Ce schimbări pregăteşte miniPrix şi ce planuri are retailerul pentru extindere



MiniPrix nu se va extinde în perioada următoare, declară Mara Cristina, brand manager al companiei, însă pregăteşte un rebranding ce va avea loc anul acesta.

Ce schimbari pregateste miniPrix si ce planuri are retalierul pentru extindere
Ce schimbări pregăteşte miniPrix şi ce planuri are retalierul pentru extindere
Foto: zf.ro

MiniPRIX a deschis primul magazin din Bucuresti in decembrie 1999 si in prezent detine patru magazine in Bucuresti (Otopeni, Piata Romana, 1 Mai, Militari), respectiv un magazin online (lansat in septembrie 2009). Afacerea a venit ca o continuare a experientei acumulate in urma unui business cu haine de tip second hand, deschis de familia Cristina in 1995, scrie wall-street.ro.

Mara Cristina, brand manager al companiei, anunţă că se lucreaza la un rebranding ce va avea loc anul acesta.

"Pregatim un rebranding si incercam sa ne adaptam momentului in care traim, in care generatiile de cumparatori s-au schimbat. Branding-ul extern va fi lansat in curand, la fel si cel intern, prin care incercam sa ne facem angajatii mai fericiti", a declarat Mara, punctand ca miniPRIX are in prezent in jur de 200 de angajati.

Ea a explicat si "secretul" longevitatii magazinului din Piata Romana, care a ramas in acelasi loc din 2001, din momentul lansarii.

"Clientul magazinului din Romana este mereu acelasi: este studentul cu 2 lei in buzunar, unul pentru sandwich si unul pentru tricou. Noi doar ne-am adaptat la diferentele dintre generatii, insa atata timp cat il intelegi pe acel client poti sa ramai acolo pentru totdeauna", afirma Mara Cristina.

Retailerul nu isi propune sa se extinda in perioada urmatoare, bifand pe lista de planuri imbunatatirea experientei de cumparare.

"miniPRIX a fost primul brand din retailul de fashion care a introdus conceptul de click and collect (cumperi online si ridici marfa din magazine), am fost primii care am inceput operatiuni online in Bulgaria, am avut aplicatia de fashion pentru mobil. Faptul ca suntem asa de <> am reusit sa ne strecuram printre picioarele gigantilor si sa ramanem acolo. Desi suna ciudat, nu vrem sa fim mai mari. Singura dezvoltare la care lucram este catre o experienta mai placuta pentru clienti si pentru angajati. Lucram catre spatierea magazinelor si aerisirea lor, insa nu vom promite niciodata sa fie curatenie bec. Modelul de business nu ne permite", a adaugat Mara.

Etichete: magazine miniprix Bucuresti, miniprix, rebranding miniprix

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h