Circulaţia pe podul Străuleşti, redeschisă după finalizarea lucrărilor de consolidare şi reabilitare



Circulaţia pe podul Străuleşti a fost redeschisă, joi, după finalizarea lucrărilor de consolidare şi reabilitare desfăşurate de Primăria Capitalei, prin Administraţia Străzilor şi Compania Municipală Străzi, Poduri şi Pasaje Bucureşti. Lucrările începuseră în octombrie anul trecut.

Pod Straulesti
Pod Străulești

Potrivit Primăriei Capitalei, Administraţia Străzilor şi Compania Municipală Străzi, Poduri şi Pasaje Bucureşti a finalizat lucrările de consolidare ăi reabilitare a podului Străuleşti şi, începand de joi, acesta a fost redat circulaţiei.

"Acest obiectiv de investiţii a fost finalizat la termen, într-un timp foarte scurt, de doar 12 luni! Deşi tranzitat de sute de autovehicule zilnic, acest pod nu fusese niciodată consolidat, ci doar «cosmetizat» în urmă cu zece ani, iar anul trecut, o parte din zidul de susţinere s-a surpat, împreună cu trotuarul şi o porţiune din prima bandă de circulaţie, ceea ce reprezenta un adevărat pericol atât pentru maşini, cât şi pentru pietoni. Am decis de urgenţă consolidarea şi reabilitarea acestui obiectiv de infrastructură şi iată că acum, aşa cum am promis, redăm circulaţiei rutiere şi pietonale un pasaj sigur şi modern!", a afirmat primarul general, Gabriela Firea, conform unui comunicat al Primăriei.

Lucrările de consolidare şi reabilitare a podului Străuleşti, care supratraversează Lacul Griviţa, pe DN 1A, şi care face legătura între Bucureşti şi Ilfov (Mogoşoaia), au început în luna octombrie 2018, fiind realizate în baza unei documentaţii tehnice întocmite de către Administraţia Străzilor Bucureşti şi votate în şedinţa CGMB din 26 iulie 2018.

Conform sursei citate, s-au făcut lucrări la suprastructura şi infrastructura podului, la elementele de rezemare, la calea de rulare, trotuare, rosturi de dilataţie, sisteme de scurgere a apelor, parapete, borduri si rampe de acces. Valoarea totală a lucrărilor se ridică la aproximativ 630.000 de euro.

Primăria Capitalei aminteşte că a făcut expertizele pentru 22 dintre cele 24 de poduri şi pentru 7 dintre cele 13 pasaje pe care le administrează, prin Administraţia Străzilor. Rezultatele au indicat că 6 poduri şi 3 pasaje au o stare tehnică nesatisfăcătoare şi necesită intervenţie, fiind construcţii care nu au fost niciodată consolidate, ci au beneficiat doar de lucrări de minime reparaţii.

Pentru acestea au fost realizate documentaţiile pentru lucrările de intervenţie şi s-au aprobat indicatorii tehnico-economici, iar la Podul Străuleşti şi la Podul Grant, care presupune o intervenţie mai amplă, lucrările au început. Pasajul Fundeni este următorul obiectiv din această categorie, programat pentru lucrări de consolidare.

 

Etichete: Bucureşti, pod, pod straulesti, reparaţii

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE