BILET UNIC RATB-METROU. Ministrul Transporturilor anunţă când va fi reintrodus şi în ce condiţii



Ministerul Transporturilor dorește reluarea sistemului unic de taxare RATB-Metrorex, a anunțat joi ministrul Transporturilor. Dan Costescu a explicat paşii care se vor face pentru reintroducerea biletului unic, în ce condiţii se va face şi când ar putea să se aplice.

BILET UNIC RATB-METROU. Ministrul Tranporturilor anunta cand va fi introdus si in ce conditii
BILET UNIC RATB-METROU. Ministrul Tranporturilor anunţă când va fi introdus şi în ce condiţii

"Am pregătit un memorandum pentru colaborarea cu Primăria pentru a trata toate acele probleme care în mod normal mergeau pe filieră birocratică, durau luni de zile. Aceste probleme vor fi tratate de o grupă comună care va analiza și va decide rapid, va aduce către factorii de conducere, spre decizie, pentru nu mai întârzia proiectele.

Una din teme este integrarea biletelor RATB cu metroul. Este un lucru pe care îl dorim cu toții. Automatele care vor fi cumpărate în acest an pentru 41 de stații de către metrou sunt compatibile, iar un grup de lucru, tehnicieni se vor asigura că sunt 100% cu cele ale RATB-ului. Va fi primul pas.

La sfârșitul anului vom avea acest lucru implementat. Cu un bilet vom putea să circulăm, măcar la nivel experimental, pe aceste rute", a precizat Dan Costescu.

Ministrul Transporturilor a menționat că vor fi amplasate încă 139 de aparate de emis bilete în cele 51 de stații ale Metrorex.

Potrivit sursei citate, ambele companii vor putea vinde călătorii și legitimații, iar la final cele două companii vor vedea cât a vândut fiecare și vor putea face regularizarea, iar o companie va da diferența de bani celeilalte, scrie Agerpres.

Ministrul a subliniat că nu se va reveni la vechiul sistem pentru că atunci doar RATB putea vinde călătorii, iar când RATB nu a mai putut da banii înapoi, sistemul nu a mai funcționat.

Una dintre condițiile pentru reluarea acestei colaborări presupune și achitarea datoriilor RATB către Metrorex, a precizat Costescu, adăugând că sumele sunt în mare parte plătite.

Etichete: bilet unic metrou ratb, Metrorex, ministerul transporturilor, RATB

0/5 COMENTARII
Chris
27 May 17:26
+0
VOTURI
-0
Cris, in Londra se plateste exact cum ti-am zis, in functie de distanta. E orasul impartit in zone, si daca treci dintr-o zona in alta platesti mai mult decat daca mergi doar in aceeasi zona. Principiul e simplu: platesti cat mergi. SI mai sunt orase unde se practica sistemul, cauta-le tu ca tema pentru acasa.
In momentul asta, cu RATB platesti un bilet si poti merge de la un capat la altul al traseului, indiferent ca traseul are 500 m sau 4 km.
Deci, despre ce vorbim la modelul unor tari europene?

Dar, sa ma repet. Esti prost.
Tractoristu
27 May 13:47
+0
VOTURI
-0
Vorbesti ca sa te afli in treaba. De 1.30 lei (daca-i platesti si pe-aia desi nu cred pentru ca tu inca "compostezi") mergi o calatorie. Ce-ai vrea, de banii aia sa mergi toata ziua? Crezi ca un bilet de o ora cu transfer ar costa tot 1.30 lei? Nu, ar costa vreo 5 si ti-ar conveni tot sa "compostezi" de doua ori. Fa-te pensionar daca nu-ti convine, sau nu mai merge cu tractoru', ia taxiu' ca au aia o integrare acolo de faci turul Bucurestiului pana ajungi la destinatie.
Cris
26 May 19:18
+0
VOTURI
-0
A reactionat primul lucrator la RATB, care n-a auzit ca in alte tari exista tarif unic pe traseu, chiar daca combini mai multe mijloace de transport. Nici nu ma astept la tractoristii de la RATB sa adopte modelul unor tari europene. De exemplu: Traseul autobuzului 102 - de ce as dori eu, calator, sa-mi intrerup calatoria la CET Sud Vitan si sa compostez din nou, ca sa ajung in Berceni???
Chris
26 May 18:56
+0
VOTURI
-0
Cris, esti prost.
Stii ce? Mai bine sa se introduca tarifarea pe distanta. Mergi o statie, platesti un leu. Mergi cinci statii, platesti cinci lei. Ca sa stii de ce dai bani pe bilet.
Si ti s-a mai spus de atatea ori - lasa-ne in durerea noastra cu rezolvarile tale autiste, toti sa-si dea demisia. Mergi si munceste si de-abia dupa aia da-ti cu parerea daca trebuie sa fii platit sau nu.
Cris
26 May 18:41
+0
VOTURI
-0
Nu e vorba numai de bilet unic ci de calatorii integrate pe un anumit traseu - gen mergi pana la un punct cu metroul, apoi iti continui calatoria cu RATB-ul cu acelasi bilet intr-un interval de timp dat, astfel incat sa ajungi la destinatie, pentru ca de asta dai bani pe bilet - sa ajungi la destinatie nu sa te dai cu metroul sau cu autobuzul, cum e in prezent. Ca acest lucru sa se intample actualele conduceri ale RATB si Metrorex trebuie sa-si dea demisia si actualii angajati trebuie trimisi la ce se pricep sa faca mai bine - adica la sapa.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE