Cartierele Drumul Taberei şi Rahova, legate printr-un bulevard nou de 2,4 km, cu pasaj suprateran



Cartierele Drumul Taberei şi Rahova vor fi legate printr-o nouă arteră de 2,4 kilometri. Primăria Capitalei vrea să prelungească strada Braşov, care acum se termină în Bulevardul Ghencea, până la intersecţia cu Şos. Alexandria. La intersecţia străzii Braşov cu Bulevardul Ghencea, municipalitatea va construi şi pasaj suprateran. Valoarea investiţiei se ridică la 220 milioane lei. În acest an, Primăria Capitalei va demara exproprierile de pe traseul noii lucrări, dar și procedura de achiziție pentru lucrările de construcție. 

O noua artera va lega cartierele Drumul Taberei si Rahova
O nouă arteră va lega cartierele Drumul Taberei şi Rahova

Un nou bulevard va lega cartierele Drumul Taberei şi Rahova. Este vorba despre actuala stradă Braşov care va fi lărgită şi prelungită până la intersecţia cu Şoseaua Alexandria. În total, Primăria Capitalei va construi prin câmp, pe lângă stadionul Ghencea, 2,44 kilometri de bulevard.

"Strada Braşov se termină la intersecţia cu bd. Ghencea. Ea va fi continuată cu o arteră nouă până la şos. Alexandriei. Va fi o şosea cu trei benzi pe sens, cu spaţiu pentru linia de tramvai", a precizat pentru B365.ro,  Ion Dedu, directorul Direcţiei Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

La intersecţia străzii Braşov cu Bulevardul Ghencea va fi construit şi un pasaj suprateran. De asemenea, noul bulevard va avea şi piste pentru biciclişti de 1,5 metri lăţime, spaţii verzi şi trotuare de 4 metri lăţime. 

Valoarea întregii investiţii se ridică la 220 milioane lei. În acest an, Primăria Capitalei a alocat pentru acest proiect 40 milioane lei. 

"În acest an vom face exproprierile și vom demara procedura de achiziție pentru lucrările de construcție",  a declarat Ion Dedu. 

Străpungerea Braşov - Şoseaua Alexandria va rezolva parţial problema aglomeraţiei de pe Calea 13 Septembrie, Bulevardul Ghencea şi Prelungirea Ghencea şi Strada Mihail Sebastian. 

Încep lucrările la două mari pasaje subterane în Capitală

Primăria Capitalei va începe în acest an lucrările la alte două mari proiecte de infrastructură, după ce a început deja lucrările la Pasajul de la Piața Presei, luna trecută. Luna viitoare va începe deja organizarea de șantier la Piața Sudului și la Piața Romană, unde municipalitatea va construi pasaje subterane. Primul va fi destinat circulației rutiere, în timp ce al doilea va fi exclusiv pentru pietoni.

Pasajul Piața Sudului va fi realizat pe direcţia Calea Văcăreşti – strada Niţu Vasile, va închide inelul principal de circulaţie al Capitalei şi va duce la descongestionarea traficului rutier în intersecţia de la Piaţa Sudului.

Până la vară, municipalitatea va începe lucrările și la pasajul subteran pentru pietoni de la Piața Romană. "Totul este pregătit și la pasajul de la Piața Romană. Cam într-o lună ar trebui să demarăm proiectul", a precizat șeful Direcției de Transporturi din Primăria Capitalei, Ion Dedu.

Pasajul va avea o suprafaţă de circa 5.200 mp şi 5 intrări - două la ASE, una în faţă la coloane, una în faţă la BCR şi una între Bd. Lascăr Catargiu şi Bd. Dacia. Primăria vrea să desființeze trecerile de pietoni de la suprafață, odată ce pasajul subteran va fi terminat.

Etichete: Drumul Taberei, exproprieri, Primăria Capitalei, Rahova, realitatea, strada Brașov

0/6 COMENTARII
Mihaita
06 May 20:08
+0
VOTURI
-0
Mihai, n-a zis nimeni ca proiectul este inutil, ci doar ca este prea scump, iar modalitatea de realizare, pasaj suprateran, este una fantezista...

Cat despre "specialistii" de care s-a inconjurat domnul primar Oprescu... fara comentarii. Esti unul din ei?
Mihai
06 May 18:00
+0
VOTURI
-0
Nici o investitie facuta in Bucuresti nu este la voia intamplarii. Oprescu s-a inconjurat de specialisti. Iar pentru cei care considera ca proiectul este inutil trebuie sa se mai ia in calcul faptul ca,intre aceste doua puncte nu exista o cale directa de acces.
Cris
06 May 12:35
+0
VOTURI
-0
Suprateran ca sa coste cat mai mult. Nu mai stiu pe ce sa dea banii... Tot Bucurestiul este mutilat de betoane si kitch ca sa umfle niste baieti buzunarele.

IESITI IN STRADA !!!
CetateanulCocotat
06 May 11:45
+0
VOTURI
-0
De ce doamne iarta-ma SUPRATERAN... O sa transforme orasu; asta intr-un labirit de pasaje poduri si autostrazi cocotzate. Cand in alte tari se incearca ingroparea autostrazilor/soselelor intraurbane inelare sau de viteza.
Ing.
06 May 11:09
+0
VOTURI
-0
Intersectia aia e un cosmar... 2 benzi din Str. Brasov si 2 benzi din Prel. Ghencea se unesc... intr-o singura banda pe Bd. Ghencea, care abia de la capatul lui 41 se largeste la 2 benzi. Pasajul suprateran nu o sa ajute la nimic, e nevoie doar de o regandire a semaforizarii. Cand nu functioneaza semaforul, se circula foarte bine, mai ales ca dimineata vin foarte multe masini de pe Prel. Ghencea si foarte putine de pe Brasov, iar dupa-amiaza e invers. Insa timpii lungi de la semafoare produc coloane pe ambele directii, care coloane apoi sunt ,,varsate" brusc in unica banda de pe Bd. Ghencea (sensul spre centru).
vlad
06 May 10:43
+0
VOTURI
-0
Asta ar fi un proiect foarte bun. Nu cred ca ar rezolva vreo problema de trafic, nu ar reduce ambuteiajele, dar ar face o cale de legatura care acum chiar nu exista. Totusi, mai departe nu inteleg costurile astea de 50 milioane de euro. Pai pasajul de la Piata Sudului, care e complex e mai ieftin. De ce este nevoie de pasaj suprateran?

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE