Cum arată intrarea în România anului 2015. FOTO



Partea românească a podului peste Dunăre de la Giurgiu arată deplorabil. Construit în 1952 şi tranzitat zilnic de peste 1.000 de TIR-uri, drumul de intrare în ţară este perforat de gropi.

Maşinile mari se balansează pe carosabil, iar maşinile mici sunt nevoite să intre pe contrasens pentru a evita gropile. Podul a fost consolidat ultima dată în urmă cu 18 ani, iar de atunci a mai fost "peticit" de autorităţile române, potrivit gandul.info.

Acesta ar urma să fie reabilitat cu fonduri europene. Compania de drumuri are în plan repararea şi consolidarea podului, valoarea contractului atribuit în octombrie fiind de 46,1 milioane de lei (fără TVA).

În prezent, şoferii care vor să tranziteze podul de la Giurgiu trebuie să achite o taxă de 3 euro sau 13 lei pentru maşinile mici. În cazul TIR-urilor, taxa poate ajunge până la 165 lei (pentru vehicule rutiere cu masa totală maximă autorizată de mai mare sau egală cu 12 tone).

Întrebaţi cât au încasat din taxa pe pod în 2014, reprezentanţii CNADNR nu au răspuns solicitării gândul. De asemenea, şeful CNADNR, Narcis Neaga, şi ministrul Transporturilor, Ioan Rus, nu au putut fi contactaţi.

Podul de la Ruse ar fi tranzitat zilnic de circa 1.000 de TIR-uri, potrivit unor informaţii neoficiale.

Podul, construit în 1952, are o lungime de 2.224 metri, din care 1.146 metri aparţin României. Tranzitul se poate realiza atât pe calea ferată, cât şi pe şosea.

Mai multe imagini şi video pe gandul.info.

Etichete: giurgiu, gropi, pod, taxa pod

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE