COŞMARUL de la Piaţa Sudului va lua sfârşit în curând. SE DESCHIDE o rută alternativă, cu sens unic



PASAJ PIAŢA SUDULUI. Cea mai mare lucrare de infrastructură rutieră dezvoltată cu fonduri europene acum în Capitală, Pasajul de la Piaţa Sudului, a reprezentat atât în campania electorală, cât şi după alegerea noilor primari din Bucureşti un important motiv de dispută, mai ales în privinţa stadiului de realizare al proiectului. În tot scandalul pe cifre dintre fostul şi actualul edil şef al Capitalei, şoferii bucureşteni au pierdut mii de ore blocaţi în trafic, cu nervii întinşi la maxim. Coşmarul conducătorilor auto ar putea însă să ia sfârşit din această toamnă, după deschiderea unei noi bretele de circulaţie, ca rută alternativă.

PASAJ PIAŢA SUDULUI. Gabriela Firea şi Răzvan Sava, actualul şi fostul primar general al Capitalei, s-au contrat zile bune în privinţa Pasajului de la Piaţa Sudului. În timp ce fostul edil şef susţinea, în timpul campaniei electorale, că proiectul este la un grad de realizare de 80%, actualul primar îl contrazice şi spune că lucrarea se află la maxim 70%, potrivit datelor de la constructor. Termenul asumat în mod oficial de constructor pentru pasajul de la Piața Sudului a fost luna martie 2017, a informat Primăria Capitalei, care a menționat că în acest moment proiectul este finalizat în proporție de circa 70%, dar stadiul efectiv al lucrării de infrastructură este de 53%.

PASAJ PIAŢA SUDULUI. Cu toate acestea, visul urât s-ar putea termina din această toamnă, când ar urma să fie deschisă circulaţiei auto o rută alternativă, o arteră care să lege Calea Văcăreşti de Şoseaua Olteniţei.

"La 1 septembrie dăm drumul rutei alternative, adică strada Cărăruia. Am dat un dead-line mai mult decât acceptabil. Până atunci vreau să asfaltăm şi să pregătim trotuarele. Strada va fi cu sens unic din Calea Văcăreşti spre Olteniţei şi va face un triunghi, va funcţiona ca un bypass în zonă. Ca să nu se aglomereze, o să avem şi echipaje ale Poliţiei locale pentru fluidizarea traficului", a declarat primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă, potrivit romaniatv.net.

PASAJ PIAŢA SUDULUI. Discuţia privind deschiderea circulaţiei pe strada Cărăruia, ca alternativă la traficul de coşmar din Piaţa Sudului, a fost avansată şi în campania electorală, însă nu a avut finalitate.

"Strada a fost închisă abuziv. Singura problemă tehnică este că o porţiune de 104 metri pătraţi din ea nu este domeniu public. Ca atare, am discutat cu proprietarul şi, împreună cu dânsul, am stabilit că va dona municipalităţii bucata aceea astfel încât ea să devină domeniu public şi să putem face amenajările necesare. Sunt convins ca vor fi nemulţumiţi, mai ales că strada a fost închisă traficului până acum. Însă pentru a-i proteja şi pe ei, vor fi impuse restricţii de circulaţie: circulaţia auto va fi permisă numai de luni până vineri între orele 6-22 şi va fi închisă în weekend", a detaliat primarul Băluţă care a menţionat că propunerea sa a fost agreată de Comisia Tehnică de Circulaţie din Primăria Capitalei şi va fi implementată de la 1 septembrie 2016.

Etichete: Pasajul Piaţa Sudului, ruta alternativa pasajul piata sudului, ruta alternativa piata sudului

0/7 COMENTARII
Cris
11 Jul 19:42
+0
VOTURI
-0
Strada Cararuia, e chiar o cararuie de pacalit prostii ca ajung mai repede luand-o printre blocuri. Nu ar face mai bine sa termine lucrarea de la Piata Sudului, inceputa pe timpul lui Burebista?
Mihai
11 Jul 16:16
+0
VOTURI
-0
Un site care din pacate devine din ce in ce mai insalubru. Titluri bombastice doar ca sa fraiereasca cititorul sa dea click. Nu se va sfarsi niciun cosmar cu aceasta solutie cum zicea si Vlad. Intram cu interes pe acest site odata.. acum intru din obisnuita si ies cu parere de rau. Seamana din ce in ce mai mult cu gandul.. nici acolo nu am mai intrat de cativa ani.
prostia la romani
11 Jul 16:05
+0
VOTURI
-0
A zecea masina masina de la semafor claxoneaza ca s-a pus verde!
IOnut
11 Jul 13:01
+0
VOTURI
-0
Coșmarul stațiilor de tramvai din București înguste lipsite de balustrade de protecție când va lua sfârșit??A vedea Strada Barbu Văcărescu,Bulevardul Ion Mihalache,Calea Giulești etc etc etc
Militia Locala
11 Jul 11:53
+0
VOTURI
-0
S-a uitat cineva cum arata strada Cararuia? O... cararuie! Cineva vrea sa-mi spuna ca pe strada aia vrea sa devieze o parte din traficul pe CINCI benzi de pe Vacaresti?

Mai bine ar pune militienii locali pe Vacaresti, sa interzica depasirea coloanei. Stam ca fraierii in coloana pe benzile unu si doi, in timp ce aia "bazati" vin ca vantul pe linia de tramvai sau chiar contrasens si intra in fata. Si in timp ce ei trec, fraierii care circula legal stau...
Vlad
11 Jul 10:20
+0
VOTURI
-0
Si ce anume o sa rezolve treaba asta?? NIMIC!!! Oricine avea treaba spre Constantin Brancoveanu sunt convins ca ocolea parcul pe la Tineretului, era mult mai rapid. Cine era destul de nebun sa intre spre Piata Sudului daca avea nevoie spre zona aia??? Nu nene, traficul de-acolo e facut de cei care au nevoie spre Nitu Vasile, Berceni, Oltenitei in partea opusa...
Eugeniu
11 Jul 10:03
+0
VOTURI
-0
Coșmarul stațiilor de tramvai din București înguste lipsite de balustrade de protecție când va lua sfârșit??A vedea Strada Barbu Văcărescu,Bulevardul Ion Mihalache,Calea Giulești etc etc etc.De pericolele astea publice nu ne-au scăpat conducerile de până acum ale PMB dar piste de biciclete pe trotuare și pe trecerile de pietoni au știut să facă.A vedea arterele aferente Pieței Victoriei.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE