Cinci puncte de informare pentru bucureșteni vor fi deschise în Capitală. UNDE SE VOR AFLA



Primăria Capitalei va deschide în acest an cinci puncte de informare și documentare a cetățenilor în sectoarele 2,3,4, 5 și 6. Proiectul costă aproximativ 164.000 euro și include lucrările de amenajare a centrelor, dar și sisteme video de supraveghere și sistem antiefracție.  Proiectul de hotărâre privind înființarea celor cinci puncte de informare a fost aprobat, joi, de Consiliul General al Municipiului București. 

Cinci puncte de informare pentru bucuresteni vor fi deschise in Capitala. UNDE SE VOR AFLA
Cinci puncte de informare pentru bucureșteni vor fi deschise în Capitală. UNDE SE VOR AFLA

Primăria Capitalei va deschide în acest an cinci puncte de informare și documentare a cetățenilor în sectoarele 2,3,4, 5 și 6 la următoarele adrese:

- Șos. Ștefan cel Mare nr.38. Sector 2

- Str.I.C. Filitti nr.8, Sector 3

- Intrarea Căpitan Gheorghe Preoțescu nr.24, Sector 4

- Calea Ferentari nr. 72, Sector 5

- Bd-ul 1 Mai, nr.28, Sector 6.

"Punctul de Informare și Documentare pentru Relații cu Cetățenii Municipiului București are rolul să faciliteze accesul la documente de interes public și la descărcarea în format electronic a unor date, informații, documente tipizate în scopul eficientizării serviciilor și micșorării timpilor de răspuns la solicitări, precum și înregistrarea în aplicaţia informatică Managementul Relaţiilor cu Cetăţenii (CRM)", au precizat pentru B365.ro, reprezentanții Primăriei Capitalei.

Municipalitatea a identificat deja spații pentru înființarea centrului pentru cetățeni străini și a noilor puncte de informare, însă acestea necesită lucrări de renovare și reparații generale. În bugetul pentru 2015, s-au alocat pentru aceste lucrări 560.000 lei (aprox. 125.000 euro).

"Punctele de Informare și Documentare pentru Relații cu Cetățenii Municipiului București vor fi dotate cu camere video de supraveghere și sisteme de alarmă antiefracție. Pentru minimizarea costurilor Municipiului București, sistemul de monitorizare al spațiilor va fi administrat de către Poliția Locală a Municipiului București", au explicat reprezentanții Primăriei Capitalei.

Pentru sistemul de monitorizare a punctelor de informare au fost alocați în acest an 168.000 lei (37.000 euro).

Proiectul de hotărâre privind înființarea celor cinci puncte de informare a fost aprobat, joi, de Consiliul General al Municipiului București. 

Etichete: camere de supraveghere, Primăria Capitalei, puncte de informare

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE