Cum poți crește vânzările magazinului tău online în 5 pași simpli - rezultate 100% sigure



Ești antreprenor, ai o idee genială și alegi să o pui în practică. În ciuda faptului că pleci de la o simplă idee, fără resurse prea multe, nu înseamnă că nu vei avea succes. Singurul lucru pe care trebuie să îl faci este să „ajuți” succesul să se îndepte către tine.

Odată ce ți-ai transpus ideea de afacere într-un magazin online, poți fi foarte entuziasmat. Clienții încep să apară într-un număr mai mare, lead-urile și vânzările încep să crească, însă la un moment dat apare o stagnare.

Probabil ți-ai spus la început că nu poate fi foarte greu. E nevoie de un site prin care să prezinți produsele sau serviciile publicului, iar apoi lucrurile decurg de la sine. TOTAL greșit! Dacă ar fi fost așa, nu am mai fi discutat despre acea stagnare, nu?

Există cinci elemente esențiale, 5 pași pe care trebuie să îi parcurgi pentru a te asigura de faptul că afacerea ta online se dezvoltă. Acești 5 pași i-am obținut consultând experții E-Advertising. Compania fondată în 2011 s-a dezvoltat considerabil și a ajuns în topul preferințelor clienților în ceea ce privește serviciile de promovare în mediul online.

Care sunt cele 5 elemente vitale pentru succesul unui magazin online? Aplicabilitatea se extinde, desigur, asupra oricărui tip de website, nu doar asupra segmentului e-commerce.

1. Pagespeed - fiecare secundă contează, mai ales dacă este vorba despre timpul de încărcare al unei pagini web.

Indiferent de specificul activității, de tipul produselor sau serviciilor prezentate, ori de structura site-ului, viteza de încărcare a acestuia nu trebuie să depășească pragul de 3 secunde. Următoarele statistici sunt prezentate detaliat aici.

  • O singură secundă de întârziere în timpul de încărcare a unui site duce la o scădere cu 11% a numărului vizitatorilor, la o diminuare cu 7% a conversiilor, iar mulțumirea clienților suferă de asemenea o scădere de 16%.
  • 47% dintre utilizatori nu așteaptă mai mult decât 2 secunde pentru ca un website să se încarce; 88% dintre clienții care se confruntă cu un pagespeed ridicat nu mai aleg să cumpere din cadrul magazinului online care are o astfel de problemă.
  • 18% dintre utilizatorii dispozitivelor mobile ies de pe site dacă acesta nu se încarcă în maxim 5 secunde; dacă site-ul necesită peste 10 secunde pentru încărcare, un procent de 30% dintre utilizatori renunță să îl mai viziteze.

În ce pagespeed se încadrează site-ul tău? Ce elemente ar mai putea fi îmbunătățite?

Fă-i chiar acum un test și află toate aceste informații.

2. Mobile responsive - este foarte important ca website-ul pe care îl deții să poată fi vizualizat de pe orice tip de dispozitiv mobil, mai exact să fie mobile responsive sau mobile friendly.

În 2015 reprezentanții Google anunțau oficial că numărul căutărilor online efectuate de pe dispozitive mobile a depășit numărul căutărilor de pe PC (sursa aici). Update-ul denumit Mobilegeddon a inclus factorul de mobile responsive în criteriile decisive pentru poziționare în rezultatele căutărilor.

Poți să afli dacă site-ul tău este mobile responsive direct de aici, iar pentru recomandări și chiar implementări poți apela la specialiștii E-Advertising.

3. SEO On-Page - optimizarea on-site este un lucru de multe ori omis. Ca proprietar de business online, mai mult ca sigur ai aflat despre faptul că trebuie să ai cât mai multe recomandări, link-uri oferite către site.

SEO nu înseamnă însă doar link-building, după cum ne explică și Ionuț Croitoru, SEO Manager în cadrul companiei E-Advertising:

„Din dorința de a obține rezultate cât mai rapide, mulți uită de fapt de elementele de bază. Optimizarea SEO On-Page este vitală pentru o mai bună indexare a site-ului, contribuie de asemenea la creșterea vizibilității acestuia și implicit la poziționări mai bune în rezultatele căutărilor.”

Cum poți să te asiguri că site-ul tău de prezentare sau chiar magazinul online are tot ceea ce îi trebuie pe partea de on-page? Poți comanda chiar  de aici un audit SEO gratuit pentru a identifica acele elemente ce trebuie remediate pe partea de On-Page și nu numai.

4. Blog - ca antreprenor, îți dorești să ai cât mai multe vânzări, cât mai mulți clienți. Reușești să obții asta, însă cum poți face să îi fidelizezi, să creezi relații de lungă durată și chiar să atragi mai mulți potențiali clienți?

Răspunsul stă în crearea unui blog aferent afacerii tale online. Ce poate face un blog în cadrul unui website? Cătălin Șotropa, Content Writing Manager în cadrul companiei E-Advertising, explică:

„Blogul nu mai este în prezent doar o cale de a exprima sentimente, un simplu jurnal electronic, cum era inițial, la puțin timp după ce a apărut conceptul. În momentul de față crearea unui blog pentru business este cea mai bună modalitate de a ține legătura cu clienții existenți și potențiali, de a oferi informații noi și utile în legătură cu ceea ce oferă afacerea ta.”

Poate că nu ai totuși timp pentru a crea un blog, sau pentru a scrie articole și a oferi în mod constant informații utile clienților tăi. Echipa de Content Writing din cadrul E-Advertising te poate ajuta în acest sens - nu trebuie decât să îi contactezi!

5. Link building - sau crearea de link-uri. Aceasta reprezintă - am putea spune - etapa finală a procesului de SEO. După ce te-ai asigurat că totul este în regulă pe partea de On-Page, că pagespeed-ul e OK și că site-ul este optimizat pentru dispozitive mobile - pentru asta poți folosi recomandările anterioare - e timpul să treci la partea de construire de link-uri.

Cum le poți obține? Creând conținut de calitate, promovându-l, obținând recomandări de la influenceri din domeniu ș.a.m.d. Mai multe detalii despre întregul proces și despre cum poate fi implementat cu succes, pentru rezultate optime, poți obține de la unul dintre consultanții E-Advertising.

Acești 5 pași reprezintă însă doar o mică parte din întregul proces de SEO:

„Lumea SEO este în continuă schimbare. Zi de zi pot să apară modificări la algoritmii motoarelor de căutare, criterii noi după care se oferă autoritate, rang și poziționări. A cunoaște toți acești factori reprezintă cheia succesului în mediul online.” - declară Eugen Șotropa, CEO E-Advertising și coautor la prima carte SEO scrisă de autori români.

 

Concluzie: trebuie să conștientizezi cât de important este procesul de SEO pentru site-ul tău și cât de mult poate să ajute la creșterea vizibilității în online, a numărului de clienți, a vânzărilor și a profitului.

Desigur, va trebui să apelezi la specialiști. Datele de contact sunt:

E-Advertising
Str. Mărășești nr. 18, et. 1, ap. 2, Suceava

Email: office@e-advertising.co

0/1 COMENTARII
NGR
30 Sep 17:52
+0
VOTURI
-0
In general, dureaza cateva luni pentru a ridica pozitiile unui site in motoarele de cautare. Daca aveti nevoie de o agentie serioasa SEO, care face numai white hat, va recomand http://www.iagency.ro/.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE