Circulaţia trenurilor pe ruta Gara de Nord - Otopeni, reluată experimental



Circulatia trenurilor care fac legatura dintre Gara de Nord si aeroportul Henri Coanda, reluata de proba (Foto: realitatea.net)
Circulația trenurilor care fac legătura dintre Gara de Nord și aeroportul Henri Coanda, reluată de probă (Foto: realitatea.net)

Trenurile Regio “Henri Coandă Expres” îşi vor relua, începând de vineri, circulaţia pe ruta Bucureşti Nord – P.O. Aeroport h – Baloteşti şi retur. CFR Călători a motivat sistarea circulaţiei pe această arteră pe fondul condiţiilor meteo nefavorabile din această iarnă şi a utilizării foarte scăzute.

Compania anunţă că, în contextul transferului activităţii companiilor de zbor low -cost de la Aeroportul Internaţional Aurel Vlaicu (Bucureşti Băneasa) la Aeroportul Internaţional Henri Coandă (Otopeni), transportul va fi reluat experimental, pentru circa două luni, pentru a se a putea face o evaluare a pieţei pe această rută. ”În funcţie de nivelul de trafic, se va lua o decize finală asupra menţinerii în circulaţie a trenurilor Henri Coandă Expres”, explică CFR Călători.

În intervalul orar 6.25–21.24, trenurile vor asigura legături corelate cu activitatea traficului aerian din Aeroportul Internaţional Henri Coandă Otopeni. Un bilet costă 8,10 lei, iar un abonament lunar se ridică la 136 de lei. Tarifele includ şi transferul cu microbuzul.

Sursa: Adevărul

Etichete: aeroport, cfr calatori, circulaţie, Gara de Nord, probă, tren

0/0 COMENTARII
Ing.
22 Mar 02:32
+0
VOTURI
-0

Primul ,,tren" ajunge la Otopeni pe la 7:30. Primul autobuz RATB pe la 6. Păi între 6 şi 7 deja îşi iau zborul vreo 5 - 6 avioane, iar între 7 şi 8 încă o dată pe atât. Şi ţineţi cont că la avion nu se vine ca la gară cu 5 minute înainte, ci cu vreo 2 ore avans, să ai timp de check-in, control, îmbarcare, iar îmbarcarea oricum se închide, teoretic, cu vreo 30 de minute înainte de decolare.

Încep să cred (de fapt, sunt sigur) că toată faza asta cu - practic - închiderea aeroportului Băneasa are legătură cu terenurile de sub el şi cu mafia taximetriştilor, care tocmai a mai câştigat câteva mii de clienţi zilnic, pe care să-i jupoaie la minim 3,5 RON/km (presupunând că vor pune aparatul). Altfel aveam şi transport civilizat până la aeroport... în toate oraşele unde aeroportul e relativ aproape de oraş ai la dispoziţie transport în comun normal (autobuz, metrou, tren etc. la tarif normal), autobuze/trenuri expres (la tarif mai mare) şi taxi. La noi ai un autobuz normal (1,5 RON) care te lasă la 250m de aeroport şi pentru care nu poţi să cumperi bilet decât din Bucureşti (şi doar cu 2 călătorii şi mai plăteşti şi cartonul, adică total 4,6 RON), autobuz expres la 3,5 RON/călătoria (dar trebuie să iei minim 2), dar care circulă doar între 6 şi 22:30, tren la suprapreţ (8,1 RON) şi rechin/taximetrist de la 3,5 RON/km în sus.

cititor
21 Mar 21:08
+0
VOTURI
-0

Pentru a avea succes,trenul trebuie promovat,iar la Balotesti sa se realizeze o statie care sa ofere conditii civilizate de transfer. Ce au in cap cei care pun microbuz pentru transfer? Unde sa pui bagajele mari? Mergeti fratilor la Luton,sa dau un exemplu ,si vedeti cun functioneaza trenul de la Pancras la Luton Airport.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE