Cum au evoluat lucrările la staţiile de metrou de pe Magistrala 5. GALERIE FOTO



La staţia Orizont se lucrează de zor pentru ca Varvara, prima cârtiţă uriaşă care a început săpăturile la tunelul de metrou, să pornească spre Favorit, în timp ce la celelalte staţii încă se fac turnări de radier sau se lucrează pe lângă substaţie. 

Cele două Tunnel Boring Machines (TBM-uri), care sapă tunelurile de metrou de pe Magistrala 5, s-au întâlnit în staţia Orizont. În timp ce un utilaj este pregătit să pornească spre staţia Favorit, cel de-al doilea urmează să fie translatat la capătul opus al staţiei, pentru a începe apoi săpăturile către staţia Favorit.

Utilizatorul Marian Andrei a postat, pe forummetrouusor.com, mai multe fotografii care ilustrează stadiul lucrărilor la şase din cele 10 staţii de metrou de pe tronsonul Râul Doamnei - Eroilor 2.

Academia Militară, staţia în care s-au început săpăturile pentru acest tronson al metroului de Drumul Taberei, a rămas acum doar punct de alimentare pentru TBM-uri şi evacuare a pământului. Aici nu mai au loc alte lucrări în prezent, potrivit forummetrouusor.com.

La staţia Orizont, primul TBM, botezat Varvara, este pregătit să înceapă săpăturile spre Favorit, care vor demara în câteva zile. Filofteia, cea de-a doua cârtiţă uriaşă, urmează să fie translatată la capătul celălalt al staţiei. La Favorit a început şi realizarea pereţilor interiori la nivelul peronului pentru finalizarea totală a staţiei, scrie Marian Andrei, pe forummetrouusor.com.

Vezi aici: De ce nu pot fora simultan cele două "cârtițe" la Magistrala M5 și cum construiesc în timp ce sapă

La staţia Favorit, următoarea oprire a celor două TBM-uri, s-au terminat lucrările şi se aşteaptă cârtiţele uriaşe.

În această perioadă, la Parc Drumul Taberei se lucrează pe lângă substaţie, potrivit informaţiilor postate de Marian Andrei.

La staţia Tudor Vladimirescu mai sunt de efectuat două turnări de radier, care vor avea loc până la sfârşitul lunii februarie, se precizează pe acelaşi forum.

Şi la staţia Valea Ialomiţei se lucrează în continuare, lucrările apropiindu-se încet-încet de staţia Romancierilor.

Vezi aici: Cum arată tunelul de metrou dintre stațiile Academia Militară și Orizont

               Cum au evoluat lucrările la metroul din Drumul Taberei, în 2013 GALERIE FOTO 

Cel de-al doilea TBM, botezat Filofteia, care a început să foreze în data de 21 noiembrie 2013, a staţionat înainte de pereţii staţiei Orizont, în perioada sărbătorilor de iarnă. Pe 8 ianuarie, TBM-ul a terminat execuţia tunelului dintre staţiile Academia Militară şi Orizont pe firul doi, în lungime de 533 de metri. Astfel, s-au realizat lucrările la prima interstaţie cu tunel dublu finalizat, Academia Militară - Orizont. În perioada următoare, TBM-ul Filofteia va fi transferat în capătul opus al stației, pentru a-și continua traseul. Varvara va începe săpăturile către următoarea stație, Favorit, în următoarele zile. Tunelul pe care-l va realiza va avea o lungime de 342 de metri, potrivit unui comunicat de presă remis B365.ro, de Ministerul Transporturilor.

Pe 25 septembrie, când TBM-ul Varvara a început săpăturile la stația Academia Militară de pe Magistrala 5 de metrou, premierul Victor Ponta a anunțat că metroul din Drumul Taberei va deveni funcțional în semestrul al doilea din 2016, iar traficul în zonă va fi reluat din toamna anului 2014. Pe 8 noiembrie, Varvara a ajuns în staţia Orizont.

Potrivit programului de lucrări, structura staţiilor şi a tunelelor va fi gata în prima jumătate a anului 2015. Urmează lucrările de montare a căii de rulare, cele de automatizări şi finisajele. Termenul preconizat pentru darea în folosinţă a tronsonului Râul Doamnei - Eroilor 2 - al doilea semestru al anului 2016 - este mai mare cu mai bine de un an faţă de termenul anunţat iniţial. Recent, ministrul Transporturilor, Ramona Mănescu, a dat asigurări că metroul din Drumul Taberei va fi gata la timp.

Primul tronson al magistralei 5 de metrou va avea o lungime de 6,2 kilometri şi va număra 10 staţii: Eroilor 2, Academia Militară, Orizont, Favorit, Tudor Vladimirescu, Parc Drumul Taberei, Romancierilor, Valea Ialomiţei, Valea Argeşului şi Râul Doamnei.

Etichete: academia militara, Favorit, lucrări metrou, lucrări metrou Drumul Taberei, magistrala 5, metrou, metrou bucuresti, metrou drumul taberei, Orizont, Ramona Mănescu

0/3 COMENTARII
Nume*
14 dec 01:21
+0
VOTURI
-0
I love reading these articles because they're short but intfomarive. http://uhkammmhjml.com [url=http://arossurqwsr.com]arossurqwsr[/url] [link=http://pyctkdjg.com]pyctkdjg[/link]
Nume*
12 dec 16:00
+0
VOTURI
-0
Pandele a comentat: Confirm ce spune Zoso: Pentru zona in care ne aflam, senumlal de la satelitii Glonass este mai puternic si localizeaza pozitia receptorului mai rapid.Am fost in primavara in Rusia in interes de serviciu si am primit o Lada Niva + un reciever mare si butucanos fixat in parbriz. Initial am crezut ca e un model mai vechi de reciever GPS, dar ulterior am aflat ca e o creatie proprie a rusilor care functioneaza pe satelitii Glonass. Localizare pozitie dupa pornirea la rece in aprox. 10 secunde, semnal de calitate si localizare precisa chiar si intre mastodontii lor de blocuri de peste 10 scari (blocurile noastre ceausiste sunt niste glume, comparativ cu ce e acolo). Chiar foarte ok 0 0
Nume*
11 dec 09:29
+0
VOTURI
-0
Smecheriecucapac a comentat: Imi place cum va dati toti cornscatoui in ale GPS-ului!!!Habar nu aveti de sistemele care fac sa mearga aceste jucarii civile .Ca sa va deschid capul(pentru haia care stiu macar o boaba de hangleza) va rog sa cetiti mai jos: The RT-2UTTKh ‘Topol-M’ is one of the most recent intercontinental ballistic missiles of Russia. Specifications: Weight: 47200 kg (104,000 lb); Length: 22.7 m (74.47 ft); Diameter: 1.9 m (6 ft 3 in); Warhead: Single 800 kt warhead; Engine: Three-stage solid propellant; Range: 11,000 km (6,800 mi); Speed: 10,800 mph (17,400 km/h); System: Inertial with GLONASS; Accuracy: 200 m CEP. Deci inca mai credeti ca GLONASS-ul a fost special conceput doar pentru voi ca sa nimeriti o ulita in Baicoi??? 0 0

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h