Brandul Mobra, relansat de trei tineri români pasionați de motociclete



Dragoș Paise, Andrei Postelnicu și Radu Gherasim, trei tineri români, pasionați de motociclism, și-au propus să relanseze pe piața locală brandul Mobra, cea mai populară marcă de motociclete din România.

Primul pas din planul celor trei tineri vizează deschiderea magazinului Mobra Shop, care va comercializa echipamente și accesorii de profil. Pe termen mediu, fondatorii vizează repornirea producției motocicletelor emblematice Mobra.

Dragoș Paise, Andrei Postelnicu și Radu Gherasim au inaugurat vineri, 4 decembrie, Mobra Shop, un magazin care își propune să devină principala sursă de îmbracăminte și accesorii pentru motocicliști. Magazinul din București are o suprafață de peste 100 mp și pune la dispoziția clienților peste 1.000 de articole.

„Ne-am propus ca, prin gama largă de articole comercializate, să transformăm această pasiune într-un stil de viață modern, în care costumul de motociclist nu este un simplu „echipament", ci o demonstrație de stil a celui care îl poartă", a declarat Dragoș Paise, unul dintre fondatorii Mobra Shop, într-un comunicat de presă remis B365.ro.

Potrivit acestuia, în cadrul Mobra Shop se vor găsi articole premium, provenite de la branduri cu renume în industria de profil, acestea fiind adresate, în egală măsură, atât celor pentru care motocicleta reprezintă un stil de viață, cât și pasionaților de modă care se regăsesc în stilul vestimentar promovat de cluburile de bikeri.

Printre brandurile ce se vor regăsi în oferta Mobra Shop se numără John Doe, Roland Sands, The Rokker Company, Gas Monkey Garage și Warm&Safe, articolele fiind adresate, în mod special, celor care doresc să îmbine cu succes confortul, siguranța și tendințele în materie de design vestimentar.

Potrivit celor trei antreprenori, Mobra Shop reprezintă prima etapă din planul acestora, care are ca obiectiv final relansarea motocicletelor Mobra în România. Astfel, pasionații de motorete, scutere și motociclete, amatori sau profesioniști, se vor putea bucura de un brand 100% românesc, cu istorie. Fabrica din România va produce o gamă largă de produse, de la motorete, la scutere și motociclete, cu motoare începând de la 50 cc până la capacități mari.

Investiția în designul și asamblarea în Romania a noilor modele este estimată la peste 500.000 euro, în acest moment existând discuții cu companii de tehnologie și design consacrate pentru proiectarea acestora.

Mobra, unul dintre cele mai populare branduri născute în perioada comunismului, este recunoscut printre pasionații de motociclism pentru modelele 50, 50 Super, Hoinar, Mini, precum și pentru emblematica „Mobra". Cunoscută în instorie drept prima motocicletă românească, timp de 23 ani, Mobra a fost produsă la întreprinderea Metrom din Brașov, în timp ce asamblarea era realizată la Uzina Mecanică Tohan.

20 de ani mai târziu, trei tineri își propun să relanseze acest brand, cu scopul de a oferi tuturor celor pasionați de motociclete din România o alternativă 100% românească, care să îmbine tradiția cu trendurile actuale.

Etichete: brand, deschidere magazin, motociclete, relansare

0/1 COMENTARII
laurentiu
07 Dec 17:13
+0
VOTURI
-0
ALO!!! ...asamblarea la Tohani, nu amplasarea

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE