Dan Şova: Ultimii kilometri din Autostrada Bucureşti-Ploieşti vor fi gata la finalul lui 2015



Noul termen înaintat de ministrul Transporturilor, Dan Şova, pentru finalizarea ultimilor 6,5 kilometri din Autostrada Bucureşti - Ploieşti este sfârşitul anului 2015.

Dan Sova: Ultimii kilometri din Autostrada Bucuresti-Ploiesti vor fi gata la finalul lui 2015
Dan Şova: Ultimii kilometri din Autostrada Bucureşti-Ploieşti vor fi gata la finalul lui 2015
Foto: www.badpolitics.ro

"În ceea ce priveşte Autostrada Bucureşti - Ploieşti, aşa cum am anticipat în trecut, în urma negocierilor cu Pizzarotti nu am reuşit să ajungem la o concluzie comună. Ca atare, a fost trimisă notificarea de reziliere a contractului, rămânând ca Pizzarotti să finalizeze o serie de lucrări pe care le mai are restante în următoarele trei luni, fireşte în condiţiile de reziliere a contractului", a declarat, joi, ministrul Transporturilor, Dan Şova, potrivit Rtv.net.

După trimiterea notificării de reziliere, încep procedurile pentru refacerea studiului de fezabilitate, ulterior urmând să fie scoase din nou lucrările la licitaţie.

"După ce s-a trimis notificarea de reziliere, cei de la CNADNR încep procedurile pentru refacerea studiului, pentru că atunci când reziliezi trebuie să vină un consultant să îţi spună exact la ce nivel eşti cu lucrările, pentru a stabili procentul şi ce mai este de făcut şi, imediat când se termină treaba asta, se scot la licitaţie lucrările din nou. Dacă studiul va dura 4 - 5 luni, probabil că tronsonul va fi gata la sfârşitul anului viitor. Ultimii 6,5 kilometri au un stadiu foarte redus de execuţie", a explicat ministrul.

Etichete: autostradă, bucuresti ploiesti

0/6 COMENTARII
Ion Tractoristu
15 Jul 15:17
+0
VOTURI
-0
Pariu cu autostrăzi exorbitante şi bere gratis:
Cu banii noştri, întâi îşi vor trage nemţii o autostradă, care va lega Banatul de Sibiu, pentru a-şi garanta astfel un acces economic şi strategic tip blitzkrieg către proiectul lor "Donauland" ; apoi vor veni la rând alte naţionalităţi conlocuitoare, care îşi vor vedea visul realizat, o legătura rapidă şi eficientă Târgu Mureş-Ungaria.

NUMAI DUPĂ terminarea acestor autostrăzi vitale coloniştilor, vor urma poate finalizarea porţiunilor "româneşti" precum cele către Moldova şi Rm, Vâlcea.

Cum se va face, chiar atunci când românii vor fi terminat de plătit -foarte scump- autostrăzile astea care sunt absolut esenţiale minoritarilor, numitele regiuni româneşti vor trece subit sub guverne şi administraţie tip "euro" adică spre folosul străinilor, fie după formula federalizare or prin secesiune clară. Parcă şi văd cum nemţii vor instala - cu fanfară, bere şi covrigi gratis- câteva puncte de frontieră pe aceste autostrăzi, construite cu chin pe spinarea noastră, a românilor. Pe scurt adio bani, adio autostrăzi!
Draghia
17 Jun 09:34
+0
VOTURI
-0
Horia Nicolae este un specialist in semnarea de documente cu iz penal. Mai mult, el este singurul angajat al companiei in biroul caruia au navalit mascatii, in dosarul lui Nelu Iordache. Si tot Horia Nicolae este un baiat care apare in stenogramele lui Nelu Iordache!

anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anticorupt...rada-arad-nadlac.htm

Prin urmare, este inca un mare semn de intrebare ce mai cauta intr-o functie publica!

Cele doua decizii publicate sunt emise direct de Horia Nicolae, din calculatorul sau!
Draghia
17 Jun 09:34
+0
VOTURI
-0
Horia Nicolae este personajul profund corupt numit de Dragia la Directia de Achizitii, prin care s-au trucat toate licitatiile de autostrazi din fonduri europene. Procurorii DNA stiu foarte bine care a fost rolul lui Horia Nicolae in celebrele dosare pe autostrazile Nadlac Arad, Orastie Sibiu. Horia Nicolae este cel care a masluit criteriile de calificare la ordinul lui draghia si tot el este cel care a masluit ofertele castigatoare. Boagiu, draghia si unealta lor in matere de achizitii publice - Horia Nicolae, sunt vinovati pentru blocarea POS Transporturi in 2012.
bpk
16 Jun 15:30
+0
VOTURI
-0
asta se numeste autostrada?au facut poduri aferente iesirilor intrarilor in anumite localitati dar doar de decor nu au facut si legatura cu drumurile comunale a acestora.Nu exista macar un singur spatiu de servicii,si in plus dupa dezapezirea din iarna trecuta mai mult s-a distrus.cand se v-a inaugura si km ramasi va trebui sa o refaca va ajunge mai rau ca Bucuresti-Pitesti.Multa bafta!
Bogdan
13 Jun 01:31
+0
VOTURI
-0
Loool, ca sa vezi, inca o gogoasa :) ca va fi gata in 2014, nu ma mira.... Insa stau si ma intreb cine a fost asa naiv ca sa'l creada , pe el ori pe Ponta :)) lupu'si schimba blana dar naravu ba... Nu'i bai in 2200 o sa avem si noi a1 gata si poate chiar si a3:))
Goe
12 Jun 23:41
+0
VOTURI
-0
Faceți 7 (șapte) km într-un an și jumătate?
Da' opriți-vă, să nu amețiți de la viteaz uluitoare cu care lucrați!

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h