Cum au evoluat lucrările la tronsonul de vest al Centurii Capitalei. GALERIE FOTO



Lucrările la Centura Bucureşti se desfăşoară în pas de melc. După aproape 10 ani de la primele proiecte pentru modernizarea Centurii Capitalei, lucrările nu sunt încă finalizate. În prezent, oficialii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) susţin că din 2018 Centura Capitalei va avea în totalitate patru benzi. Mai jos puteţi vedea în ce stadiu sunt acum lucrările la tronsonul de vest al Centurii Capitalei, care ar urma să fie dat în folosinţă la finele acestui an, conform CNADNR. 

Oficialii CNADNR promit că, din vara anului 2018, șoferii vor putea circula pe patru benzi pe toată lungimea variantei ocolitoare a Bucureștiului, în contextul în care ultimii opt ani, s-a realizat doar un sfert din lucrări.

În prezent, pe tronsonul de vest al Centurii Capitalei s-a balastat o porţiune decopertată anterior de cei de la Alpine, iar la sensul giratoriu de la benzinării mai sunt de făcut trotuarele şi bordurile. Totodată, continuă balastările la rampa Dragomireşti şi au început şi balastările în zona benzinăriei Petrom. Ulterior ar trebui să se înceapă o nouă decopertare, conform utilizatorului shoppy, de pe forum.metrouusor.com, care a postat şi câteva imagini de pe acest tronson al Centurii Capitalei.

Conform romania-actualitati.ro, noul termen de finalizare pentru tronsonul de aproximativ 10 km dintre Autostrada A 1 și Chitila este decembrie 2015, după ce în noiembrie 2014 se estima deschiderea circulației în septembrie anul acesta. Deşi lucrările de modernizare nu au avansat conform graficului, stadiul fizic fiind de 35% în luna aprilie a acestui an, CNADNR anunţă că şoferii vor putea beneficia de patru benzi pe cei 10 km de şosea de pe tronsonul de vest al Centurii Capitalei până la finele anului.

Toate aceste întârzieri se contabilizează în pierderi pentru transportatorii de mărfuri care stau în coloane nesfârșite iar aglomerația de pe centură face ca mulți bucureșteni să prefere circulația prin oraș.

Punctele negre ale Centurii București sunt, conform oficialilor CNADNR, la Domnești, Popești –Leordeni, Berceni sau Glina, unde șoferii fac slalom printre gropile adânci şi nici nu există pasaje de trecere.

Pentru a trece de intersecția de la Domnești unde cozile de TIR-uri se întind pe 2-3 kilometri, șoferii așteaptă cel puțin o oră. CNADNR a scos la licitație construcția pasajului suprateran care va fi realizat sub forma unui sens giratoriu suspendat.

„Luna viitoare atribuim contractul pentru sensul giratoriu de la Domnești. Chiar dacă estimarea noastră a fost de circa 140 milioane de lei, constructorii au venit cu oferte mult mai mici. În vara anului 2017 vom avea sens giratoriu pe centură la Domnești", au declarat oficialii CNADNR, citaţi de Capital.ro.

Vezi şi: Când vom circula pe viitorul pasaj de la Domneşti de pe Centură

Etichete: centură, centura Bucureşti, centura bucurestiului, centura Capitalei, lucrari centura capitalei, realitatea, Șoseaua de centură

0/1 COMENTARII
sanda
01 Sep 07:23
+0
VOTURI
-0
Nu mai stii cum sa-ti achiti mai usor ratele la banci? Acum este momentul cel mai potrivit sa incepi colaborarea cu o echipa care te poate ajuta! Avem un sistem exceptional si numai bun sa te ajute sa castigi rapid si simplu banii de care ai nevoie! Solicita acum detalii mai multe la adresa de email:sandaafrim@gmail.com

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE