Câți români au văzut România - Franța la televizor. ProTV a vândut cel mai scump spot din istorie



La nivelul întregii țări, peste 4,5 milioane de români se uitau la Pro TV, iar aproape 200.000 erau pe Dolce Sport. Diferențele dintre meciul de pe Pro TV și celelalte stații au fost consistente, mai ales la orașe și pe segmentul comercial: cota de piață a Pro TV a fost de peste 50% pe toate targeturile, cu un 71% pe segmentul comercial 18-49 de ani.

ROMANIA - FRANTA
ROMÂNIA - FRANŢA

În termeni de cotă de piață, 71% share este cel mai ridicat nivel al vreunui program din istoria măsurătorilor de audiență: practic, aproape trei sferturi dintre românii între 18 și 49 de ani care aveau televizoarele deschise se uitau la deschiderea Euro 2016 Franța - România, scrie paginademedia.

Mai mult, pe publicul comercial, consumul TV a fost afectat de faptul că mulţi români au preferat să vadă meciul în public sau la terase, zone care nu sunt contorizate în clasamentele de audienţă.

Mai mult, potrivit Tolo.ro, superlativele nu se opresc aici. Astfel, ridicând prețul publicității la 1.200 de euro pe punctul de rating, ProTV a reușit, la un rating de 22% în pauzele publicitare, să adune 27.000 de euro pe spotul de 30 de secunde, cifre nemaiîntâlnite în România!

Potrivit monitorizarii Paginademedia.ro, făcută pe difuzarea de pe Pro TV, un sfert dintre reclamele dintre cele două reprize au fost pentru site-uri de pariuri online.

Etichete: Campionatul European de Fotbal, cati romani au vazut romania franta, EURO 2016, meci romania, meci romania franta, romania franta

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h