CNAIR demarează procedura de modernizare a Centurii Bucureşti: PATRU BENZI şi PASAJE NOI



Documentația de atribuire aferentă contractului de lucrări "Modernizarea centurii rutiere a Municipiului București între A1 - DN 7 și DN 2 - A2, sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750)" a fost transmisă spre validare către Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP), a anunțat, miercuri, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

"Modernizarea a 11,524 km din centura rutieră a Municipiului București: sector DN 2 (km 12+300) — A2 (km 23+750) constă, în principal, în sporirea capacității de circulație de la două la patru benzi de circulație, câte două pe sens, dar și în eliminarea unor intersecții la nivel prin realizarea unor noduri rutiere, a unor pasaje noi, precum si prin reabilitarea pasajelor și a podurilor existente pe aceste sectoare de drum național.

Proiectul va fi finanțat din cadrul POIM 2014 — 2020, și este prevăzut în Master Planul General de Transport (MPGT) aprobat prin HG 66/ 2016.

De asemenea, CNAIR a demarat și procedura de achiziție publică pentru Varianta de Ocolire Timișoara Sud, documentația de atribuire aferentă contractului de lucrări fiind transmisă către ANAP.

Potrivit sursei citate, Lungimea Variantei de Ocolire Timișoara Sud este de 25,690 km de drum național nou la standarde europene și pe lânga beneficiile locale, are ca principala atribuție fluidizarea traficului intern și internațional care intră în țară prin zona Stamora Moravița, se desfășoară pe DN 59, ajunge în zona Timișoara și se îndreaptă către centrul țării pe DN 6 sau pe sectoarele de autostrada Arad — Timișoara — Lugoj.

Etichete: Bucureşti, centura Bucureşti, centura bucuresti reparatii

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE