COMISIA EUROPEANĂ cere clarificări privind proiectul şi TRASEUL METROULUI spre Aeroportul Otopeni



Comisia Europeană a transmis o scrisoare prin care cere clarificări legate de traseul ales, dar şi de costu­rile pentru proiectul liniei de metrou Bucureşti-Otopeni (Magistrala 6).

Harta magistrala 6
Hartă magistrala 6
Foto: metrorex

 

Comisia Europeană critică traseul stabilit în proiect, de ce punctul de plecare nu este la staţia Piaţa Victoriei şi s-a ales ruta ocolitoare de la staţia existentă 1 Mai, ce trece pe la Romexpo. De altfel, traseul ales pentru linia de metrou ce va lega Bucureştiul de Otopeni a ridicat un mare semn de întrebare de la început.

Un alt aspect la care a făcut referire Comisia Europeană este subestimarea investiţiei pentru construcţia acestei linii de metrou până la Otopeni, dar şi supraestimarea traficului de pasageri.

Valoarea investiţiei în linia de metrou ce va lega Capitala de aeroportul Otopeni este de aproximativ 1,3 miliarde de euro (cu TVA inclus), potrivit autorităţilor locale. Pro­iectul Magistralei 6 de metrou prevede un traseu de 14,2 km şi cuprinde 12 staţii, ar urma să asigure capacitatea de transport a unui număr de 50.000 călători pe oră şi sens, notează ZF.

Citeşte şi: România a pierdut un credit de 465 milioane de euro pentru metroul Drumul Taberei pentru că nu a folosit banii

Etichete: Comisia Europeană, magistrala 6, metrou aeroport

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE