Când va fi FINALIZAT al doilea tronson din Centura Capitalei, dintre Chiajna şi Chitila



Lucrările de lărgire la patru benzi a tronsonului de pe Centura Capitalei dintre Chiajna şi Chitila ar putea fi încheiate până la sfârşitul anului, conform mai multor specialişti din piaţă. Acesta va fi al doilea tronson din şoseaua de centură unde se va putea circula la standard de autostradă. 

Centura Bucuresti
Centura Bucureşti

Guvernul autorizează investiţii de aproape 15 milioane de lei în obiective de pe Centura Capitalei, precum un sens giratoriu la Tunari şi pasarele pietonale între A1(Chiajna) şi DN7 (Chitila), unde drumul este în curs de lărgire la patru benzi. Specialiştii spun că aceste investiţii sunt absolut necesare şi că fără pasarele, de exemplu, nu s-ar fi putut da drumul la circulaţie pe sectorul proaspăt lărgit, scrie economica.net

Aceste investiţii sunt absolut necesare, din cauză că se întâmplă foarte multe accidente pe Centură", a explicat Ovidiu Barbier, inginer consultant şi fost director coordonator proiecte variante ocolitoare în cadrul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).

Potrivit acestuia, lucrările de lărgire la patru benzi a tronsonului lung de 8,6 kilometri sunt realizate în proporţie de 70-80% şi avansează din ce în ce mai bine, după deblocarea situaţiei cu exproprierile.

Doi dintre cei cinci proprietari cu care se mai poartă discuţii şi-au dat consimţământul, potrivit fostului şef din CNADNR. 

Alte obstacole ar mai fi conductele de gaze şi de apă, ce ar trebui traversate de centura lărgită. În acest sens, în urma discuţiilor dintre autorităţile implicate, transportatori şi Poliţia Rutieră s-a ajuns la un consens pentru oprirea totală a traficului pe câţiva kilometri pentru maxim două luni, mai spune Barbier.

Acesta menţionează că dacă traficul nu ar fi oprit, ci doar deviat pe un sens sau altul, atunci lucrările ar dura mai mult de şase luni, având în vedere că vine şi sezonul rece.

Specialistul aminteşte că soluţia opririi totală a traficului a mai fost aplicată cu succes şi în cadrul altor proiecte, precum pasajul de la Chitila.

Dacă toate aceste obstacole vor fi depăşite, vom putea circula pe patru benzi pe acest tronson până la Crăciun, estimează Ovidiu Barbier.

Termenul de finalizare a lucrărilor pe acest tronson a fost depăşit, în special din cauza problemelor cu exproprierile. De la începerea lucrărilor de lărgire a Centurii Capitalei, CNADNR a modernizat puţin peste un sfert din centura lungă de 72 de kilometri, respectiv porţiunea cuprinsă între localităţile Chitila (DN7) şi Afumaţi (DN2), ce are o lungime de 20 de kilometri.

Etichete: centura Capitalei, tronson Centura Capitalei

0/1 COMENTARII
zzz
04 Aug 11:45
+0
VOTURI
-0
daca foto e reala inseamna ca e prost proiectata .. sa faci o banda de preselectie atat de scurta in contextul in care centura este "ocupata" de "tir"-uri este o problema. (ma refer la iesirea din firul principal care taie axul )

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE