Câte voturi poate aduce Facebook-ul: Dezvăluirea omului care a coordonat campania lui Iohannis



ALEGERI LOCALE 2016. Vlad Tăuşance, tânărul care a coordonat campania online a lui Klaus Iohannis la alegerile prezidenţiale, arată, că până la 20% din voturile unui candidat pot veni din mediul online, prin intermediul Facebook-ului. 

Cate voturi poate aduce Facebook-ul: Dezvaluirea omului care a coordonat campania lui Iohannis (Foto pcmag.com)
Câte voturi poate aduce Facebook-ul: Dezvăluirea omului care a coordonat campania lui Iohannis (Foto pcmag.com)

ALEGERI LOCALE 2016. "Nu poți izola efectele Facebook-ului și nu poți face campanie doar pe Facebook. Știm că există un electorat activ online, care poate fi mobilizat prin acest mediu. În funcție de mesaj, context și presiune, aș zice că acesta variază între 5 și 20%, estimare pe care o fac pornind de studiul de caz Nicușor Dan.

Dar social media nu poate suplini, pentru moment, door-to-door-ul, contactul direct cu candidatul și echipa lui. Deciziile în ceea ce privește votul, la fel ca deciziile de achiziții cu miză – casă, mașină, vacanțe – urmează un ciclu în patru etape: descoperire - culegere de argumente - presiune a apropiaților - contact direct cu produsul sau vânzătorul.

Primele trei etape sunt acoperite de online: aici aflu despre candidat, văd ce are de spus, văd că prietenii sau familia mea îl aprobă sau susțin. Ultimul pas, decisiv de cele mai multe ori, are nevoie și de alte canale de comunicare", susţine Vlad Tăușance, omul care a coordonat campania online a lui Klaus Iohannis la alegerile prezidenţiale, într-un interviu acordat romaniatv.net.   

ALEGERI LOCALE 2016. Politicienii nu mai pot ignora comunicarea online şi în special Facebook-ul. Peste 8,4 milioane de români sunt conectaţi la cea mai importantă reţea de socializare, iar dintre aceştia aproape două milioane sunt în Bucureşti, conform Facebrands.

Cel mai important om din România, Klaus Iohannis, este şi cel mai elocvent exemplu care arată forţa social media. A câştigat alegerile prezidenţiale ajutat de un milion de fani, iar pagina sa de Facebook a devenit cea mai mare comunitate din jurul unui om politic în mediul online. Tot Iohannis a fost şi protagonistul modelului de aşa nu: o declaraţie scandaloasă l-a costat scump pe şeful statului.

Peste 41.000 de fani s-au dezis de Klaus Iohannis în doar câteva zile, după declaraţia privind evauarea Antena 3. Liderul de la Cotroceni a reacţionat şi a subliniat că a înţeles foarte clar mesajul pe care l-a primit via Facebook. Detalii, aici. 

ALEGERI LOCALE 2016.  În acest an, alegerile locale ar urma să se desfăşoare pe data de 5 iunie. 

Etichete: alegeri locale 2016, facebook, Vlad Tăușance, voturi

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE