CFR Călători a introdus în circulaţie 4 trenuri MODERNIZATE GALERIE FOTO



CFR Călători a introdus săptămâna aceasta pe ruta Bucureşti Nord-Ploieşti Sud patru trenuri modernizate din fonduri proprii, la Revizia de Vagoane Bucureşti Basarab.

Cele patru trenuri au fost introduse în circulaţie începând din 12 octombrie 2016.

„Am mers azi (miercuri - n.r.) cu IR 1551, trenul a fost tras pe linie cu întârziere însă a recuperat pe parcurs. Condiţii civilizate în vagoane, grad de umplere aproximativ 95%. Părerea mea este că trenul poate scoate sub 40 de minute pe această rută cu lejeritate", a spus un călător, potrivit economica.net.

Altul a menţionat la rândul său că trenul Interregio ar putea parcurge mai repede distanţa de 60 de kilometri dintre Ploieşti şi Bucuresti, respectiv în 35 de minute.

„Eu l-aş retrograda la tren regio având în vedere că parcurge 60 de kilometri în 50 de minute cu oprire în două staţii din parcurs (pentru o secţie pe care se poate circula cu 160km/h iar viteza constructivă a ramei TE fiind de 120km/h). 35 de minute este demn pentru un rang superior", subliniază acesta.

Ruta feroviară Bucureşti-Ploieşti este printre puţinele din ţară unde trenul poate circula cu 160 de kilometri/oră.

Garnitura trenurilor modernizate este formată din patru vagoane etajate cuplate între ele, un vagon clasa 1 şi trei de a 2-a şi au o capacitate totală de peste 270 de locuri.

Lucrările de îmbunătăţire a gradului de confort din cele patru trenuri au fost realizate din fonduri proprii CFR Călători, la Revizia de Vagoane Bucureşti Basarab.

Etichete: cfr calatori, tren modernizat, tren nou

0/6 COMENTARII
DAN
17 Oct 23:04
+0
VOTURI
-0
Ghertoiii, nespalatii sunt aproape majoritari in trenuri...degeaba isi platesc biletul. Biletul le da chiar aplombul necesar impunerii lipsei de educatie.
altul
17 Oct 10:55
+0
VOTURI
-0
In maxim 1 luna vor arata ca dupa razboi. Oamenii in Romania nu sunt civilizati. Isi doresc sa traiasca in cocina in continuare.
trenuri
17 Oct 07:48
+0
VOTURI
-0
CFR ar face bine sa-i lase inauntru doar pe cei cu bilet valabil. Altfel vor urca toti gibonii si intr-o saptamana va arata mai rau ca inainte de modernizare. Cei mai mari inamici ai dezvoltarii si modernizarii Romaniei sunt lipsa civilizatiei si educatiei. La nemti astfel de trenuri arata ca proaspat iesite din fabrica dupa zeci de ani de utilizare.
ccc
17 Oct 07:11
+0
VOTURI
-0
Foarte buna ar fi paza (cu conditia sa-si faca treaba). CFR s-a gandit cand a modernizat vagoanele si la locuru speciale pentru transportul bicicletelor? Sigur NU.
razvan
17 Oct 01:10
+0
VOTURI
-0
CFR CALATORI are trenuri si vagoane moderne in circulatie cum sunt in Europa de Vest. Cele mai rapide trenuri circula intre Bucuresti si Constanta si retur (2 ore).
Mihai
16 Oct 20:06
+0
VOTURI
-0
Da, acum sa vedem si calatorii cat de mult vor tine la vagoanele astea moderne.
Sa speram ca CFR a bagat la cap si va pune paznici care sa-si faca si treaba pe trenurile noi. Si cine e prins ca strica, sa plateasca! Cu dobanda!

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE