Câte tramvaie circulă zilnic pe linia 21 şi de ce e mereu aglomeraţie în ele



Doar 18 tramvaie circulă zilnic pe linia 21. Totodată, deşi un drum cu tramvaiul 21 ar trebui să dureze 35 de minute (de la un capăt la altul), din cauza maşinilor blocate pe linie, la orele de vârf, călătoria aproape se triplează ca timp.

Cate tramvaie circula zilnic pe linia 21 si de ce e mereu aglomeratie in ele
Câte tramvaie circulă zilnic pe linia 21 şi de ce e mereu aglomeraţie în ele
Foto: ratb.stfp.net

Pe linia tramvaiului 21, singurul mijloc de transport in comun cu care se poate ajunge in centrul orasului din Soseaua Colentina (autobuzele si troleibuzele fiind blocate in trafic), circula zilnic doar 18 tramvaie, informează Hotnews.ro.

Astfel, la orele de varf calatorii se inghesuie ca sardinele, deseori fiind nevoiti sa astepte mai multe tramvaie pentru a putea urca. In plus, dimineata, o singura statie, intre strada Sportului si Soseaua Fundeni, este parcursa si in 30 de minute din cauza ca tramvaiul nu are banda unica, iar soferii merg pe linia acestuia.

"In prezent, pe linia 21 sunt programate sa circule, zilnic, 18 tramvaie, la interval de succedare de 4-5 minute in perioada de maxima solicitare dimineata si 5-6 minute dupa-amiaza, respectiv 6-7 minute in restul zilei. Avand in vedere fluxurile de calatori determinate pe acest traseu, relativ constante de-a lungul anului, ca urmare a specificului activitatilor desfasurate in aceasta zona, preponderent comerciale, programul de circulatie al liniei 21 nu variaza in functie de sezon. In conditiile resurselor limitate disponibile pentru acest tip de transport, oferta programata in ultimii ani nu a putut fi suplimentata, insa, a fost mentinuta", se arata intr-un raspuns trimis de RATB la solicitarea HotNews.

In realitate insa, de foarte multe ori, tramvaiele nu vin in 5-7 minute din cauza ca raman blocate in trafic la orele de varf, transmite Hotnews.

Soseaua Colentina este una dintre arterele foarte aglomerate ale Bucurestiului, fiind poarta de intrare in Capitala atat pentru navetistii din satele limitrofe, dar si pentru traficul auto din zona Urziceni - Buzau - Moldova.

"In Capitala, asigurarea serviciului de transport public este influentata negativ de blocarea cailor de rulare a tramvaielor de catre participantii la trafic, de producerea evenimentelor de circulatie, a incidentelor soldate cu pagube in urma actelor de vandalism si agresiune indreptate atat asupra vehiculelor, cat si a personalului de bord. De asemenea, perturbarile de ritmicitate sunt cauzate si de anumite defectiuni la mijloacele de transport, care impun retragerea acestora din traseu pentru remediere", explica reprezentantii RATB situatia.

Dupa modernizarea Soselei Colentina si a Caii Mosilor, Primaria Capitalei a pus separatoare rutiere din plastic pentru linia de tramvai, soferii le-au rupt, iar municipalitatea nu le-a mai inlocuit.

Daca nu sunt masini blocate pe linie, de la un capat la altul, tramvaiul face circa 35 de minute. Dar din cauza soferilor care blocheaza linia, la orele de varf, de la un capat la altul tramvaiul face si o ora si jumatate.

Etichete: linia 21, tramvai 21, tramvaie

0/2 COMENTARII
metronomul
21 Jan 07:54
+0
VOTURI
-0
Spuneti si cati platesc si care este tariful, sa inteleaga lumea de ce sunt putine si pline.
vali
20 Jan 13:31
+0
VOTURI
-0
sa fie puse separatoare de sens din beton!! asa cum sunt pe alocuri pe drumurile nationale!! + un agent de circulatie care se va ocupa de amendarea celor ce intra pe linii (isi va scoate salariul de 1 million de ori)

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE