Cum arată AZI Pasajul de la Piața Presei și cum a evoluat în ultimele zile. GALERIE FOTO



Lucrările la Pasajul rutier de la Piața Presei Libere se află pe ultimele sute de metri. Conform ultimelor date oferite de Primăria Capitalei, traficul în pasaj ar trebui să se deschidă la finalul acestei luni. 

Breteaua de acces spre Bd. Expoziției a fost chiar deschisă traficului, luni, informează Bogdan Ciorascu, cel care a documentat evoluția lucrărilor la Pasajul Piața Presei pe forumul Metrouusor.

Inaugurarea oficială a pasajului a fost amânată pentru luna iunie, după ce în zona rampei spre Bd. Mărăști au fost descoperite mai multe cabluri electrice care nu erau prevăzute în planul Enel și au trebuit mutate. 

Pasajele pietonale au fost terminate, s-au montat și stâlpii de electricitate, iar acum la suprafață au început amenajările. 

Lucrările la Pasajul subteran Piaţa Presei Libere au fost demarate în martie 2014. Potrivit proiectului, noul pasaj rutier va avea 700 de metri și va fi realizat pe sensul dinspre DN1 spre Soseaua Kiseleff și bd. Mărăști. Șoferii vor intra în pasaj de pe Sos. București-Ploiești, după Fântâna Miorita, din direcţia Ploieşti-Băneasa. Sub Piața Presei Libere, pasajul se va bifurca, șoferii având la dispoziție două ieșiri: pe Șoseaua Kiseleff, în zona strandului Tineretului, și pe bd. Mărăști, după City Gate Towers.

Proiectul prevede și construcţia unui pasaj pietonal care va face legătura între Piaţa Presei Libere şi Parcul Herăstrău, pentru a facilita accesul călătorilor la mijloacele de transport în comun, dar şi scurtarea şi modernizarea pasajului pietonal existent. Astfel, din vară, bucureștenii vor putea traversa bulevardul Kiseleff din Capitală pe sub pământ prin intermediul a două pasaje pietonale subterane. Primul, care exista deja și subtraversa bd. Kiseleff și Bd. Mărăști, a fost scurtat și modernizat. 

Construcţia celui de-al doilea pasaj pietonal subteran a fost demarată la finele anului trecut. Acest pasaj va lega nodul de transport de la Piața Presei Libere (capăt tramvai 41) cu aleea ce desparte Berăria H de Hard Rock Cafe.

Întregul proiect va avea o lungime totală de 1.134 m. De asemenea, partea carosabilă va avea o lăţime de 8,8 metri pe pe ramura Kiseleff, unde vor exista două benzi, şi o lăţime de 5,5 metri pe ramura Mărăşti.

Etichete: lucrări, pasaj, Pasaj Piaţa Presei, Pasaj Piaţa Presei Libere, pasaj rutier, pasaj subteran, Piaţa Presei, realitatea, şantier

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE