Bogaţii Bucureştiului, zgârciţi de Sărbători



Înainte de licitaţia de lux peste 30 de copii au cântat muzică populară şi-au etalat talentul la dansuri populare, au susţinut un concert de muzică clasică, unul pe ritmuri africane, au făcut o demonstraţie de karate, au pregătit produse de patiserie şi obiecte decorative. Copiii au făcut mari eforturi pentru a-i determina pe oamenii de afaceri şi pe managerii de top prezenţi la eveniment să liciteze mai mult pentru binele lor, dar nu au avut mare succes.

O cravată AD Vintage Logo de la Dunhill, o brăţară ”Le Rose” realizată de casa de bijuterii Le Midi, căşti de la Bang&Olufsen, o cutie de trabucuri Davidoff ”White Edition” 2011, un abonament pe un an la World Class, o eşarfă Frey Wille şi un week-end la un apartament Executive în cadrul Hotelului JW Marriott, gazda evenimentului, au fost scoase la licitaţia de luni seară. Însă, rezultatul licitaţiei cu produse de lux a fost cu mult sub aşteptări.

Brăţara Le Midi, care a fost scoasă la licitaţie cu 400 de euro, nu s-a vândut, căştile Bang&Olufsen, care au avut un preţ de pornire de 124 euro s-au adjudecat pentru suma de 250 euro, eşarfa din mătase naturală Frey Wille s-a vândut cu 275 euro, de la 180 euro, preţul iniţial. Lotul 4, reprezentat de cravata Dunhill, care a avut un preţ de pornire de 100 euro, s-a adjudecat pentru suma de 275 euro, trabucurile Davidoff s-au vândut cu 275 euro, de la 150 euro, preţul iniţial, iar abonamentul de un an full time în reţeaua World Class i-a revenit persoanei care a dat 700 euro, suma maximă obţinută, cu 200 de euro mai mult faţă de preţul de pornire. Pachetul care viza închirierea unui apartament Executive de la JW Marriott pentru două persoane, timp de două nopţi, într-un week-end, nu s-a adjudecat, chiar dacă licitaţia s-a derulat şi după modelul olandez, scăzând preţul, de la 490 euro, tarif de pornire, la 450 euro.

Licitaţia a fost realizată de Artmark, în stilul clasic de vânzare publică, iar evenimentul a fost moderat de Andreea Esca.

Organizaţia Umanitară Concordia, instituţie neguvernamentală, apolitică şi non-profit, are ca obiectiv recuperarea şi reintegrarea socială, şcolară şi familială a copiilor şi tinerilor care provin din familii dezorganizate, defavorizate social sau direct din stradă. Organizaţia oferă asistenţă stradală, socială şi medicală, găzduire, sprijin emoţional, formarea deprinderilor de viaţă independentã într-un mediu familial, consiliere şi intervenţie terapeutică specifică, educaţie formală, nonformală şi informală, orientare şcolară şi profesională, precum şi activităţi de recreere şi socializare. Persoanele vizate de ONG sunt copiii şi tinerii care locuiesc inclusiv pe străzile Capitalei, în condiţii mizere sau provin din familii dezorganizate.

În prezent, Concordia adăposteşte peste 400 de copii şi tineri, organizaţi în grupuri de tip familial de câte 8-12 copii, în casele si locuinţele sociale pe care le administrează în Bucureşti, Ploieşti şi Ariceştii-Rahtivani din judeţul Prahova. Acestora li se adaugă cei 200 de copii ai străzii din programul de asistenţă stradală în cadrul Centrului Social “Sf. Lazãr” din Bucureşti.

Etichete: Andreea Esca, bogat, copii, licitaţie, lux, produse

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h