Ce TELEVIZIUNI de ştiri din ROMÂNIA au fost pe profit în 2015



Afacerile televiziunilor de știri din 2015 nu au fost atât de profitabile. Astfel, doar două posturi de știri au avut profit anul trecut, Antena 3 și România TV, conform datelor de pe site-ul Ministerului de Finanțe.

Astfel, Antena 3 SA, societatea care operează televiziunea Antena 3, a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 16,1 milioane de euro. Este un plus de aproape un milion de euro față de 2014, scrie Pagina de media.

Profitul postului de știri al familiei Voiculescu a crescut și el. De patru ori. A ajuns de la 206.000 de euro în 2014, la un profit de 836.000 de euro. 

RTV Satellite, societatea pe care România TV își desfășoară activitatea, a avut afaceri în scădere, dar a intrat pe profit. Compania a avut afaceri de 4,7 milioane de euro, în scădere față de 2014 când a avut 6,1 milioane. Societatea a ajuns pe profit, de 3,7 milioane de euro, după ce cu un an înainte fusese pe pierdere: - 1,3 milioane de euro.

Realitatea Media, societate aflată în insolvență, a avut o cifră de afaceri de 4,1 milioane de euro. În bilanțul pe 2015, postul este tot pe pierdere, dar mult mai reduse: - 2 milioane de euro. B1 TV a raportat o cifră de afaceri mai mică decât în 2014: 3,2 milioane de euro. Postul patronat de Sorin Oancea și Bobby Păunescu este pe pierdere: - 125.000 de euro. Pierderea postului de știri s-a diminuat față de 2014, când avea un minus de 900.000 de euro. Postul de știri Digi24 este operat de compania RCS&RDS care are mai multe activități, printre care telefonie, radio și cablu.

 

* RTV Satellite, deși nu operează propriu-zis licența România TV, este compania pe care sunt angajați cea mai mare parte a celor care lucrează la televiziunea lui Sebastian Ghiță. Licența România TV este operată de Ridzone Computers.

Etichete: antena 3, B1 TV, profit televiziuni, profit televiziuni de stiri, românia tv, rtv, televiziuni de știri

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE