Bicicliștii desființează pista de pe Bd. Uranus. Ce probleme reclamă aceștia



Organizaţia pentru Promovarea Transportului Alternativ în România (OPTAR) a prezentat, marți dimineață, în cadrul Grupului de Lucru pe Mobilitate din cadrul Primăriei Municipiului București, o analiză a infrastructurii pentru biciclete de pe tronsonul Buzesți-Berzei, inaugurat duminică.

Analiza a fost realizată în urma testării infrastructurii pentru biciclete, fiind semnalate o serie de probleme și abateri de la normele în vigoare.
Între acestea se află:
lățimea benzii pentru biciclete ajunge la 180 cm, însă partea utilizabilă este de doar 76 cm – fapt ce face periculoasă manevra de depăşire în condiții de vânt sau în cazul începătorilor.
grătarele scurgerilor pentru apa pluvială sunt dispuse de-a lungul benzilor, putând prinde roțile bicicletelor sau la spargerea roţilor și ducând, astfel, la dezechilibrarea şi accidentarea biciclistului.
modul de execuție a marcajelor în zona intersecțiilor scade siguranța rutieră prin faptul că obligă biciclistul să stea într-o poziție în care vizibilitatea între biciclist și șofer este scăzută;
șoferii sunt obligați să încalce legea de fiecare dată când intră sau ies cu mașina din garaj / curte – pentru că sunt obligați să încalce marcajele de linie continua.
există semafoare pentru biciclete în intersecții unde nu există marcaje de traversare pentru biciclete;
nu există parcări pentru mașinile de aprovizionare, mașinile care fac livrări sau pentru clienții magazinelor. Aprovizionarea magazinelor, efectuarea de livrări etc se face fie prin blocarea unei benzi de circulație, fie prin blocarea benzii pentru biciclete, fie prin blocarea trotuarului, fie prin transportul mărfii pe distanțe mari.

În urma discuțiilor, dl. Ion Dedu, preşedintele Grupului de Lucru din cadrul Primăriei București, și-a arătat disponibilitatea de a prezenta analiza făcută de OPTAR constructorului care s-au ocupat de lucrări.

Etichete: bd. uranus, optar, pistă de biciclete, probleme

0/4 COMENTARII
Cation
15 Jan 20:49
+0
VOTURI
-0
Fox, iar esti cretin! Dar ne-am obisnuit deja cu tine.

E adevarat ca biciclistii n-au mai multe drepturi decat ceilalti participanti la trafic, dar nu mai incerca sa bagi in discutie pietonii sau automobilistii. Aici era vorba STRICT de biciclete.

Vrei sa vorbim de drepturile automobilistilor?
Cum trec ei pe trecerea de pietoni pe banda a doua, chiar daca pe prima banda e oprita o alta masina care da prioritate unui pieton DEJA angajat in traversare?
Vrei sa vorbim de parcarile gibonilor ca tine, care daca nu opresc fix in usa magazinului sau pe trotuar mor?
Vrei sa vorbim de strazi latite in dauna trotuarelor, ca "asa e in civilizatie"?

Vrei sa vorbim de drepturile pietonilor?
Adica de cei care traverseaza la cinci metri de trecerea de pietoni pentru ca le e lene sa mai faca inca sase pasi? Vrei sa vorbim de cei care traverseaza cu capul inainte, fara o minima asigurare?
Vrei sa vorbim de cei care merg pe pistele de biciclete MARCATE, pentru ca ii fascineaza cele doua linii galbene si tot ei injura daca sunt claxonati sa se dea la o parte?

Vrei sa vorbim de biciclisti?
Perfect, articolul asta se refera chiar la ei.
Banda de biciclisti e prea ingusta, si nu permite depasirea in siguranta. Tu, ca automobilist suprem, ai avea tupeul sa te bagi intr-o depasire pe un sector de drum ingustat? Probabil ca da, ca tu esti cretin, dar, de obicei, benzile pentru autoturisme sunt gandite la o anume latime.
De ce nu permiti acelasi lucru si biciclistilor? De ce nu permiti acelasi lucru si pietonilor? Sau acolo, daca e loc pentru unul, e bine. Pentru masini sa fie loc, ca Fox are masina si el e cretinul sef.

Guri de canal. Nici macar n-ai citit. E vorba de orientarea gurilor de canal, tampitule. Daca erau puse la 90 de grade, nu mai era nici o problema. Cat sa nu intre roata, atat.

Dar ce-ti explic eu tie? Tu ai ideile tale, putine si fixe. Chiar ma mir ca nu l-ai amintit pe iubitul tau Nicusor. Ce-ati facut, v-
ggg
15 Jan 20:22
+0
VOTURI
-0
fox, ai o problema daca consideri asta o normalitate ...
cum adica "In loc sa ziceti mersi ca se intra in normalitate" ... mersi pentru ce ? bani cheltuiti aiurea ? de ce nu o fac cum trebuie daca tot a fost blocata zona atatia ani ..... lucrezi la primarie ?
Fox
15 Jan 20:19
+0
VOTURI
-0
Cat timp liber au unii!!!! Incredibil! Au ajuns sa masoare pedalele daca merg doua biciclete in paralel pe pista! Dar daca tot masurati puneti si trei! Sa vedeti atunci soc! Nu o sa aiba loc! Si o sa puteti tipa pana va vine rau! In loc sa ziceti mersi ca se intra in normalitate, ca intr-un oras in plina dezvoltare cu n-spe alte prioritati cineva a luat in calcul si niste amarate de piste de biciclisti voua tot va pute! Sa va intre bine in cap! Nu aveti mai multe drepturi decat ceilalti platitori de taxe care folosesc fie transportul in comun fie masini sau motociclete proprii! Nu sunteti mai cu mot! Sa va arat cati biciclisti traverseaza intersectii pe rosu, inclusiv pe noul bd Uranus? Invatati sa respectati legea, sa ii respectati pe ceilalti, SA VA OPRITI LA TRECEREA DE PIETONI CAND UN PIETON SE AFLA ANGAJAT IN TRAVERSARE PE BANDA VOASTRA DE MERS si apoi cereti drepturi! Fiti modesti! Fiti constructivi! Dar nu este rolul acestei asociatii OPTAR sa fie obiectiva! Ea trebuie sa fie contra!

Cum sa spui intr-un document oficial (chipurile) ca daca bate vantul, sau biciclistul e incepator, e in pericol sa cada???? Extraordinar ce stire! Aflati ca un motociclist este mult mai expus cand bate vantul si nu se mai plange! Sau un automobilist pe ploaie in depasire! Iar daca e incepator nu are de ce sa faca fite si sa depaseasca alti biciclisti! Sunteti penibili! Auzi problema de interes municipal! Ce sa ne mai facem noi ca bate vantul pe pista de biciclisti! LOL!!!!

P.S.
Si le-am spus sa nu mai puna canalele pe jos! Sa stiti! Le-am zis sa faca niste stalpi si sa le puna in varf! Ca sa nu cumva sa se impiedice biciclistul care in loc sa se uite pe unde merge se uita dupa avioane!
ggg
15 Jan 13:16
+0
VOTURI
-0
asa se fac toate in Romania .. oameni care nu se pricep discuta si aproba proiecte , oameni care nu se pricep sa citeasca proiecte executa samd .... si asta se vede in modul in care arata toate orasele .... investitii fara analiza si fara utilitate ... o lipsa de transparenta crasa vizavi de fondurile cheltuite de primarii .. nu exista un mod unitar , clar si simplu de consultare a investitiilor facute samd ...

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h