Companiile de telefonie mobilă, în topul reclamaţiilor la Protecţia Consumatorului. Ce probleme sunt



Bogdan Pandelică, şeful Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC) susţine, într-un interviu acordat Agerpres că operatorii de telefonie mobilă de la noi conduc în topul celor mai multe reclamaţii făcute de consumatori, având în vedere faptul că utilizatorii sunt foarte numeroşi în acest domeniu. 

Companiile de telefonie mobila, in topul reclamatiilor la Protectia Consumatorului. Ce probleme sunt
Companiile de telefonie mobilă, în topul reclamaţiilor la Protecţia Consumatorului. Ce probleme sunt

ANPC supraveghează și verifică diverse domenii: de la furnizorii de servicii—telefonie, utilități, turistice, activități de petrecere a timpului liber — până la produse și servicii alimentare, de la produse electrocasnice și electronice, la produse și servicii financiare. De la comerțul online până la serviciile de curierat. Numărul reclamațiilor se raportează și la numărul de clienți, în mod firesc. Orice reclamație la care se constată că legislația în domeniul protecției consumatorilor nu este respectată este cercetată, susţine şeful ANPC Bogdan Pandelică răspunzând unei întrebări care vizează cel mai mare număr de reclamaţii. 

"O parte din reclamații se referă la furnizorii de servicii de telefonie. Dintre aspectele constatate pot enumera: nerespectarea minutelor alocate conform abonamentului, nerespectarea clauzelor contractuale privind rezilierea contractului; nerespectarea prevederilor legii privind contractele încheiate la distanță, fără a transmite un exemplar al actului adițional către petent în vederea acceptării/rezilierii acestuia în termen de 14 zile; modificarea unilaterală a contractului; neremedierea deficiențelor; anularea garanției telefonului, informații incomplete privind reducerile de preț; nerespectarea clauzelor contractuale; practica înșelătoare/reziliere unilaterală a contractului în defavoarea consumatorilor", a declarat Bogdan Pandelică în interviul acordat Agerpres. 

Etichete: bogdan pandelica, companii de telefonie mobila, Orange, reclamatii protectia consumatorului, vodafone

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE