Cum merg lucrările pe ultima porţiune din Bd. Liviu Rebreanu GALERIE FOTO



REABILITARE BULEVARDUL LIVIU REBREANU. Lucrările la ultima porţiune din Bulevardul Liviu Rebreanu, respectiv cea cuprinsă între Bd. Nicolae Grigorescu şi Bd. 1 Decembrie 1918, sunt în plină desfăşurare, acestea urmând să fie finalizate în acest an, după cum anunţă autorităţile. Ultimele fotografii realizate pe şantier arată că, în prezent, se lucrează la instalarea liniei de tramvai, traficul rutier în zonă fiind deviat de poliţiştii rutieri. 

REABILITARE BULEVARDUL LIVIU REBREANU. Lucrările la Bulevardul Liviu Rebreanu au fost prinse şi în bugetul Primăriei Capitalei din acest an, pentru reabilitare sistemului rutier și a liniei de tramvai Bd. Liviu Rebreanu fiind alocată suma de 9.745.000 lei. 

În prezent, pe ultima porţiune din Bdul. Liviu Rebreanu, respectiv cea cuprinsă între Bd. Nicolae Grigorescu şi Bd. 1 Decembrie 1918, se lucrează la instalarea liniei de tramvai, după cum se poate vedea şi în fotografiile realizate ieri pe şantier. 

(Sursa foto: forum.metrouusor.com/user pinkyhog)

REABILITARE BULEVARDUL LIVIU REBREANU. Potrivit reprezentanţilor municipalităţii, lucrările la Bdul. Liviu Rebreanu ar urma să fie finalizate în acest an, după ce la finele anului trecut au fost făcute şi ultimele exproprieri de teren din zonă. 

Consiliul General al Municipiului București a aprobat, în urmă cu un an, exproprierile pentru realizarea lucrărilor de reabilitare a sistemului rutier și a liniei de tramvai de pe Bdul. Liviu Rebreanu. Valoarea estimată a exproprierilor este de 6,1 milioane lei (1,36 milioane euro). Exproprierile sunt necesare pentru etapa a doua a proiectului de infrastructură, ce vizează segmentul cuprins între Bdul. Nicolae Grigorescu și Bd. 1 Decembrie.

REABILITARE BULEVARDUL LIVIU REBREANU. Conform hotărârii CGMB, Primăria Capitalei a plătit 6.109.497 lei (1,366 milioane euro) pentru exproprierile necesare continuării proiectului de reabilitare carosabil și linie de tramvai pe Bdul. Liviu Rebreanu. În total, au fost expropriate terenuri cu o suprafață de 3.951 metri pătrați și construcții de 167 metri pătrați.  

REABILITARE BULEVARDUL LIVIU REBREANU. Din cauza lucrărilor, în prezent, traficul auto pe Bd. Liviu Rebreanu, între Bd. Nicolae Grigorescu şi Bd. 1 Decembrie 1918, a fost restricţionat parţial şi se desfăşoară cu dificultate în zonă. 

(Sursa foto: forum.metrouusor.com/user pinkyhog)

17 milioane euro pentru reabilitarea sistemului rutier şi a liniei de tramvai pe Bdul. Liviu Rebreanu

REABILITARE BULEVARDUL LIVIU REBREANU. Proiectul de reabilitare a sistemului rutier și a liniei de tramvai pe Bdul. Liviu Rebreanu are o valoare de 17 milioane de euro, contractul pentru realizarea lucrărilor fiind atribuit asocierii Euro Construct - PACO.

Proiectul a fost împărțit în două etape. Prima, cea cuprinsă între Bd. Camil Ressu și Bd. Nicolae Grigorescu (1,7 km) a demarat încă din 2012 și nu a presupus exproprieri. Cea de-a doua, cuprinsă între Bd. Nicolae Grigorescu și Bd. 1 Decembrie (1 km), a fost demarată după terminarea exproprierilor menționate mai sus. 

REABILITARE BULEVARDUL LIVIU REBREANU. Pe tronsonul Camil Ressu - Nicolae Grigorescu au fost reabilitate carosabilul și trotuarele și au fost realizate piste pentru bicicliști și locuri de parcare. De asemenea, culoarul tramvaiului a fost separat de traficul printr-o bordură, iar între șine a fost plantat gazon.  

CITEŞTE ŞI Linia verde de tramvai, extinsă și pe Calea Vitan din Sectorul 3. FOTO 

REABILITARE BULEVARDUL LIVIU REBREANU. Potrivit primelor estimări ale municipalităţii, lucrările de reabilitare ale Bulevardului Liviu Rebreanu ar fi trebuit finalizate la sfârşitul anului 2014, însă termenul a fost prelungit până în 2016.  

Etichete: Bulevardul Liviu Rebreanu, lucrări, lucrari bulevardul liviu rebreanu, Sectorul 3

0/10 COMENTARII
MATEI DANIELA
04 Mar 17:49
+0
VOTURI
-0
Aş vrea să ştiu şi eu cum voi mai traversa bulevardul Liviu Rebreanu între Al.Baraj Dunării şi Bdul. 1 Decembrie. Cum mai folosim noi ca pietoni acest bulevard în perioada asta. Este bătaie de joc. Oare chiar trebuie să calce maşina pe cineva pentru a se face ceva în privinţa asta?
GENERALUL
18 Feb 13:49
+0
VOTURI
-0
Vad ca in continuare sunt "' oameni "' care-i apara pe hoti si " primaristi ", cum ar fi comentariile unui " oarecare " si al unui " catel " . Primul sigur e vreun fitos cu masina de lux care nu are loc de tramvaie, al 2-lea e vreun " muncitor " mai harnic decat toti ceilalti la un loc. Acele tramvaie, spre ex, faceau legatura intre Sura mare si Faur, deci isi au locul. Ptr celalalt, daca e ceva serios, oamenii muncesc, atata timp cat sunt platiti, nu furaciuni si intarzieri cu lunile ale salariilor, normal ca-n asemenea conditii nu mai vine nimeni sa lucreze. Iar faptul ca te iei de lenesi, se pare ca te-au intrecut altii pe tine si esti " individios ".... Sau , altfel, se pare ca acestia doi nu si-au luat spaga la timp sau nu a fost una " corecta "....
oarecare
17 Feb 10:34
+0
VOTURI
-0
O linie de tramvai inutila, pentru pensionari si blatisti, se face degeaba. Tramvaiele sunt desuete, ar trebui scoase de tot din Bucuresti. Bani risipiti degeaba !!!
caine
17 Feb 09:15
+0
VOTURI
-0
IA nu va mai plangeti ! uitati-va la voi mai intai. ce, voi la locul de munca cum sunteti? muriti de dragul muncii ? pai si atunci de ce comentati?popor de puturosi care are pretentia de la ceilalti sa fie harnici.
Cris
17 Feb 08:14
+0
VOTURI
-0
Pentru ca locuiesc prin zona va spun asa: lucrarile au inceput pe timpul lui Burebista si inainteaza nerusinat de greu in raport cu cat au costat. Practic se lucreaza de vreo 3 ani la 4 km de sosea unde trebuie montata o linie de tramvai si largit un pic drumul... E posibil sa fie totusi gata pana la colapsul sistemului solar, ma gandesc.
NOEMI
16 Feb 16:20
+0
VOTURI
-0
Proiect nou, de talie mondiala!Nu este necesar nici un fel de experienta, decat cunostinte minime de computer!Oferim curs de instruire gratuit si complet, de la zero pe computer!Selectam urgent dezvoltatori de proiect pentru piata nationala si mondiala .Plata castigurilor realizate este garantata prin contract legal .Se lucreaza part-time (in timpul liber) sau full-time, la alegere.Cerem seriozitate maxima si corectitudine.Daca va intereseaza va oferim alte detalii dupa ce trimiteti un e-mail cu subiect “Info” la adresa de email : balannoemierika@gmail.com
O ZI BUNA!
GENERALUL
16 Feb 12:25
+0
VOTURI
-0
Mda, astia care spun de 3,4 ani habar nu au despre ce vorbesc. LInia de tramvai are minim 6 ani de cand e scoasa, iar traficul e praf inca din 2010 aprox. Oricum, totul a fost lasat in paragina si nu s-a mai lucrat intre 2014 si acum, 2016, iar vrajeala cu exproprierile e falsa. Ca de obicei, si ca peste tot, banii sunt la mijloc, toti vor sa fure si nu stiu cum sa ia cat mai multi bani. In rest e doar vrajeala si minciuni aruncate in urechile si ochii oamenilor. Din pacate, cum nici un cetatean nu este in stare sa lupte cu mafia, va mai dura inca 3 ani pana la finalizare.
Ionut
16 Feb 11:47
+0
VOTURI
-0
Uitati-va si la vila din dreapta restaurantului Alba, construita pe spatiul verde, unde era un teren de mini fotbal . Cata spaga or fi primit pt.autorizatia de constructie ?
pieton
16 Feb 11:07
+0
VOTURI
-0
Si am uitat sa spun ca aceasta STRADA (pentru ca nu este bulevard) era una dintre cele mai frumoase si mai verzi din bucuresti, marginita de niste castani superbi. Acestia au fost rasi fara mila si acum totul e numai beton, parcari si noroi (spatii "verzi" neamenajate). Pe linia de tramvai nefunctionala iarba a fost lasata neudata, s-a uscat si au crescut balariile ca pe camp. Zecile de "Parcometre" electronice nemtesti instalate nu au fost niciodata puse in functiune si s-au degradat de noi. La fel de rapid s-a degradat si mobilierul stradal, de cea mai proasta calitate, care l-a inlocuit fara motiv pe cel pus de fostul primar, solid si care arata ca nou. Inca o data: PUSCARIEEEE!!!
pieton
16 Feb 10:49
+0
VOTURI
-0
Cine raspunde pentru bataia de joc suportata 7 ani de locuitorii acestui cartier, privati de transport cu tramvaiul si troleibuzul, de treceri de pietoni si obligati sa razbata prin noroaie si mormane de gunoaie? Cum e posibil sa dureze 7 (SAPTE) ANI reparatia unei amarate de strazi, construite de comunisti intr-o saptamana? La puscarie cu cei care au semnat un asemenea contract! Ne-am saturat de "raspunderea politica". Vrem raspundere penala pentru borfasii care si-au batut joc ani de zile de viata noastra!

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE