Cum arată PASAJUL PIETONAL DE LA PIAȚA PRESEI. Ce hibe are pasajul și de ce e folosită încă trecerea



PASAJ PIETONAL SUBTERAN PIAȚA PRESEI LIBERE. Pasajul pietonal subteran de la Piața Presei Libere a fost deschis miercuri, 10 iunie, conform unui anunț al Brigarei Rutiere a Capitalei. Astfel, trecerea de pietoni de pe Bd. Kiseleff a fost teoretic desființată, însă în lipsa unui indicator pietonii încă o folosesc în detrimentul pasajului subteran nou deschis. Pasajul pietonal nu are, de altfel, rampe pentru cărucioare, fiind impracticabil pentru persoanele cu handicap, de exemplu. Pasajul ar fi trebuit să aibă lifturi, dar, momentan cel puțin, nici urmă de așa ceva. 

PASAJ PIETONAL SUBTERAN PIAȚA PRESEI LIBERE. Brigada Rutieră a Capitalei a anunțat miercuri, 10 iunie, desființarea trecerii de pietoni în zona Pieței Presei Libere - Bd. Kiseleff pentru implementarea treptată a noilor soluții de trafic. Desființarea trecerii de pietoni are loc ca urmare a deschiderii pasajului pietonal subteran de la Piața Presei, însă în lipsa unui indicator corespunzător pietonii continuă să folosească trecerea supraterană.

Cu toate acestea, din această vară bucureștenii vor putea traversa bulevardul Kiseleff pe sub pământ prin intermediul a două pasaje pietonale subterane. Primul, care exista deja și subtraversa bd. Kiseleff și Bd. Mărăști, a fost scurtat și modernizat. Lucrările la acest pasaj încă mai continuau joi, 11 iunie.

 

f

f

Iar construcția celui de-al doilea pasaj pietonal subteran a fost demarată la finele anului trecut. Acest pasaj leagă nodul de transport de la Piața Presei Libere (capăt tramvai 41) cu aleea ce desparte Berăria H de Hard Rock Cafe.

f

PASAJ PIETONAL SUBTERAN PIAȚA PRESEI LIBERE. Pasajul subteran este la stadiul ultimelor retușuri. Becurile cu led, deși instalate în pasajul subteran, încă sunt învelite în folie de plastic. De asemenea, bara laterală de la scări a fost montată pe o singură parte, muncitorii pregătindu-se joi dimineața să instaleze bara și pentru scările de pe partea cu intrarea în Parcul Herăstrău (intrarea dinspre Bulevardul Kiseleff).

f

 f

Mai mult, pasajul pietonal subteran nu are rampe pentru cărucioare, ceea ce îl va face imposibil de folosit și de către persoanele cu dizabilități.

PASAJ RUTIER PIAȚA PRESEI LIBERE. În același timp, lucrările la pasajul rutier de la Piața Presei sunt aproape de finalizare.

f

f

f

Conform unui răspuns furnizat de Primăria Capitalei B365.ro, în perioada următoare, pasajul pietonal va fi dotat cu o platformă specială pentru persoanele cu dizabilități, iar trecerea de pietoni de la suprafata va fi desființată în cursul acestei nopți. "Pasajul pietonal a fost dat in folosinta pentru a putea implementa noile solutii de trafic din zona.", completează reprezentanții PMB.

PASAJ RUTIER PIAȚA PRESEI LIBERE. Inaugurarea oficială a pasajului a fost amânată pentru luna iunie, după ce în zona rampei spre Bd. Mărăști au fost descoperite mai multe cabluri electrice care nu erau prevăzute în planul Enel și au trebuit mutate. 

Etichete: bară, Bd. Kiseleff, becuri, lucrări pasaj, Parcul Herăstrău, pasaj pietonal, pasaj rutier, pasaj subteran, Piaţa Presei Libere, rampă, realitatea, trecere pietoni

0/25 COMENTARII
pt Victor
15 Jun 09:30
+0
VOTURI
-0
normal ar fi ca inainte de executie sa se identifice nevoile reale ale orasului si atunci cand se face sa fie suficient pentru perioada urmatoare. Nu este suficient sa se faca ceva ... trebuie sa se faca ceea ce este nevoie. aruncatul cu banii pe chestii inutile sau insuficiente este specialitatea autoritatilor romane ... cam asta este prb.
Victor
14 Jun 13:56
+0
VOTURI
-0
Daca fac, de ce fac si de ce n-are si d-aia? Daca nu fac de ce nu fac? Da,nu este perfect, dar bine ca se mai face ceva.
pt "alt călător"
14 Jun 12:13
+0
VOTURI
-0
nu ai prins ironia ... imi pare rau ca sunt multi care se inflameaza fara sa citeasca suficient de atent threadul discutiei si sa identifice personajele ... pacat ... daca inflamarea ar fi pozitiva am avea o schimbare in tara asta ...
alt călător
12 Jun 21:31
+0
VOTURI
-0
calator: „vizavi de bagajele pt aeroport ... raspunsul este DA.

putina miscare nu strica nimanui....”

Mai era unul care spunea că nevastă-sa își cară singură copilul în brațe două etaje, că doar e femeie adevărată (?).
Acum apare ăsta și dă și el cu mucii-n cafea: bagajele trebuie cărate-n brațe, că dacă te duci la aeroport sigur nu faci destulă mișcare...

Mai sunteți mulți, ăștia cu asemenea idei?
Dacă tot aveți prea multă energie și prea puțină ocupație, de ce nu mergeți voi la săpat de porumb, de exemplu? Pro bono, nu vă gândiți la prostii!
Dacă nevestele sunt obligate să vă care copiii și bagajele, ia să fiți și voi obligați să săpați canalul Dunăre-București... Ce părere aveți?
calator
12 Jun 11:54
+0
VOTURI
-0
vizavi de bagajele pt aeroport ... raspunsul este DA.

putina miscare nu strica nimanui....
Gabriela
12 Jun 10:53
+0
VOTURI
-0
Fiind un element de legatura intre capatul tramvaiului 41 si cele 2 autobuze spre aeroport, vor fi nevoiti cei cu bagaje sa le care pe scari prin pasaj?
ggg
11 Jun 17:27
+0
VOTURI
-0
'declivitatea maxima a unei rampe = 10% maxim. la o inaltime de 3m, cam cat de lung ar trebui sa fie accesul' ?

cat iese la socoteala ?
GABI
11 Jun 17:08
+0
VOTURI
-0
Benzile transportoare unde sint? Cum coboara si urca batrinii, femeile gravide, sau nu conteaza doar e capitala europeana plina de masini pe trotuare in centrul Capitalei?
Răzvănică minte... lipsă
11 Jun 16:26
+0
VOTURI
-0
„Esti mai prost ca puiul de maimuta.
Hai sa ne intalnim sa-ti zic cateva detalii tehnice, sa vad daca ma mai jignesti asa.
Vino acum in 30 min la Romana, in fata la ASE.”

Pui de maimuță ești tu, Răzvănică, constructor pentru nemți!
Și dacă tot ai detalii tehnice de împărtășit, spune-le aici, pentru toată lumea, nu doar pentru mine! Auzi, „în 30 de minute în față la ASE”.
Câți ani ai, „meștere”?
pieton
11 Jun 16:15
+0
VOTURI
-0
intrebare pt dl Razvan

este normal ca partea electrica sa fie atasata casetei de beton ? nu exista metoda de realizarea a unor canale/tuburi speciale pentru asa ceva in caseta in momentul turnarii ? ( nu sunt de meserie asa ca nu stiu detalii )
Răzvănică minte... mică
11 Jun 16:05
+0
VOTURI
-0
„Sa nu-ti fie mila de sotia mea. E o femeie adevarata.”

Acum chiar mi-e milă de femeia aia, dacă e reală și-a acceptat să se mărite cu unul ca tine!
E o femeie adevărată că s-a chinuit să care un copil, zi de zi, două etaje? Tu unde erai, „domnu' constructor Răzvan”? Făceai pasaje cu rampe „viitoare”?
Răzvănică minte... mare
11 Jun 16:01
+0
VOTURI
-0
„Dar noi, oamenii din acest oras, oare corespundem unei capitale europene?!
Avem pretentii si de la noi un pic sau doar de la altii?!
Detaliile tehnice sunt cele mai interesante stiri la o astfel de lucrare.
Cititorul german asta ar vrea sa citeasca.”

Lasă-mă, mă, cu poveștile tale!
Faci lucrări de mântuială că nu lucrezi pentru nemți? Nu ți-e rușine să mai deschizi gura?

Vrei să vorbești despre detalii tehnice? Bine, vorbește!
Unde-s lifturile de care tot vorbești? În proiect? Banii i-ai încasat, dar lifturile le vei face mai încolo...! Unde-s rampele? Nu-s, că vei face lifturi, nu?

Hai, mai du-te tare de bețiv!

Și repet: nu ți-e rușine să mai deschizi gura?
cititor
11 Jun 16:01
+0
VOTURI
-0
"Mamele cu carucioare vor face un minim de efort sa-l ia in brate, asa cum l-a luat si nevasta-mea 4 ani in fiecare zi pana la atajul 2. "

pana la urma a fost alegerea dumneavoastra sa stati intr-un bloc fara lift.

Si sigur sotia dumneavostra ar fi dorit sa locuiasca intr-un bloc cu lift dar nu a avut aceasta sansa.


puteti sa comentati fara rautate ?

ati fost platit pentru munca depusa dar ar fi fost fantastic daca ati fi fost voluntar 24 din 24.

va rugam sa ne oferiti detalii despre proiect intr-un comentariu informativ. Poate reusiti sa contactati b365 si sa contribuiti la un articol de calitate.

toate cele bune
Razvan
11 Jun 15:58
+0
VOTURI
-0
Era o ironie cu ulambator; n-ai prins-o. Poate data viitoare.
Sa nu-ti fie mila de sotia mea. E o femeie adevarata.
Razvan
11 Jun 15:52
+0
VOTURI
-0
Dar noi, oamenii din acest oras, oare corespundem unei capitale europene?!
Avem pretentii si de la noi un pic sau doar de la altii?!
Detaliile tehnice sunt cele mai interesante stiri la o astfel de lucrare.
Cititorul german asta ar vrea sa citeasca.
Răzvănică minte... mare
11 Jun 15:50
+0
VOTURI
-0
„tu scrii articole mai proaste ca la Ulambator”

Aaa, gata, dacă e vorba de articole scrise ca la „Ulambator”... mii de scuze, „domnu` constructor Razvan”. O singură problemă, minoră de altfel pentru pregătirea dumneata de constructor care faci pasaje ca-n Germania: capitala Mongoliei la care, probabil faci referință și nu citezi ceva auzit din mers, se numește, de fapt, Ulan Bator. Dar ce contează detaliile astea pentru cineva care face pasaje ca-n Germania?

Mi-e milă de nevasta ta, „domnu' constructor Răzvan”!
Dar ce contează? Tu, când mergi să cumperi ceva, cumperi pe baza reclamei, că articolul respectiv face și drege, bate cuie și dă la m...e? Sau pe baza performanțelor actuale ale produsului?

Așa că lasă-ne cu ce va fi în viitor cu pasajul! Contează ce e acum, pe ce ai primit banii!

Nu ți-ar fi rușine să deschizi gura?
...
11 Jun 15:21
+0
VOTURI
-0
aa .. mister elucidat ...." iti garantez ca noi facem pasaje aproape ca cele din Germania "
pt Razvan
11 Jun 15:19
+0
VOTURI
-0
razvan, fiecare isi face meseria dupa scoala pe care o are ... este vorba de o lucrare PLATITA. ( nu e gratis .. nu ?) (cand te duci la piata te intereseaza cat de lata e brazda in care creste ceapa ?) Nu intereseaza detaliile tehnice .. vrem produsul finit care sa corespunda cerintelor unui oras din 2015. ( ca in spate sunt unii cu scoala mai multa sau mai putina nu importa )
Razvan
11 Jun 15:17
+0
VOTURI
-0
De doi ani de zile citesc ce scrie presa, ce se scrie pe forumuri, etc.
Pe metrouusor sunt vreo doi care mai au habar despre o lucrare de constructii in general, in rest toata presa e la pamant.
Scriu ce prind din zbor. Stimati jurnalisti, ati "deranjat" vreodata seful de proiect sau seful de santier, oamenii care va puteau da informatii corecte, pentru articole zilnice?!
Niciodata!!!
Scrieti ce prindeti din zbor. Si mai aveti tupeul sa persiflati munca unor oameni care au muncit de la inceputul acestui an incontinuu 24/24.
Credeti ca n-am vrut sa fie lufturi?!?!?!
Nu sunt bani pentru lifturi. S-au pus platforme. O sa fie montate si ele.
Lili, unde vezi tu din poze ca pasajul nu e gata si e un pericol pentru cetateni?!?!?!
Ne-am obisnuit sa aratam pe altii cu degetul, dar nu stam sa gandim inainte sa vorbim sau sa ne uitam in oglinda.
Stimata doamna jurnalist, iti garantez ca noi facem pasaje aproape ca cele din Germania, in timp ce tu scrii articole mai proaste ca la Ulambator.
Lili
11 Jun 15:03
+0
VOTURI
-0
@Razvan - De ce s-a dat drumul la acces in pasaj, daca nu e terminat, atunci? Nu exista o receptie a lucrarilor, siguranta pietonilor in pasaj daca inca se lucreaza, cine o asigura??? Asa ceva nu ar fi normal in nicio tara avansata!
Razvan
11 Jun 14:52
+0
VOTURI
-0
Hai sa-ti zic ceva: un proiect la un astfel de pasaj nu se face precum se scriu articolele astea.
Necesita calcule, timp, si ceva scoala, nu e de ajuns sa intri pe metrouusor.
Am citit atatea prostii zise de oameni care isi dau cu parerea prea usor.
Ai impresia ca ce gandesti tu sau altii acum intr-o secunda cand privesti niste poze, n-au fost gandite de o armata de oameni, mult mai in detaliu?!
Ma refer acum strict la rampele de care faci referire. Tu stii cat trebuie sa fie declivitatea maxima a unei rampe? 10% maxim. Fa socoteala la o inaltime de 3m, cam cat de lung ar trebui sa fie accesul.
Am zis ca exista platforme pt pers cu dizabilitati si jgheaburi pt biciclete(unic la noi in tara, repet).
Mamele cu carucioare vor face un minim de efort sa-l ia in brate, asa cum l-a luat si nevasta-mea 4 ani in fiecare zi pana la atajul 2.
pr Razvan
11 Jun 14:34
+0
VOTURI
-0
nu cred ca intereseaza pe cineva tehnologia sau in cate zile din cele mult prea multe alocate poriectului a fost realizat .. are in realitate sau nu lifturi si rample de acces ? daca da atunci e perfect ... daca nu ...
razvan
11 Jun 14:06
+0
VOTURI
-0
De ce nu spuneti, stimati domni, ca pasajul pietonal Pavilionul H a fost construit printr-o tehnologie unica la noi in tara.
Cele trei chesoane, a cate 250t fiecare, au fost lansate intr-un timp record, de numai 3 zile.
De ce nu spuneti ca pasajul va fi dotat cu platforme pentru persoanele cu dizabilitati, jgheaburi pentru biciclete. Da, jgheaburi pentru biciclete. Nu stiti ce sunt astea, pentru ca sunt primele care se monteaza la noi in tara.
Dar va rog, promovati o imagine negativa, ca asa v-a invatat la cursurile alea de la Dimitrie Cantemir.
ggg
11 Jun 12:24
+0
VOTURI
-0
ce balarie ....
daca vreau sa trec cu bicicleta, cu un copil cu bicicleta/in carutz cum o fac ? la noi toate se fac in gluma .... spargem pe urma si facem si dregem ... acum tb luati banii si vedem mai incolo .... era greu sa se faca ceva ok de la inceput ?

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h