Care este stadiul lucrărilor la Penetraţia Splai-Ciurel-A1. Când va fi finalizat proiectul



Termenul asumat de constructor pentru finalizarea podului hobanat peste Dambovita este de 1 iulie 2017. Stadiul de realizare a proiectului este de aproapte 34%, etapa 1-nod Virtutii şi aproape 14% din totalul contractului până la
A1, anunţă Primăria Capitalei într-un comunicat de presă emis miercuri, 27 iulie.

Care este stadiul lucrarilor la Penetratia Splai-Ciurel-A1
Care este stadiul lucrărilor la Penetraţia Splai-Ciurel-A1

"In ceea ce priveste Penetratia Splaiul Independentei-Ciurel- Autostrada Bucuresti-Pitesti, intarzierile au avut urmatoarele cauze: litigiile in instanta cu privire la valabilitatea autorizatiei de constructie, inexistenta PUZ-ului pe zona de la nodul Virtutii la A1 precum si intarzierile mari la plata facturilor aferente lucrarilor executate in octombrie, noiembrie si decembrie 2015", a declarat miercuri primarul general Gabriela Firea.

Gabriela Firea a explicat ca vor fi achitate urgent facturile aferente acestei perioade, in valoare de 5,7 milioane de lei, facturi care care au primit bun de plata inca din aprilie 2016, dar si facturile pana la totalul sumei intarziate de 22 de milioane de lei.

Gabriela Firea a mai adaugat ca, in cadrul sedintei de astazi, s-a desprins o propunere de diminuare a culoarului pentru tronsoanele 2 si 3 ale lucrarii - de la 3 la 2 benzi, ceea ce presupune renuntarea la drumurile colectoare, diminuandu-se astfel costurile exproprierilor.

De asemenea, se va garanta accesul direct in aceasta zona a tuturor proprietatilor la drumul public, solicitare care a venit de foarte multe ori, des si insistent, din partea proprietarilor din zona. Primarul General a explicat ca s-a ajuns la aceasta solutie pentru ca in proiectul initial a fost prevazut un drum de viteza, un drum express, cu drumuri colectoare stanga – dreapta, dar fara a fi aprobata documentatia PUZ-ului si nici finalizata exproprierea.

"Am fost asigurata de catre constructor ca termenul pentru finalizarea acestui obiectiv este 1 iulie 2017, suma ramasa de achitat fiind de 180 de milioane de lei. Cea mai mare parte a sumei este solicitata pana la finalul acestui an pentru achizitionarea hobanelor, tablierului si a altor elemente de suprastructura. Acum, stadiul de realizare a proiectului este de aproapte 34%, etapa 1-nod Virtutii si aproape 14% din totalul contractului pana la A1. Dar cea mai mare parte a lucrarilor si cele care erau dificile au fost deja realizate: pilonii centrali, pilele podului , fundatiile etc., restul se pot asambla pana la 1 iulie 2017", a menţionat Gabriela Firea.

Valoarea totala a contractului este de 487 milioane de lei fara TVA.

CE PRESUPUNE PROIECTUL

Proiectul consta in realizarea infrastructurii unui drum cu trei benzi pe sens, marginit in anumite zone, de-o parte si de alta, de strazi colectoare a traficului zonal, asigurandu-se astfel circulatia in regim de prioritate pentru cei care tranziteaza zona.

Drumul va avea o lungime de 6,44 km şi o suprafaţă de 128.980 mp, în timp ce podurile şi rampele vor avea 3.560 m lungime, potrivit Municipalităţii.

Lucrarea s-a imparţit astfel: pod peste râul Dâmboviţa amplasat pe rampa de urcare ce pleacă din Splaiul Independenţei, pasaj pe rampa de urcare-coborâre, pasaj peste Şos. Virtuţii, pasaj amplasat pe rampa de coborâre în Splaiul Independenţei, pasaj pe bucla urcare Virtuţii, pasaj pe bucla coborâre Virtuţii.

Ca prim stadiu al acestui obiectiv este realizarea traversării râului Dâmboviţa pe direcţia A1-Splaiul Independenţei, prin intermediul unui pod hobanat. Podul va avea o lungime de 235,2 m şi o lăţime totală de 13,9 m (3 benzi de circulaţie rutieră).

Etichete: Penetraţia Splai-Ciurel-A1, Penetrația Splaiul Independenței - Ciurel - A1, podul hobanat peste Dâmboviţa

0/2 COMENTARII
aaa
28 Jul 12:46
+0
VOTURI
-0
Pana in 2017 se va ajunge la concluzia ca o poteca pentru biciclete de teren e de ajuns. Asa vom avea cel mai scump pod de biciclete din europa de sud-est.Bravo Firea, mandru ca locuiesc in sect6/Voluntari.
robert
28 Jul 10:00
+0
VOTURI
-0
Suberb din nou Firea! Din 3 benzi/ drum expres ajungem acum la 2 benzi pe sens cu treceri de pietoni. Peste cateva luni se va ajunge doar la o banda pe sens. Ca nu sunt bani. Si uite asa dintr-o chesti buna, bine gandita se va face o treaba romaneasca de mantuiala. Multumim mme Firea! Ersti tot ce merita Bucuresti. Adica un kkt.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE