Cum arăta promo-ul difuzat pe post cu care se presupune că i-a șantajat Antena 1 pe șefii RCS



Rechizitoriul procurorilor din dosarul șantajului în care a fost arestat șeful Antena 1, Sorin Alexandrescu, arată că un promo a fost difuzat de 41 de ori pe post, în două săptămâni, fără ca materialul de presă anunțat să fie difuzat.

Sorin Alexandrescu
Sorin Alexandrescu

Promo-ul se referea la o anchetă jurnalistică privitoare la corupția din fotbal și a fost difuzat la sfârșitul săptămânii trecute de paginademedia.ro: 

Citește și De ce a fost arestat Sorin Alexandrescu, directorul Antena Tv: motivarea magistraților

Etichete: LPF, promo

0/2 COMENTARII
Nume*
01 feb 09:14
+0
VOTURI
-0
Such a deep anwers! GD&RVVF http://fkscqpdsvul.com [url=http://ydriujia.com]ydriujia[/url] [link=http://yajanmrt.com]yajanmrt[/link]
Nume*
15 ian 23:23
+0
VOTURI
-0
Thanks for inoutdrcing a little rationality into this debate.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h