suprafata, sau sa vrem metrou in Drumul Taberei si sectorul 5 ca sa nu treaca toti pe la Unirii, toate astea inainte sau in paralel cu sugrumari de benzi care apar deja cu rosu pe graficele de trafic? Nu la 100 de ani dupa.

Oamenii care folosesc masina in scop profesional, oameni care fac bani spre deosebire de pensionari si ecologisti, au si ei acces la banda speciala?

"Ruptule" - ba tu, ba tu, atata stii. Daca zici ca nu te pasioneaza si ignori probleme reale, vezi-ti de treaba ta. In loc sa-ti focalizezi frustrarea de pieton ratat pe soferi, mai bine ti-ai focaliza-o pe parcari subterane sau ceva care ar multumi ambele parti. Ca locuim toti in oras, nu numai voi.

Daca faci trimiteri la codul rutier, afla care e spatiul minim de lasat pentru pietoni (nu e chiar asa mare cum ati vrea) si daca sunt semne de interzis prin zona. Conditiile de parcare si intelegerea oamenilor trebuie sa vina si ele in paralel cu bunul simt al soferilor. Daca pe tine te doare undeva, pe stat si primarie le doare undeva, da-ne voie sa ne mai doara si pe noi cateodata. Stiu ca nu e in regula, vrem sa fie in regula dar nu prin sacrificii absurde doar din partea soferilor.

Infrastructura e ceva normal intr-un oras important economic, infrastructura e unul din m
Baloo
09 dec 22:55
+0
VOTURI
-0
Kaa, Kay sau cum te-o chema.
Mi s-a umplut fundul de lacrimi de cât de frumos m-ai rugat să-mi cer scuze că tu mergi cu metroul. Așteaptă să-mi cer scuze, mai ales după cum ai ales să te exprimi.

Tu, cap sec, pierzi ideea principală din vedere. N-ai loc cu mașina, o lași frumușel acasă și iei transportul în comun. Și dacă nu mai folosești mașina la orice drum, traficul va scădea la niște valori acceptabile.
Da, poți lua mașina când ai nevoie de ea, dar să te duci și la pâine cu ea denotă cam multe fumuri în cap.

Da, lipsa locurilor de parcare e reală. Dar nu mă pasionează că tu dai sute de euro taxe, ruptule de realitate. Mă pasionează, în schimb, să am pe unde să merg când vreau să ajung undeva, PE JOS. Și asta nu include să șterg noroiul de pe mașinile parcate pe oriunde pentru că „NU AI UNDE”.
Citește Codul Rutier și vezi unde ai voie să parchezi. Se specifică undeva că ai voie să parchezi pe unde-ți vine pentru că n-ai loc în altă parte? Nu. N-ai loc unde vrei, lași mașina mai departe și mergi pe jos. Așa stă treaba în realitate, „ruptule”!

Într-un oraș normal, trotuarele n-ar fi vândute la parcări, iar transportul în comun ar aduce bani la buget. Dar cine să dezvolte transportul în comun dacă toți puștii cordiți cu BMW-uri din '84, înmatriculate în Bulgaria, fac gălăgie că vor șosele ca să facă liniuțe noaptea și eventual să mai omoare pe câte cineva?
Mda, știu, tu n-ai BMW... O să-mi cer scuze când o să-ți ceri și tu scuze pentru felul în care mi te-ai adresat.
kay
09 dec 22:06
+0
VOTURI
-0
@Baloo,
De unde stii tu desteptule cu ce merg eu sau ce nevoi am eu? Merg aproape zilnic cu metroul, deci astept sa-ti ceri scuze de la mine. Cand am pus si metroul Drumul Taberei n-ai vazut?

Dar uneori am nevoie de masina si o folosesc, pentru ca ghici ce, nu platesc sute de euro taxe ca sa o tin in parcare de dragul hipsterilor, ecologistilor si pensionarilor.

Tu n-ai inteles ideea principala, cap sec, si anume cu ce compensezi strangularea traficului si asa infernal?

Ca sa stii si tu, pe bd Unirii nu se parcheaza pe carosabil, nu exista tramvai, si se sta si 20 de minute la un semafor. Iar pe Splai acolo da, se parca, dar lipsa parcarilor, daca tu esti rupt de realitate, afla ca e reala, nu e o inventie. Unde ai vrea sa se parcheze acolo, agati masinile de baloane si le tii in aer? Strazile laturalnice sunt si ele pline, sunt strazi inguste cu blocuri multe. Efectiv NU AI UNDE.
Baloo
09 dec 16:34
+0
VOTURI
-0
„"Nu avem în plan realizarea benzilor pentru RATB pe Splaiul Independenței. Acum terminăm lucrările pe care le avem în desfășurare. Poate anul viitor ", a spus Carmen Dincă, purtător de cuvânt al Administrației Străzilor.”
Adică, altfel spus, rămâne pe luna viitoare. Sau pe Lună.

Păi cum, „doamna” Dincă? Cum ar fi ca „poate” să vă primiți salariul? Dacă Primăria vă spune ceva, dumneata vii și-mi spui că te mai gândești?

@kaa - desteptul lui peste, dă-ți fundul jos din mașină și mergi cu transportul în comun. Deja trotuarele sunt ocupate de mașini parcate „că nu e făcute parcări, domne!!”, prima bandă e ocupată de alte mașini parcate, tramvaiul este blocat de câte-un „grăbit” care nu suportă să stea la semafor și-l depășește pe contrasens...
Învață să respecți regulile și o să se circule mai bine! Deocamdată, indiferent de câte locuri de parcare vor fi făcute sau câte benzi va avea drumul, dacă șoferii vor continua să circule pe baza „priorității de jmeker”, tot gâtuit va fi traficul.
Ing.
09 dec 11:14
+0
VOTURI
-0
Iată ce delara Carmen Dincă în 2012: ,,Nu s-a mai investit niciun leu în piste pentru biciclişti. Deocamdată, priorităţile Bucureştiului sunt şoferii. "
Pentru o astfel de declaraţie, dacă paraşuta asta era pe o funcţie similară în restul UE, zbura cu fulgi cu tot de acolo. Ce benzi pentru autobuze, ce piste de biciclete, ce trotuare? Ca doar prioritatea o au soferii!
Ing.
09 dec 11:04
+0
VOTURI
-0
Ar trebui câteva autobuze în plus pe traseu (ceea ce e greu când din 1001 autobuze, cel putin 200 sunt la gard)... poate unii isi vor da jos posterioarele din masini cand vor vedea cum trece autobuzul pe langa ei, in vreme ce ei stau blocati in trafic.
Sau, varianta 2, daca nu se suplimenteaza numarul de autobuze, am putea circula bine mersi cu bicicletele pe benzile respective.
kaa
09 dec 10:51
+0
VOTURI
-0
Si ce solutie propuneti in paralel pentru decongestionarea traficului, si asa infernal, pe portiunile Izvor-Unirii si bd Unirii(Tribunal-Alba Iulia), daca se mai elimina o banda pentru masini?

Soseaua de Centura, metroul Drumul Taberei si pasajul Uranus (sub Casa Poporului) cand le faceti, bai desteptii lui peste, inainte sa sugrumam de tot traficul auto prin singurele locuri pe unde ne-a mai ramas sa circulam?

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE