Ce spune RATB despre starea AUTOBUZELOR din parcul auto. Când vor fi cumpărate maşini noi



Parcul de vehicule al Regiei Autonome de Transport București (RATB) va intra anul viitor într-un program de reînnoire prin achiziția a 500 de autobuze noi.

Autobuze RATB
Autobuze RATB

RATB dă asigurări că vehiculele din trafic corespund din punctul de vedere al siguranței, iar parcul de vehicule va intra anul viitor într-un program de reînnoire prin achiziția a 500 de autobuze noi.

Potrivit RATB, autobuzele și troleibuzele din parcul auto aflat în circulație sunt dotate cu anvelope de iarnă, iar instalațiile de încălzire au fost verificate și funcționează în parametri normali. Regia precizează totodată că autovehiculele au inspecțiile tehnice periodice efectuate conform legii, iar verificările zilnice sunt efectuate numai de personal tehnic specializat.

În ceea ce privește starea de curățenie, conducerea RATB a dispus măsuri suplimentare pentru a se asigura programul de spălare și igienizare pentru fiecare vehicul.

"Având în vedere că în ultimele zile au apărut în mediul online informații false referitoare la starea tehnică a vehiculelor RATB aflate în trafic, precizăm următoarele: înregistrările video care au stat la baza materialelor publicate sunt vechi de doi ani. Precizăm că nici în acea perioadă — când bugetul alocat de primărie nu asigura decât un minim necesar pentru întreținere — vehiculele din trafic nu reprezentau vreun pericol pentru viața și sănătatea călătorilor", se arată într-un comunicat RATB.

Etichete: autobuze RATB, parc auto, parc auto ratb, RATB

0/5 COMENTARII
Cristian
16 Nov 13:24
+0
VOTURI
-0
Foarte frumoase declaratiile RATB!! De fiecare data cand merg cu cate un autobuz de-asta "conform standardelor europene de securitate", imi aduc aminte de sloganele si lozincile lui RATB si parca mi-ar veni sa rad, daca nu ar fi situatia asa de tragica!!

Asta e cam ca faza aia cu "plata calatoriei dvs. se regaseste IN CALITATEA TRANSPORTULUI prestat de RATB" - si in timp ce ascultam chestia asta, suspensiile autobuzului scartaie cumplit, franele scartaie si mai tare, barele din interior se vede ca sunt inlocuite cu bare vechi, de la vechile autobuze de acum cine stie cati ani, in interiorul autobuzelor PLOUA (conform standardelor europene probabil) si asa mai departe!!

Probabil ca cei din conducerea RATB care fac astfel de declaratii nici nu cunosc situatia "din teren", adica realitatea cu care se confrunta calatorii!...
Ing.
16 Nov 11:34
+0
VOTURI
-0
Dar câte accidente cauzate de starea tehnică a vehiculelor RATB au fost? Că mai des se întâmplă să adoarmă şoferii la volan sau să nu dea prioritate, motive pentru care nu cred că există vreun autobuz netamponat în Bucureşti (acum câteva zile era să mă lovească un autobuz, că domn' şofer nu ştia că dacă vrei să treci de pe banda 1 pe banda 3 e de bun simţ măcar să semnalizezi înainte să tragi ca bizonul de volan). Nu zic că-s în perfectă stare, dar faptul că autobuzul are apă în loc de antigel nu-i prea periculos pentru siguranţa circulaţiei, că dacă crapă radiatorul, rămâne autobuzul oprit, nu intră în stâlp. Curăţenia e altceva... dar şi dacă speli un autobuz ca la carte, după prima cursă ajunge la fel ca înainte.

La T4R chiar nu prea are ce să se strice, frâna electrică nu poţi să rămâi fără ea decât dacă scoţi fizic motoarele de tracţiune de pe tramvai, frâna de staţionare e cu arc (dacă moare bateria, se eliberează arcul şi te frânează instant), direcţia o dă linia, motoarele sunt răcite cu aer... deci nu stai cu lichid de frână, lichid de servodirecţie, antigel, adblue ca la autobuze.
antimata
16 Nov 10:03
+0
VOTURI
-0
Mars bai oligofrenule in Italia si sterge babele la chur. Ai rahat sub unghii da' te dai destept pe aici. Handicapatul asta vrea sa ne convinga ce bine e aici pe motiv ca pute kktul mai putin ca in Italia. Arata-mi prostule unde e mai bine ca aici, nu unde e mai rau. Daca te simti in stare!
antipasager
16 Nov 08:15
+0
VOTURI
-0
Destept esti, ba... Cum le stii tu pe toate!... Dar italienii ai vazut de cand au tramvaiele? sunt mai vechi decat cele din Bucuresti! Mai bine studiaza si apoi vorbeste. Cat despre siguranta si curatenie, daca la masina ta, nu ai bani si pentru curatenie si pentru revizii, renunti la revizii sau la curatenie... Ai doar cu pretentii.
pasager
16 Nov 07:37
+0
VOTURI
-0
Sunt la fel de sigure pe cat de curate sunt. Se vede de la distanta interesul pentru ele si pentru pasageri. Cum poti sa spui ca mai sunt sigure cazanele "T 4R" vechi de 50 de ani? La anii aia, orice le-ai face numai sigure nu sunt. Doar in Egipt si in N Coreea mai vezi asa ceva!

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE