Cârtiţa Varvara a început săpăturile spre Tudor Vladimirescu, pe Magistrala 5



Varvara, cârtiţa uriaşă care sapă tunelul pe primul fir la Magistrala 5 de metrou, a început săpăturile spre staţia Tudor Vladimirescu.

Metroul din Drumul Taberei, finalizat in 2016. Cand va fi gata tronsonul Pantelimon-Iancului
Metroul din Drumul Taberei, finalizat în 2016. Când va fi gata tronsonul Pantelimon-Iancului
Foto: forum.metrouusor.com/ user Subway Guru

Miercuri, 26 martie, a început execuţia tunelului de metrou de la Magistrala 5, pe primul fir. Varvara, primul TBM – Tunelling Boring Machine care sapă tunelul de metrou din Drumul Taberei, a plecat din staţia Favorit către staţia Tudor Vladimirescu (fosta Drumul Taberei 34). Până în prezent, Varvara a săpat deja 40 metri de tunel, după cum a declarat, pentru B365.ro, Evelyne Croitoru, şefa departamentului de comunicare al Metrorex.

Pe 14 martie, Filofteia, cârtiţa uriaşă care sapă firul 2 al tunelului la metroul din Drumul Taberei, a ajuns la staţia Favorit

Se estimează că în prima jumătate a anului 2015 structura staţiilor şi tunelelor de metrou de pe Magistrala 5 va fi gata. Urmează lucrările de montare a căii de rulare, cele de automatizări şi finisajele. Termenul preconizat pentru darea în folosinţă a tronsonului Râul Doamnei - Eroilor 2 este al doilea semestru al anului 2016.

Citeşte şi: Întârzieri la Magistrala 5 de metrou: De ce au tărăgănat lucrările

Acest proiect este finanţat din fonduri structurale nerambursabile în cadrul Programului Operational Sectorial –"Transport" 2007 - 2013.

Etichete: cârtiţa Varvara, magistrala 5, magistrala 5 de metrou, metrou drumul taberei, tbm, Varvara

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h