Cerere în căsătorie, la Noaptea Devoratorilor de Publicitate



Vineri seară, sute de oameni au asistat la o cerere în căsătorie, la Noaptea Devoratorilor de Publicitate.

Cerere in casatorie, la Noaptea Devoratorilor de Publicitate
Cerere în căsătorie, la Noaptea Devoratorilor de Publicitate
Foto: liviaiusan.ro

Cea de-a 19-a ediţie a Nopţii Devoratorilor de Publicitate, al cărei producător general este Dan Chişu, a avut loc vineri seară, la Sala Polivalentă. La eveniment au asistat sute de persoane, care au avut parte nu doar de sute de spoturi publicitare, ci şi de o cerere în căsătorie în direct.

Iniţial a urcat pe scenă Dan Chişu şi a vorbit despre prima Noapte a Devoratorilor de Publicitate, pe care a organizat-o în urmă cu 19 ani. Chişu a precizat că atunci când s-a gândit să facă un astfel de eveniment i s-a spus că nu va avea şanse să atragă nici măcar 200 de doritori. Însă, acum 19 ani, la prima ediţie a Nopţii Devoratorilor de Publicitate, "s-au spart geamurile la Sala Palatului".

Apoi, Dan Chişu a mai precizat că, la ediţia anterioară a evenimentului, a urcat pe scenă un bărbat, însoţit de fiul său în vârstă de 17 ani, despre care a spus că a fost conceput la prima ediţie a Nopţii Devoratorilor de Publicitate.

După primul calup de spoturi publicitare, prezentatorii evenimentului, Răzvan Popescu si Flick, vedetele Radio ZU, au anunţat că s-a organizat o tragere la sorţi, în urma căreia Irina Neacşu a câştigat o cămaşă brand-uită cu cea de-a 19-a ediţie a Nopţii Devoratorilor de Publicitate. Câştigătoarea a venit pe scenă însoţită de prietenul ei, Alex Melente. Întrebaţi de prezentatori când şi cum s-au cunoscut, cei doi au spus că s-au cunoscut la Noaptea Devoratorilor de Publicitate, în urmă cu 8 ani şi au împreună un copil de 2 ani.

Apoi, Alex a spus că a venit momentul să o ceară în căsătorie pe iubita sa şi a scos inelul de logodnă din buzunar. Irina a acceptat fără ezitare. Ulterior, Irina a primit şi un inel creat de Valentina Pelinel, unul dintre sponsorii evenimentului.

La cea de-a 19-a ediţie a Nopţii Devoratorilor de Publicitate a fost prezent şi What's Up, care a susţinut un concert.

4 spoturi româneşti vor fi văzute de "devoratorii" de publicitate din peste 40 de ţări

Printre spoturile prezentate la Noaptea Devoratorilor de Publicitate s-au numărat şi patru spoturi realizate în România. Cele patru spoturi romanesti incluse in programul international al evenimentului organizat in peste 40 de tari au fost realizate de Next Advertising, Papaya Advertising şi 23 Communication Ideas.

In seria succeselor internationale ale agentiilor de creatie din Romania se inscrie spotul publicitar „Cainii", creat pentru Politia Romana si semnat de Next Advertising. O lectie oferita pietonilor prin puterea exemplului dat de patrupede care stiu sa foloseasca trecerea de pietoni!

Al doilea spot publicitar care va fi vizionat de devoratorii din intreaga lume este „Depeche Cava d'oro Mode", creatie Papaya Advertising, care vorbeste despre rafinamentul muzical si culinar din mediul rural.

Spotul publicitar „Basculanta" pentru Ciuc, de care s-a ocupat echipa de creatie 23 Communication Ideas. Mesajul amuzant este simplu: berea nu se bea pentru promotii, ci pentru gust!

Şi campania de relansare a brand-ului Carpatina, de care s-a ocupat echipa de creatie 23 Communication Ideas, a fost inclusă în programul international al evenimentului organizat in peste 40 de tari. Campania aduce in fata publicului o creatie publicitara care se concentreaza pe consumator si nevoia sa de a-si mentine spiritul tanar.

Etichete: cerere în căsătorie, dan chisu, Noaptea Devoratorilor de Publicitate, publicitate, Radio Zu, reclamă, review

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE