Cum arată ACUM Penetraţia Splai-Ciurel-A1, podul hobanat peste Dâmboviţa. FOTO



Lucrările la pasajul suprateran de la Ciurel au fost finalizate in proportie de aproape 40% până la sfârşitul anului trecut. Între timp însă, Tribunalul Bucureşti a solicitat demolarea penetraţiei Splai-Ciurel-A1, podul hobanat peste Dâmboviţa, printr-o decizie care poate fi însă atacată cu recurs. 

Lucrările la Penetraţia - Splai - Ciurel - A1 sunt derulate de asocierea de firme JV Bogl – Astaldi – Eurocontruct -Tehnologica şi Proiect Bucureşti, care a câştigat licitaţia derulată de Primăria Capitalei pentru execuţia lucrării, termenul estimat pentru finalizare fiind de 35 luni, de la începerea lucrarii, respectiv anul 2014. Realitatea din teren contrazice însă estimările municipalităţii. 

(Foto forummetrouusor.com/user metamorph)

Valoarea lucrarii este de circa 580 milioane de lei, conform devizului general.

Primăria Capitalei a finalizat în februarie proiectul privind declanșarea exproprierilor în vederea realizării lucrărilor la "Penetraţie Splaiul Independenţei - Ciurel - Autostrada Bucureşti - Piteşti", etapa I, între strada G-ral Petre Popovăţ şi strada Amilcar C. Săndulescu. Potrivit documentului, vor fi expropriate terenuri cu o suprafață totală de 13.873 metri pătrați. Valoarea totală estimată a despăgubirilor este 22.480.062 lei (5 milioane euro) şi a fost aprobată în şedinţa Consiliului General al Municipiului București din 12 februarie 2015. Mai multe detalii aici.

(Foto forummetrouusor.com/user metamorph)

Citeşte şi INCREDIBIL! Primăria Bucureşti, pusă să demoleze un pasaj construit în proporţie de 40%

Lucrarile la Pasajul suprateran de la Ciurel au fost finalizate in proportie de 40%. Numai că, Tribunalul Bucuresti cere demolarea lucrarii printr-o decizie care poate fi insa atacata cu recurs.

Procesul a fost pornit de un proprietar din zona, Danes Mihai, nemultumit de faptul ca piciorul podului se inalta la cativa metri de fereastra casei lui, iar primaria nu il expropriaza.

Lucrarea ar putea fi blocata insa, deoarece Tribunalul Bucuresti a anulat pe 30 octombrie autorizatia de construire a pasajului, dar decizia nu e definitiva. "Instanta dispune anularea autorizatiei de construire nr. 2/27.01.2014 emisa de PMB. Dispune desfiintarea lucrarilor efectuate in baza autorizatiei de construire nr. 2/27.01.2014 Cu recurs in 15 zile de la comunicare", se arata pe portalul instantelor de judecata. Detalii, aici. 

Proiectul consta in realizarea infrastructurii unui drum cu trei benzi pe sens, marginit in anumite zone, de-o parte si de alta, de strazi colectoare a traficului zonal, asigurandu-se astfel circulatia in regim de prioritate pentru cei care tranziteaza zona.

Drumul va avea o lungime de 6,44 km şi o suprafaţă de 128.980 mp, în timp ce podurile şi rampele vor avea 3.560 m lungime, potrivit Municipalităţii.

Lucrarea s-a imparţit astfel: pod peste râul Dâmboviţa amplasat pe rampa de urcare ce pleacă din Splaiul Independenţei, pasaj pe rampa de urcare-coborâre, pasaj peste Şos. Virtuţii, pasaj amplasat pe rampa de coborâre în Splaiul Independenţei, pasaj pe bucla urcare Virtuţii, pasaj pe bucla coborâre Virtuţii.

Ca prim stadiu al acestui obiectiv este realizarea traversării râului Dâmboviţa pe direcţia A1-Splaiul Independenţei, prin intermediul unui pod hobanat. Podul va avea o lungime de 235,2 m şi o lăţime totală de 13,9 m (3 benzi de circulaţie rutieră). 

Etichete: cum arata, demolare, lucrări, Penetraţia Splai-Ciurel-A1, podul hobanat peste Dâmboviţa, Primăria Bucureşti

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE