Ce tramvaie puteau circula prin Bucureşti



RATB construieşte cu Astra Vagoane Călători Arad un tramvai cu licenţă Siemens, dar nu poate cumpăra unităţile mai performante. Regia pune pe şine tramvaiul Bucur pe care-l produce singură pentru că este mai ieftin, scrie rtv.net.

Bucureştenii ar fi putut să călătorească, din acest an, cu un tramvai Siemens, mult mai rapid, dar vor circula cu Bucur, de producţie locală. Regia de Transport Bucureşti lucrează de doi ani la realizarea prototipului „Imperio”, un tramvai modern realizat împreună cu Astra Vagoane după un patent Siemens.

Până în primăvara acestui an, modelul 0 de Imperio ar trebui să fie gata, însă Regia nu are bani să-l cumpere, după cum a declarat Viorel Popescu, directorul RATB.

Tramvaiul Imperio este construit în două variante: cu un burduf şi cu două, este prevăzut cu podea joasă, camere de supraveghere video, aer condiţionat şi controloare electronice de bilete. Boghiurile tramvaiului sunt prevăzute să reziste până la viteze de 200 de km/oră, fiind recomandabil şi pentru folosirea ca metrou de suprafaţă. Capacitatea lui este de 300 de pasageri.

Bucur are podea joasă, aer condiţionat şi o capacitate de 300 de locuri. Însă, spre deosebire de Imperio, viteza maximă pe care o atinge un tramvai Bucur este de doar 50 de km/h.

Etichete: Bucureşti, călători, Siemens, tramvai

0/0 COMENTARII
Ovidiu
07 feb 14:50
+0
VOTURI
-0

Nu vad de ce ar fi necesar ca tramvaiul sa poata merge cu 200km/h! Nici macar teoretic, e adevarat ca e bine sa existe o marja, dar nu chiar atat de mare - de fapt, daca voia sa arate avantajele tramvaiului Siemens, reporterul trebuia sa gaseasca niste chestii mai importante...

Paul Alexandru
07 feb 12:46
+0
VOTURI
-0

Intrebarea e ce are toata lumea cu Bucur LF-urile, sunt niste tramvaie foarte reusite ca design si ca rezistenta, exceptand boghiurile care nu pot atenua o denivelare a caii de rulare (ex: traversati intersectia Calea Rahova - Soseaua Progresul cu un tramvai Tatra si dupa cu un Bucur LF , veti simti diferenta, daca ati sarit de pe scaun sau nu)



Oricum, trebuie sa realizam ideea ca linia 41 (metrou de suprafata / metrou usor) nu are calea de rulare necesara pentru un tramvai Imperio, deja pe la 62 de km/h cu V3A-urile te simti ca in Star Wars.



P.S: Un Bucur LF prinde mai mult de 50 de km/h, experienta proprie :)

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE