Cât vom face cu trenul din Gara de Nord până în Gara Progresul, începând din 2017



Călătorii vor putea ajunge din Gara de Nord în Gara Progresu în 40 de minute, cu trenul, din februarie 2017, după o investiţie de 200.000 de euro la infrastructura centurii feroviare a Capitalei, a declarat luni Sorin Buşe, ministrul Transporturilor.

'

Panoul de la Gara de Nord, live pe site-ul CFR
Panoul de la Gara de Nord, live pe site-ul CFR
Foto: cfr.eo

Costul unei călătorii va fi de 4,4 lei, iar, practic, se va putea ajunge din nordul în sudul Capitalei în 40 de minute, inclusiv opririle în staţii. Trenurile vor putea circula din 15 în 15 minute, chiar şi mai des dacă va fi cazul', a spus Buşe, în timpul unei vizite la şantierul centurii feroviare, scrie economica.net.

Practic, trenul va lega cele două gări prin vestul Capitalei, cu opriri în staţii precum Bragadiru, Chiajna sau Domneşti. În total vor fi 30 de kilometri şi 16 staţii, din care 7 existente.

'Este vorba de 600.000 de locuitori în această zonă, care ar putea utiliza trenul', a mai spus ministrul.

Etapa a doua a proiectului, care va necesita 5 milioane de euro, presupune legarea centurii feroviare la staţiile de metrou Preciziei şi Berceni şi va fi gata la sfârşitul anului viitor. O a treia etapă presupune închiderea prin est a inelului de centură feroviară a Capitalei, care va fi gata până la sfârşitul anului 2018 şi va necesita 15 milioane de euro.

Etichete: infrastructura feroviara bucuresti, tren Bucureşti, tren gara de nord gara progresul

0/5 COMENTARII
Dumitru
29 Oct 18:14
+0
VOTURI
-0
Genial domnule ministru. Cu ocazia aceasta eu propun sa desfintam cartierul Dr Taberei, zona Prel Ghencea si Centura de sud. Cu bariere din 15 in 15min la Domnesti, si fara alternativa de tranzit la Maniu spre A1, n-are rost sa mai tinem zonele astea populate.
S-bahn
24 Oct 21:48
+0
VOTURI
-0
interesant acest proiect, deci cu o investitie de circa 20 mil se realizeaza ceva ce la Berlin este perfect normal. in sfarsit nu mai aud de bani aruncati pe aberatille patriarhului. as vrea sa vad cum dispare si religia din scoli si in loc sa existe cursuri de etica, arhitectura, istoria artei.
laur
24 Oct 20:22
+0
VOTURI
-0
Sa fie trenuri moderne asa cum sunt trenurile CFR CALATORI din prezent care circula din Bucuresti si marile orase.
yyyxxx
24 Oct 16:56
+0
VOTURI
-0
iti dai seama ce ar insemna sa treaca din nou trenurile prin acele zone, bariere etc... Ar da traficul si mai mult peste cap, vezi dezastraul din pipera cu statul la bariera. Ideea de centura este tocmai sa ocoleasca pentru a diminua traficul si "recolta" calatorii din toate aceste localitati de langa bucuresti. nu de a unii 2 pct prin linie cat mai dreapta
Alexandru Radu
24 Oct 15:16
+0
VOTURI
-0
Interesanta si optimista declaratia ministrului Buse. Intr-adevar, transportul feroviar este masiv folosit in marile orase din Occident. Totusi, ii reamintesc domnului ministru ca ar mai exista o legatura feroviara intre cele doua gari si, ca atare, parti ale Bucurestiului, pe traseul Gara Progresu, Trafic greu, Cotroceni. Mai rapid si mai ieftin ar putea fi transformata intr-o linie de metrou de suprafata (S-Bahn, cum ar zice nemtii).

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE