Compania Salini Impregilo renunță la proiectul autostrăzii de centură a Bucureştiului



Compania italiană Salini Impregilo  s-a retras de la discuţiile pentru construirea autostrăzii de centură a Bucureştiului, care au ar urma să lege A1 Bucureşti Piteşti de A2 Bucureşti Constanţa. 

Compania Salini Impregilo renunta la proiectul autostrazii de centura a Bucurestiului
Compania Salini Impregilo renunță la proiectul autostrăzii de centură a Bucureştiului

Salini Impregilo s-a retras de la discuţii chiar din anul 2014, înainte de a izbucni scandalul legat de crăpăturile de pe autostrada Sibiu-Orăştie, pe care tot ei au construit-o, dar informaţia nu a fost făcută niciodată publică. În momentul de faţă, CNADNR mai negociază cu trei consorţii construcţia în concesiune a centurii de sud a Bucureştiului în regim de autostradă: Asocierea Strabag-Vinci-Aktor, Asocierea Astaldi-Euroconstruct Trading 98, şi asocierea Spedition UMB-Tehnostrade (ambele firme deţinute de Dorinel Umbrărescu), scrie economica.net. 

CNADNR nu a putut furniza niciun fel de informaţii despre evoluţia negocierilor pentru construirea în concesiune a centurii de sud a Bucureştiului, pe motiv că "informaţiile privind detalii din cadrul etapelor de dialog competitiv nu pot fi furnizate în timpul derulării procedurilor de atribuire".

Contractul pentru construirea autostrăzii de centură, cu o lungime de 48 de kiLometri, include şi întreţinerea şi exploatarea autostrăzilor Bucureşti-Piteşti şi Bucureşti-Constanţa, timp de 30 de ani. CNADNR nu a putut preciza nimic despre valoarea acestuia sau despre termenele de realizare, dar, potrivit informaţiilor de pe site-ul companiei costul total pe care îl implică este de circa 9 miliarde de lei, bani care vor fi plătiţi, în total sau în parte din taxa de autostradă care va fi impusă şoferilor.

Etichete: autostradă, Bucureşti, centură, CNADNR, Salini Impregilo

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE