Care este stadiul lucrărilor pe M4 si M5. Când vor fi finalizate lucrările pe Centura de Vest



Ministrul Transporturilor, Sorin Bușe, și-a început mandatul printr-o vizită de lucru pe principalele șantiere din Municipiul București. La Metrorex, au fost vizate Magistrala 5 (stațiile Eroilor 2 și Favorit), precum și Magistrala 4 (stația Străulești).

Pe Magistrala 5, progresul fizic al lucrărilor este de 85% în ceea ce privește structura și de 10% în cazul finisajelor și instalațiilor aferente. La stația Eroilor 2, execuția structurii este realizată în proporție de 80%. În acest moment, se lucrează la legătura dintre M5 și M1 și se efectuează excavații pentru stația de pompare. De asemenea, sunt evaluate toate soluţiile posibile pentru diminuarea perioadei aferente devierii traficului auto. În ceea ce privește stația Favorit, execuția structurii este realizată în proporție de 97%, se arată într-un comunicat remis de Ministerul Transporturilor.

Pe Magistrala 4, a fost deja eliberată Autorizaţia de Construire pentru Terminalul Multimodal Străuleşti și au început lucrările de realizare a acestuia. Progresul fizic al tuturor lucrărilor este de 75%. La sfârșitul anului 2016 stațiile Laminorului și Străulești vor fi funcționale (astfel la rețeaua de metrou existentă, pe tronsonul Gara de Nord - Parc Bazilescu, în lungime de cca 5,6 Km se vor adăuga încă 2,1 Km cale dublă), iar în primul semestru din 2017 vor fi date în folosință atât Depoul, cât și Terminalul Multimodal.


În privința proiectelor CNADNR, Ministrul Transporturilor a luat la cunoștință evoluția lucrărilor pe Centura Municipiului București, între A1 (Militari) și DN7 (Chitila). În urma exproprierilor suplimentare și a Autorizației de Construire ce a fost emisă săptămâna trecută, finalizarea lucrărilor este preconizată pentru data de 31 decembrie 2016. Progresul fizic actual depășește deja 50%.

Proiectarea și execuția Pasajului Suprateran pe DJ 602 Centura București – Domnești se află, în prezent, în procedură de achiziție. După finalizarea licitației, proiectul a fost blocat de contestațiile depuse.

Ministrul s-a deplasat și la Intrarea în București - Petricani, acolo unde se află în stadiul de proiectare cei 3 km pentru a întregi Autostrada București – Ploiești. Proiectul tehnic a fost definitivat, iar în acest moment se depun eforturi pentru obținerea tuturor avizelor necesare pentru emiterea Autorizației de Construire.

Orice întârziere ori problemă care apare vreau să-mi fie raportată, pentru a găsi o soluție împreună, în mod realist și transparent. Vă acord tot sprijinul, sunt disponibil 24 de ore din 24, însă am nevoie de seriozitate. În România este mult de lucru, dar pe viitor ne alegem partenerii care sunt profesioniști, care respectă termenele încadrându-se în costurile angajate. În mandatul meu, profitați de faptul că sunt inginer cu experiență managerială și înțeleg problemele care pot apărea în derularea unui proiect. Profitați de acest parteneriat. Fiecare proiect este important, iar lucrurile bune trebuie să continue. E nevoie de un mare efort pentru ca proiectele începute să fie finalizate cu succes.", a transmis Ministrul Transporturilor, Sorin Bușe.

Etichete: centura de vest, magistrala 4, magistrala 5, ministrul Transporturilor, Sorin Buşe

0/4 COMENTARII
gigi
11 Jul 07:15
+0
VOTURI
-0
adevarul ca mersul pe trotuar a devenit un stres din cauza pistelor pentru biciclisti. Ar trebui sa le faca benzi speciale pe carosabil si sa lase trotuarul pietonilor.
Ing.
11 Jul 00:24
+0
VOTURI
-0
A apărut iar ăla cu staţiile de tramvai. Ba chiar s-a dedublat şi se aprobă tot el.

Un sfat prietenesc: fă o vizită la Spitalul Alexandru Obregia.
xyz
10 Jul 20:42
+0
VOTURI
-0
Aveti absoluta dreptate. Trotuarul este pentru pietoni. Pietonul este „the king”, numai ca nesimtitii pe doua roti nu respecta pe nimeni.
mmvx
10 Jul 18:42
+0
VOTURI
-0
Ziceți și de bicicliștii ce călăresc bicicletele pe trecerile de pietoni.Nu mai putem traversa pe trecerile de pietoni ale Bucureștiului în condiții de siguranță din cauza lor.A vedea trecerea de pietoni de pe Strada Dem Dobrescu de la intersecția cu Bulevardul Nicolae Bălcescu,trecerea de pietoni de pe Strada Buzești aferentă Pieței Victoriei,trecerea de pietoni din Piața Victoriei de la intersecția cu Calea Victoriei,trecerea de pietoni de pe Strada Ion Mincu de la intersecția cu Bulevardul Aviatorilor și trecerea de pietoni de pe Bulevardul Aviatorilor de la intersecția cu Bulevardul Constantin Prezan.Piste de biciclete pe trotuare și pe trecerile de pietoni cea mai mare cretinătate.De pericolele astea publice de stații de tramvai înguste lipsite de balustrade de protecție nu ne-au scăpat conducerile de până acum ale Primăriei Capitalei dar piste de biciclete pe trotuare și pe trecerile de pietoni au știut să facă.Bicicliștii să ruleze cu bicicletele pe carosabil alături de conducătorii auto respectând aceleași reguli de circulație alături de ei.Nu să deranjeze pietonii pe trotuare și pe trecerile de pietoni periclitând circulația pietonală pe trotuare și pe trecerile de pietoni.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h