Centrul comercial AFI Europe Cotroceni a pierdut câte 5.000 de vizitatori, în fiecare zi



Centrul comercial AFI Europe Cotroceni, cel mai important activ, ca valoarea al AFI Europe în România și printre cele mai vizitate mall-uri din București a pierdut, în primele nouă luni ale acestui an, aproape 5.000 de vizitatori pe zi. Cu toate acestea, vânzările retailerilor au crescut, în acelaşi interval, cu circa 6% față de aceeași perioadă a anului trecut, la aproape 150 milioane de euro.

Centrul comercial AFI Europe Cotroceni a pierdut cate 5.000 de vizitatori, in fiecare zi (Foto cijjournal.com)
Centrul comercial AFI Europe Cotroceni a pierdut câte 5.000 de vizitatori, în fiecare zi (Foto cijjournal.com)

Centrul comercial a avut în primele nouă luni un număr de 1,4 milioane de vizitatori, ceea ce înseamnă 46.450 de vizitatori pe zi, în scădere cu 10,6% față de perioada similară a anului trecut, se arată în raportul de evaluare a centrului comercial realizat de compania de consultanță imobiliară CBRE.

Potrivit CBRE, citat de profit.ro, scăderea numărului de vizitatori este un punct slab al centrului comercial, alături de traficul aglomerat din zona în care se află acesta, respectiv Bulevardul Timișoara, densitatea de proiecte de retail din zona de vest a Bucureștiului, precum și distanța mare dintre magazinele din centrul comercial.

Comercial AFI Palace Cotroceni era evaluat la sfârșitul lunii septembrie la 434 milioane de euro, în creștere cu 8,2% față de perioada similară a anului trecut, a anunțat recent AFI Europe, proprietarul centrului comercial.

Mall-ul AFI Palace Cotroceni, activul cel mai mare și mai important al companiei AFI Europe România, a generat în primele nouă luni, un venit operațional net de 23 de milioane de euro, rezultat mai mare cu 4% față de aceeași perioadă a lui 2014.

Etichete: Afi Palace Cotroceni, mall, Sectorul 6, vizitatori

0/1 COMENTARII
Cris
30 Nov 09:01
+0
VOTURI
-0
"A pierdut vizitatori" pentru ca pana si tampitzii si cocalarii, care isi fac veacul in mall, s-au mai dus si ei in alta parte. Apoi, calitate produselor vestimentare (tzoale de doi lei) a scazut constant, ajungand de calitate mai slaba ca in tarile africane. Pana si prostii s-au prins de tzeapa si nu au mai revenit in mall.

Romania e o tara de tzepari la nivel de retail.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE